Gå til innhold

Løpetights på gutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Urk, jeg kan ikke noe for det, men jeg får vemmelser av menn i løpetights. Spesielt hvis jeg ser omrisset av "utstyret" på låret hans....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde prøve tanga. Perfekt til både løping og trening. Før brukte jeg jockstrap, men har gått over til sportstanga, som passer perfekt til løping. Du merker ikke at du har den på. Utstyret holdes komfortabelt på plass og det blir null gnagsår.

Anonymous poster hash: 8e737...326

Anonymous poster hash: 8e737...326

Tanga? Sånn stringtruse? Det må jo være ukomfy oppe i rumpa? Eller?

Anonymous poster hash: e4e83...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningstights på menn er supert det (særlig dersom man har bra kropp såklart..) Bruk det i vei du! :)



Anonymous poster hash: 0a5f5...0f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanga? Sånn stringtruse? Det må jo være ukomfy oppe i rumpa? Eller?

Anonymous poster hash: e4e83...45f

Nei. Du merker ikke at du har den på. Selv ikke når du løper. Det kan du jo bare sjekke med damer som bruker tanka når de trener eller løper. Bare komfortabelt.

Dessuten er det forskjell på tanga og string. String er kun en strek bak, mens tanga er mer v-formet.

Anonymous poster hash: 8e737...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fikk veldig uventet en løpetights i bursdagsgave fra kjæresten min i forrige uke. Enn så lenge ligger den ubrukt... litt skeptisk til hvor akseptert og behagelig for øyet dette plagget er...

Ladies: hva synes dere om gutter som trener i løpetights. Altså inne på treningssenter eller ute og løper. Kvalmt eller ok?

Gents: noen her som trener i tights? Hvordan føles det? Blir det mye blikk? Og en ting til... bør man være naken under?

Anonymous poster hash: e4e83...45f

ok

Anonymous poster hash: d966e...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri tenkt noe over det, fler menn på mot treningssenter som trener med tights :)

Det som derimot ser litt dumt ut er de som har shorts utenpå tightsen igjen. Ser liksom litt feigt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...