Gå til innhold

Promper/fiser du?  

1 stemme

1. 1. Promper/fiser du?

• Ja
      22
    • Nei
      0

Fremhevede innlegg

Gjest Frigg
Skrevet

Fryktelig så fise-fine vi er da?

Ser at mange synes den kongelige promp-tråden er veldig morsom.

Kommer kanskje som et sjokk på noen, men det er særdeles mennesklig å fise, for ikke å snakke om en ren nødvendighet!

Så, hvor mange av dere tør innrømme at dere slipper en i ny og ne?

Eller er dere for fise-fine til å innrømme det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lompa
Skrevet

Jisses da! Jeg har da sluppet en fis i et par tråder her, senest for å få tilbake Ordet....

Gjest Frigg
Skrevet

åh, det forklarer den lukten jeg merket...

:ler: *løperetterordet*

Gjest Lompa
Skrevet

Det finner du jo ikke her,da. Må over i den andre tråden da vet du! :hoho:

Gjest Frigg
Skrevet

Kødder du, eller? Kan jeg ikke snappe det herfra? :ler:

Gjest Lompa
Skrevet

Sorry....Dessuten er det MITT likevel

Gjest Frigg
Skrevet

Nei- bare se på tråden der borte! Ser du, det er mitt ord! Mitt og Lukas! hahaha!

Gjest Frigg
Skrevet
Så, etter den lille avsporingen, er det virkelig ingen andre som tør innrømme at de av og til driver med giftutslipp?
Gjest Lompa
Skrevet

Åpenbart ikke, så vi får fise litt ekstra for dem og. Tross alt er det mye bedre å slippe en due enn å sprenge en tarm.

Gjest Lompa
Skrevet

Trur alle andre sover lenge i dag jeg,Frigg. Er jo bare oss her jo! Kom over i tommyball-tråden så kan vi finne på noe herk hos alle andre.

Skrevet

Alle fiser vel, det kommer vel mer an på hvor og når man gjør det?

fiser ikke i rom der andre er tilstede, men bortsett fra det så er jeg ikke så høytidlig på det.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg promper, (selvfølgelig ikke ved alle anledninger da, hender det er litt upassende liksom) men alle må jo prompe innimellom, ellers eksploderer man vel. :ler:

Var noen som sa et sted, lurer på om det var på doktor online, at man i gjennomsnitt promper 20-30 gnger i døgnet.

Skrevet

Alle fiser og promper, om de er bevisst eller ikke. Det å innrømme at en fiser koster jo null kalorier, da vi mennesker bare er slik. Muligens mer interessant å spørre om hvor og når du fiser, ikke om du i det hele tatt fiser...

:klø:

Gjest Frigg
Skrevet

Tja, si det.

Bare så undrende over hvorfor det er så sjokkerende at mm fiser. Det gjør vi jo alle. Og ofte!

For det meste diskret, men det hender seg det kommer en overraskende på oss.

Og skulle det liksom være så farlig å fise nå da? Selv for en kongelig? Syns ikke jeg. Fis i vei, sier nå jeg!

Skrevet

Jeg og :wink:

.. og som min gamle lege sa..

"ut må det .. den ene eller den andre vegen"...

(men man har jo lov til å ta hensyn...

Gjest Embla s
Skrevet

:ler: For en problemstilling, det neste må vel bli: Hender det at du tisser? :ler:

Mer interessant (???) er det kanskje om man er flau for det, eller om man kun gjør det når man er alene/på do?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...