Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2004 #1 Del Skrevet 29. juni 2004 Tusen takk, for et nydelig kort Dere var så fine, og jeg måtte le da jeg så hva du hadde skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 29. juni 2004 #2 Del Skrevet 29. juni 2004 Hei vennen! Hva skrev jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2004 #3 Del Skrevet 29. juni 2004 Hei vennen! Hva skrev jeg da? Anafugia :klemme: deg er det lenge siden jeg har "sett" Men nå har vel ikke du akkurat sendt meg takkekort i det siste, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 29. juni 2004 #4 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg takker også!! Nydelige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. juni 2004 #5 Del Skrevet 29. juni 2004 Mm.. Skrev takk i en annen tråd.. men skriver det her også; Dere var kjempenydelige på bildene! :D Tusen takk for takkekort. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. juni 2004 #6 Del Skrevet 30. juni 2004 Tusen takk' date=' for et nydelig kort Dere var så fine, og jeg måtte le da jeg så hva du hadde skrevet [/quote'] Kjære kjøttflis, du vet at du er den eneste kjøttflisa for meg..... Takk for komplimentet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. juni 2004 #7 Del Skrevet 30. juni 2004 Ja, det finnes bare en Kjøttflis for Tex :klem2: og det er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 30. juni 2004 #8 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er jo lov å prøve seg koseklumpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. juni 2004 #9 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er jo lov å prøve seg koseklumpen! Anafugia-vennen :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 30. juni 2004 #10 Del Skrevet 30. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå