Gå til innhold

Slankeoperasjon = Latskap

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i dårlig form og overvektig, men jeg skjønte at jeg måtte trene,

Anonymous poster hash: 51440...e9f
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Wow, så mye info du satt på virker det som. Latskap du, gå å legg deg troll.

Gjest Blubberella
Skrevet

Fint at du ble kvitt det problemet. Neste steg blir å gå på møter i ANT (Anonyme Nett-Troll) og følge opp programmet der.

• Liker 3
Skrevet

Jeg var i dårlig form og overvektig, men jeg skjønte at jeg måtte trene,

Anonymous poster hash: 51440...e9f

....ja, sånn går nu dagan.

Skrevet

Jeg valgte å la meg operere (sleeve) og jeg synes ikke at det kan kalles latskap. Man må sørge for å ikke fylle magesekken for full - da kan den utvide seg og vekten går oppover. Nå, når jeg har gått ned de forventede kiloene, må jeg slåss som hvem som helst annen for å gå ned de siste kiloene - og magen min er fortsatt på 1-2 dl.

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Toppen av latskap er vel å skulle slenge ut en skikkelig brannfakkel på et nettforum og ikke gidde å finne på noe bedre enn det der, eller skrive mer enn en halv setning om det.

• Liker 1
Skrevet

Veldig overvektige har et problem med mat da... Trening vil hjelpe svært lite alene. Og har man et alvorlig problem med mat så er det ikke bare bare å legge om på kostholdet i nødvendig grad heller, det har lite med latskap å gjøre.

Er ikke nødvendigvis enig i bruken av slankeoperasjoner slik det er i dag, men så lenge helsevesenet tilbyr det skjønner jeg godt at folk lar seg operere. Og jeg tror ikke de er noe lavere enn andre folk.

Skrevet

Veldig overvektige har et problem med mat da... Trening vil hjelpe svært lite alene. Og har man et alvorlig problem med mat så er det ikke bare bare å legge om på kostholdet i nødvendig grad heller, det har lite med latskap å gjøre.

Du sier noe viktig der. En anorektiker eller bulemiker blir sett på som syk. Sykelig overvektige blir sett på som late, men de har også et problem med maten og/eller søtsaker. En bulemiker kan trøstespise og kaste det opp igjen. Det samme kan en sykelig overvektig person gjøre, men forskjellen er at h*n ikke kaster det opp. Kanskje kostholdet har vært dårlig lenge... Kanskje det også ligger til familien at man fort legger på seg. Bildet er ikke sort eller hvit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...