Gå til innhold

Sleeve/GBP - hva er din opplevelse?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Erica
Skrevet

Hvis du har tatt gastric sleeve eller Gastric Bypass (GNP) - hva er din erfaring? Angrer du eller er du fornøyd med resultatet? Var det verdt det? Har du opplevd komplikasjoner?

I denne tråden henvender jeg meg direkte til vektopererte, og ikke alle som skulle synse og mene noe om vektoperasjon, latskap osv. Hold det for dere selv!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er GS opperert for 6 uker siden og har gått ned 20 % av overvekten min. Dette med mat er vanskelig, jeg sliter med å få i meg nok proteiner og med å få i meg nok vann. Men jeg angrer ikke!

Jeg gleder meg til jeg når optimal vekten min :)

Anonymous poster hash: 6d74e...100
Skrevet

Jeg tok sleeve-operasjon for 10 mnd. siden, Er fornøyd med resultatet. Jeg har gått fra å være sykelig overvektig til å bli normalvektig. Det har betydd mye fysisk (lettere å bevege seg, bedre kondis osv.) og det har hjulpet på selvbildet mitt. Jeg trenger ikke lenger skamme meg over hvordan jeg ser ut, for jeg vet de ser en normalvektig jente og tenker ikke mer over det. Det er gøy å handle når jeg ser at jeg kommer inn i small og medium.

Jeg har kun hatt én bivirkning: De første månedene slet jeg med sure oppstøt. Jeg løste dette med litt biola eller yoghurt. Nå er sure oppstøt helt fraværende. Jeg vet jeg er heldig.

Jeg vil fremdeles gå ned noen kilo, men det hjelper ikke vektoperasjonen med. Det må jeg jobbe med selv. Jeg har gått mer ned enn forventet ved en sleeve-operasjon.

• 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta en GBP 01.09.15. Er det aktive tråder om dette temaet her inne nå?

Anonymous poster hash: a2042...ccd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...