Gjest care Skrevet 29. juni 2004 #1 Skrevet 29. juni 2004 Det hadde jeg tenkt å gjøre. Ser ut til å det begynner å bli tynt i rekkene. Er det noen som vet om absolutt alle reiser blir lagt ut på nett, eller lønner det seg å kontakte reisebyrå personlig.? Noen som vet?
Gjest the imp Skrevet 29. juni 2004 #2 Skrevet 29. juni 2004 Jeg vil tro at du får bestillt det samme over nett som i katalogene osv. Men at det begynner å tynnes ut i rekkene nå er bare naturlig. Folk begynner å bestille ferier allerede før jul, og innen påske er flere steder fullbooket. Jeg pleier alltid å bestille selv over nett og synes det er mest praktisk. Nå har jeg ikke gått igjennom katalogen og forsøkt å finne hvert eneste hotell som står i katalogen, men jeg kan ikke si jeg har savnet noen av de jeg har hatt interesse av, når jeg har lett på nett.
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2004 #3 Skrevet 29. juni 2004 Jeg bestiller alle reiser på nett. Tror du alt der. Man kan jo også være heldig på sånne restplass-steder
Gjest care Skrevet 29. juni 2004 #4 Skrevet 29. juni 2004 Prøver å se på restplasser, men det er ikke mange igjen av dem. Har noen hørt noe om last minutt reiser?
Julie Skrevet 29. juni 2004 #5 Skrevet 29. juni 2004 Eneste last minute reiser jeg vet om er når man pakker kofferten,drar ut på flyplassen og kjøper tur/drar der og da. Vet om flere som har gjort det sånn.
Gjest care Skrevet 29. juni 2004 #6 Skrevet 29. juni 2004 Eneste last minute reiser jeg vet om er når man pakker kofferten' date='drar ut på flyplassen og kjøper tur/drar der og da. Vet om flere som har gjort det sånn.[/quote'] Må man sette seg på en liste først eller reiser man bare ut til gardemoen uansett dag?
Gjest care Skrevet 29. juni 2004 #8 Skrevet 29. juni 2004 Sent ute IGJEN ? :oops: Uff, dette er egentlig ikke meg. :Skylde på samboer: :veldigsur:
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2004 #9 Skrevet 29. juni 2004 :oops: Uff, dette er egentlig ikke meg. :Skylde på samboer: :veldigsur: (hva med Mikkel da? Kommer han med toget hit snart eller)
Gjest care Skrevet 29. juni 2004 #10 Skrevet 29. juni 2004 (hva med Mikkel da? Kommer han med toget hit snart eller)
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2004 #11 Skrevet 29. juni 2004 Ok, tar det som et ja :setter seg på stasjonen og speider etter blå katt:
Gjest care Skrevet 29. juni 2004 #12 Skrevet 29. juni 2004 Ok' date=' tar det som et ja :setter seg på stasjonen og speider etter blå katt:[/quote'] Blå ?? :klø: har bestilt tur
Gjest Ethereal Skrevet 29. juni 2004 #13 Skrevet 29. juni 2004 Jeg synes også han ser blå ut :oops: Men har du fortalt ham om at han var i drømmen min???? JEG burde få passe ham, jeg skulle delt tunfiskmaten min søsterlig med ham... (onde tunger sier jo det er kattemat).
Gjest care Skrevet 29. juni 2004 #14 Skrevet 29. juni 2004 Jeg synes også han ser blå ut :oops: Men har du fortalt ham om at han var i drømmen min???? JEG burde få passe ham' date=' jeg skulle delt tunfiskmaten min søsterlig med ham... (onde tunger sier jo det er kattemat).[/quote'] Jo han er blågrå pusen min. Jo serru, jeg har fortalt han om drømmen din og han ble veldig stolt. Han sa: "er det sant? Juhuuu, jeg er populær". Han var så søt da han sa det. Men skal du passe han må du helst komme å bo sammen med han, vil nødig sende han til Tromsø - da kan jeg risikere å ikke få han hjem igjen. :cry:
Ibenholt Skrevet 29. juni 2004 #15 Skrevet 29. juni 2004 Kan jo også sjekke restplasser på tekst-TV. NRK side 320. Selv om du kanskje har vært der å sett allerede
Julie Skrevet 29. juni 2004 #16 Skrevet 29. juni 2004 Man reiser bare ut. Ser du har bestilt,men svarer uansett.
Hilde Skrevet 29. juni 2004 #17 Skrevet 29. juni 2004 Jeg har sjekket ut disse før; Travelmarket Dinside Sol.no
Gjest care Skrevet 30. juni 2004 #18 Skrevet 30. juni 2004 Takk alle for supre svar. Vi bestilte tur og sambo bestemte Tuinisa. Så gikk jeg inn her og søkte på Tunisia og ble kjempeskuffet over det jeg leste. Så nå gleder jeg meg ikke lenger. Håper jeg blir positivt overrasket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå