Gå til innhold

Sykeste sexfantasi!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter noen glass vin i går kveld kunne venninnen min fortelle at hennes nye kjæreste, som er en ekstremt sosial, høyt utdannet og i det hele tatt en svært oppegående mann, fantaserer om å kle henne opp i kjole og lakksko, rød munn og lange øyevipper. Ja, du tenker rett! Som en DUKKE! Han vil ha sex med en levende dukke 😨

Anonymous poster hash: 83a61...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om de som tenner på avføring, men dette her tar kaka :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp:

• Liker 11
Skrevet

Synes ikke akkurat dette hørtes så sykt ut...

- Mystico

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Og jeg som håpte på noe saftig noe.

• Liker 12
Skrevet

Er kirkerådet i distriktet deres blitt varslet?

• Liker 20
Skrevet

Dette må være den tristest syke fantasien ever !! Jeg gleder meg til noe skikkelig grums ...

• Liker 2
Gjest Amémonos
Skrevet

Nesten like sykt som den gangen eksen min ville ha sex med lyset på!

AnonymBruker
Skrevet

Etter noen glass vin i går kveld kunne venninnen min fortelle at hennes nye kjæreste, som er en ekstremt sosial, høyt utdannet og i det hele tatt en svært oppegående mann, fantaserer om å kle henne opp i kjole og lakksko, rød munn og lange øyevipper. Ja, du tenker rett! Som en DUKKE! Han vil ha sex med en levende dukke

Anonymous poster hash: 83a61...2eb

Flott kjæreste hun venninna di er da, som er så løsmunnet at hun sladrer intime detaljer fra typen hennes. Synd han ikke er klar over det så han kunne ha dumpet henne..

Anonymous poster hash: 77a05...a03

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Etter noen glass vin i går kveld kunne venninnen min fortelle at hennes nye kjæreste, som er en ekstremt sosial, høyt utdannet og i det hele tatt en svært oppegående mann, fantaserer om å kle henne opp i kjole og lakksko, rød munn og lange øyevipper. Ja, du tenker rett! Som en DUKKE! Han vil ha sex med en levende dukke Anonymous poster hash: 83a61...2eb

Kle henne opp som ei dukke?

Høres mer ut som om han vil kle henne opp som ei dame.

Er hun ei som dasser rundt i joggebukser og crocs hele dagen, så er vel ikke det en veldig syk fantasi?

Anonymous poster hash: f747d...c7f

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

seriøst? han må man definitivt kastreres

Anonymous poster hash: 5f78a...94e
  • Liker 3
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nesten like sykt som den gangen eksen min ville ha sex med lyset på!

Pervo! Jammen godt denne mannsgrisen er en eks!

• Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet

Hva har det egentlig å si for denne fantasien at han er ekstremt sosial, høyt utdannet og en svært oppegående mann ?

Ville det vært forskjell dersom han hadde litt sosial angst, strøket på videregående og hadde var en ellers uengasjert mann ?

Uansett, det er vel bare å gjøre det. Kan være gøy med litt rollespill.

Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

,,

Endret av Nordavind
Gjest Amémonos
Skrevet

Pervo! Jammen godt denne mannsgrisen er en eks!

Ja, men traumene holder meg fortsatt våken om natta.

Skrevet

Huff! Hun bør virkelig dumpe han, tenk på den syke fantasien der da! Gud bedre meg! :hakeslepp:

:ironi:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden er på god vei til å bli KG's store nye trolletråd... Kanskje tråden kunne like gjerne stenges?

Vil dere høre en ordentlig syk fantasi? Jeg fantaserer om ROLLESPILL om taboo temaer, f.eks sletkning eller familie. (hakk dere ned på unødvendige kommentarer. dette har ingen rot i virkeligheten, KUN FANTASI). Drømmer også om å amme en dame. Ser ofte på film med damer med store bryster som lekker melka si. Tenker selv om jeg også kunne suge på dem og smake på skikkelig melk, rett fra kilden.

Ellers kunne jeg også tenke å eksperimentere med forskjellige typer enema (væsker) på dama; det være melk, olje, brus, etc. Ass smoothie anyone? :P

Skulle gjerne gitt en leksjon om fantasier, men tråden er ment som syk humor og trenger ikke å gå så seriøst på det.

Anonymous poster hash: df87f...402
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja, men traumene holder meg fortsatt våken om natta.

:klemmer:

Send en PM om du trenger å bearbeide traumene!

Mvh

Mørkets Fyrste

Ps! Lakksko påkrevd.

• Liker 1
Gjest RottusFrekkus
Skrevet

Er kirkerådet i distriktet deres blitt varslet?

:ler:

Er det virkelig bare meg som synes dette hadde vært en veldig sær, sær, sær forespørsel?

"Kan du kle deg som en dukke".......mmmmmmmmmmmm...................Computer says no.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke mine fantasier bør deles her, dersom det å kle seg ut som en dukke er så ille :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 13544...fe4
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...