Gå til innhold

Sugde så hardt at stringen gikk av, hva nå?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har nå akkuratt sugd kjæresten min. Det som skjedde var det at stringen under tissen hans gikk av elelr røyk eller noe, det var han som kommenterte på det. Men han sa det var bra for da kan han runke bedre også var han også jomfru fra før av s å nå er han ikke det lenger mente han .... Jajaja har hørt at det er litt farlig? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 35eea...71d
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror ikke det er farlig. Sikkert mest ubehagelig, men jeg ville uansett oppsøkt fastlegen for sikkerhets skyld.

Edit: Tror også det er lurt å avstå fra sex til han har vært hos legen

Endret av altflyter
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke farlig, men det vil jo bli et sår som så klart kan få diverse ulumskheter i seg. Hold det rent og pent, og dette vil gå rimelig greit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er han jomfru eller ikke da når den er gått? Siden vi ble lei oss siden vi skulle miste jomfrudommen på den vanlige måten :(:( :( :(

Anonymous poster hash: 99b0d...f92
AnonymBruker
Skrevet

Men er han jomfru eller ikke da når den er gått? Siden vi ble lei oss siden vi skulle miste jomfrudommen på den vanlige måten :(:( :( :(

Detter er ts

Skrevet

Med tanke på at hele jomfrubegrepet bare er tull, er dette noe kun dere kan bestemme. Jeg kan imidlertid ikke se forskjellen mellom suging og suging som førte til at strengen under penishodet røk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Detter er ts

Nei, en gutt har ingen jomfrudom. Så lenge han ikke har hatt sex er han jomfru.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...