SuperNova Skrevet 29. juni 2004 #1 Skrevet 29. juni 2004 Jeg leter etter en gammel venn, nja, en eks for å være helt ærlig. Jeg pleier ofte å finne folk ved å søke på telefonkatalogen.no, men han er ikke å finne der... Hvor leter jeg da? Er det sånn at de som ikke har telenor-abonnement ikke er registrert i telefonkatalogen.no? Men kan man finne navn og nummer hvis man ringer nummeropplysningen? Hvor skal jeg lete nå?
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2004 #4 Skrevet 29. juni 2004 Hvis du ikke vet hvor han bor, kan du jo søke i skattelistene. Da får du opp bostedskommune.
koldbruna Skrevet 29. juni 2004 #5 Skrevet 29. juni 2004 Eller du kan prøve og sende en sms til 1985. Der har jeg funnet mange som ikke står oppført på telefonkatalogen.no Håper du finner han til slutt Koldbruna
Gjest Virvel Skrevet 29. juni 2004 #6 Skrevet 29. juni 2004 Er det sånn at de som ikke har telenor-abonnement ikke er registrert i telefonkatalogen.no? Njæ, jeg har kun mobiltelefon med NetCom, men du kan finne meg på telefonkatalogen.no likevel.
SuperNova Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2004 Tenkte jeg skulle fortelle noe rart: Jeg hadde som sagt søkt på telefonkatalogen.no uten å finne han. Så prøvde jeg linken til Morrison til 1890, og der fikk jeg et treff! Men så det merkelige: Da jeg forsøkte nummersøk på telefonkatalogen, fikk jeg han opp der også! Men altså ikke når jeg søker på navnet. Jeg skjønner ikke helt dette, jeg. Men nå har jeg jo funnet han. Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå