Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det sies at de fleste massemodere vokste opp med en alenemor, hva er det med alenemødre som gjør dette?

Anonymous poster hash: bb54d...fc7
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Veldig mange som ikke er massemordere, eller kriminelle i det heletatt, vokser også opp med alenemødre. Hva er det med alenemødre som gjør dette?

AnonymBruker
Skrevet

Det sies at de fleste massemodere vokste opp med en alenemor, hva er det med alenemødre som gjør dette?

De blir vel fort med mye hat og fortellinger om hvor idiotisk og stakkarslig faren og det mannlige kjønnet er.

Anonymous poster hash: 70b50...cff

• Liker 1
Skrevet

Hvor hen sies det?

• Liker 3
Gjest Snuppi
Skrevet

Hvem sier det?

AnonymBruker
Skrevet

Vel, men det er jo ikke mødrenes feil at menn svikter sine barn.

KG bare elsker generaliseringer.

Når det er sagt er de fleste barn som vokser opp med alenemødre ikke massemordere.

Anonymous poster hash: 79d0c...f7c

Skrevet

KG bare elsker generaliseringer.

Når det er sagt er de fleste barn som vokser opp med alenemødre ikke massemordere.

Anonymous poster hash: 79d0c...f7c

Godt poeng.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare tøv. Det vet alle. Vel, alle som har en IQ på over 80.

Anonymous poster hash: 669f3...075
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

det var vel heller ikke dette som var

Vel, men det er jo ikke mødrenes feil at menn svikter sine barn.

Det var vel heller ikke det som var spørsmålet….eller?

Det virker ikke som om dette er en tråd for å legge skyld på noen, men heller å synse litt om hvorfor det er slik at som forskningen sier. Men kanskje det kan ha noe med at mange kvinner så lett føler det nødvendig å gå i en forsvarsposisjon? Altså veldig nærtagende?..

Anonymous poster hash: df889...bfc
Skrevet (endret)

Linken går til en amerikansk side. Kan du vise til forskning eller statistikk som påviser den samme tendensen i Norge?

Endret av Pawn Hearts
AnonymBruker
Skrevet

Linken går til en amerikansk side. Kan du vise til forskning eller statistikk som påviser den samme tendensen i Norge?

ABB

Anonymous poster hash: 86e04...498

Gjest Tassen10
Skrevet

Alt for få massemordere i Norge (heldigvis) til at man kan lage statistikk ut av det.

AnonymBruker
Skrevet

ABB

Anonymous poster hash: 86e04...498

Ja, for en mann som har begått massemord og bodd kun med mor er nok til å trekke den konklusjonen...

Hva med de tusenvis av andre barn som ikke ble massemordere da?

Anonymous poster hash: d8c00...4b4

AnonymBruker
Skrevet

50% av unger voksen opp som skilsmissebarn.

Noen av de ungene ( I usa) vil ende opp som skoleskytere. Det er ren statistikk.

Anonymous poster hash: cf006...191

Skrevet

Det er jo for dumt å skylde på mødrene, da. Hvorfor er de blitt alenemødre?

Man kan jo tenke seg hva det gjør med selvbildet til et barn når faren din stikker av og ikke gidder å bry seg en døyt om hvordan det går med deg. Heldigvis er det de færreste som drar det så langt som til å bli mordere, men det er jo ingen tvil om at det å bli sveket av et menneske som skulle ha vært der for deg gjennom oppveksten setter dype spor.

Sikkert noen fæle mødre der ute, men hvorfor skal fedrene slippe unna ansvaret?

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Fordi de har en i noen tilfeller har en noe i overkant dominerende, mor og fravær av et mannlig forbilde kan de legge seg til seg et hat mot kvinner, som kommer til uttrykk gjennom at de blir massemordere i voksen alder.

AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg er oppvokst med en mor som er psykopatisk. Jeg er ikke massemorder, selv er jeg overfølsom å er det noe som får hatet til å rå i meg så er det foreldre som behandler barna sine dårlig eller urettferdighet. Dette er mye mer omfattende enn som så, på lik linje som rusmisbruk. Sannheten er at vi vet pent lite om hvorfor noen med samme bakgrunn for eks. Blir narkomane å noen ikke. Jeg syntes denne tråden er latterlig. Jeg har vennepar med barn å venniner som er alenemødre med barn. Jeg syntes de med mest velloppdragne barna er de hos alenemødrene. Det at mødre tror at en far ikke trengs er helt feil. En far er like viktig som en mor, men samfunnet lager åpninger for andre veier. Forøvrig kan man jo ikke gjøre så mye med fedre som stikker av å skriver fra seg ansvar. Det kan ikke være lett å innta to roller. Fedre som er alene med barn får aå mye ros å skryt. Mens mødre bare får ett helvettes pes. Jeg har også modd hos far. Han var alkoholiker. Man kan jo underes hvorfor jeg ikke ble både psykopat men heller ei følsom grinebøtte og avskyr alkohol.

Anonymous poster hash: f2d7c...402

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...