AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 jeg liker ikke å ha bursdag på nyttårsaften, kan jeg ikke bare velge meg en annen dag å ha bursdag på? Anonymous poster hash: 74a90...316
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 ja, men jeg har lyst til å bare si at jeg har bursdag en annen dag, for det er så mye styr og folk sier alltid "åh er det ikke kjedelig å ha bursdag den dagen", at jeg bare vil unngå det Anonymous poster hash: 3797e...617
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Fortell en hvit løgn da vel? Anonymous poster hash: 1fad1...fe1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Hvilket grunnlag? Selv de som er truet på livet og forfulgt av truende ekser har store problemer med å få nytt fødselsnummer. At du er født på en dag du ikke vil nok folkeregisteret ikke kunne gjøre noe annet med enn smile av. Anonymous poster hash: 0f9b1...dd7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Jeg er født fredag den 13. Griner ikke av den grunn Anonymous poster hash: fd045...395
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Hvilket grunnlag? Selv de som er truet på livet og forfulgt av truende ekser har store problemer med å få nytt fødselsnummer. At du er født på en dag du ikke vil nok folkeregisteret ikke kunne gjøre noe annet med enn smile av.Anonymous poster hash: 0f9b1...dd7 har ikke tenkt å søke om det til folkeregistreret, det skjønner jeg ikke går Anonymous poster hash: 3797e...617
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 det er vel ikke så viktig hvilken dag man "velger" å ha bursdag, så lenge man holder seg til rikitg fødselsår:) Anonymous poster hash: 3797e...617
Gjest Trappetroll Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Pleier man å opplyse andre når en har bursdag? Sånn med mindre det er offentlig? Vennene dine og familien din vet jo sikkert når du er født, og du trenger jo ikke å feire akkurat den dagen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå