AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 En person uten ADHD tar en ADHD tablett?Anonymous poster hash: 49cad...a12
Gjest Blomst83 Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 En person uten ADHD tar en ADHD tablett?Anonymous poster hash: 49cad...a12 [/acronym Først og fremst som heter det ikke ADHD tablett!Hvor har du det fra det? Men til spørsmålet så skal man ikke ta medisiner som ikke er skrevet ut til deg,men hvis du skulle gi f i dette vi det ikke skje særlig mye med det om du tar en tablett som er for di med ADHD.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 En person uten ADHD tar en ADHD tablett?Anonymous poster hash: 49cad...a12 Hvis du tar EN så merker du ingenting, hvis du tar mange kjennes det ut som du blir lam har jeg hørt. Og at det kan vare i flere dager.. Anonymous poster hash: e0839...f16
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Ritalin heter det. Virkningene kan være mange for personer som ikke har ADHD. Noen blir fryktelig trøtte, slappe, kvalme ol, mens andre blir stressa og aktive. Du skal ikke over noen omstendigheter ta medikamenter som ikke er skrevet ut til deg, da du kan ha kontraindikasjoner (grunner til at du ikke skal ta dem) og du kan faktisk få farlige bivirkninger med døden til følge Anonymous poster hash: a04c1...c8f
Gjest Iben Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 (endret) Ex'en min selger ritalinen sin til folk som vil ruse seg på det, så en eller annen gøyal virkning regner jeg med det må ha på noen. Personlig kjente jeg ingenting. Tenker det uansett finnes bedre rusmidler der ute enn disse skumle Big Pharma - greiene man kan få av legen. Endret 1. august 2014 av evnukken
r1ta Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 En ritalintablett inneholder en svært liten dose med Metylfenidat, som virker på nesten samme måte som amfetamin, så sånn sett kan du tenke deg at ritalin for en uten ADHD gir en VELDIG mild amfetaminrus (men da må det vel være snakk om mer enn 1 pille) Typisk for amfetaminrus, ifølge wikiepdia: "Stoffet gir brukeren en følelse av mental klarhet og våkenhet, økt energinivå, oppstemthet og utholdenhet. Mange føler seg kreative og åpne overfor andre mennesker. Fysiske virkninger kan være redusert matlyst (mange brukere klarer ikke spise under rusen), svette, hyperaktivitet, økt blodtrykk, impotens og insomnia." Amfetamin er jo et heavy dop, og ritalin noe helt annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå