Gå til innhold

Ønsker tips om helårs reiseforsikring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ønsker tips om helårs reiseforsikring for 1 person (som gjelder fra du går hjemmefra og til du kommer hjem igjen, hver dag hele året).

Hvilket forsikringsselskap, hvilken årspris, og hvor mye får man dekket og hvilken egenandel må man betale hos det forsikringsselskapet ved tyveri av eiendeler ute?

Anonymous poster hash: 807e7...7b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Europeiske. Gjelder fra du tråkker over dørstokken ut og til du gjør samme øvelse på returen til heimen. Betaler ca 1200 pr år. Får 1,5 % tror jeg, i cash back på coop medlemskqpet mitt. Ingen egenandel ved skade, husker ikke dekning men den er god.

ved flyforsinkelse dekket en gang ekstrabetaling for parkering på lufthavnen eller ikke hatt behov.

Ekstra greit å gå inn på hjemmesiden deres og be dem om å ringe meg så jeg slipper å betale for 5 sifret nummer.

Har og bilforsikring der og er fornøyd.

Men innbo er forsikret i Tryg, ikke gode betingelser på reise i Tryg, derfor IF.

Anonymous poster hash: ac195...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

DNB sin reise Best. Har markedets beste dekning og har blitt kåret til best i test av tv2 hjelper deg.

Anonymous poster hash: d2c51...123

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

DNB sin reise Best. Har markedets beste dekning og har blitt kåret til best i test av tv2 hjelper deg.

Anonymous poster hash: d2c51...123

Dette er jo fordi de har dekningsgaranti, men det de ikke opplyser om er jo at du som kunde må bevise at "se her, Tryg eller IF dekker det og det", og da dekker de det for deg.

Det er ikke så utrolig stor forskjell mellom de ulike selskapene, så lenge du har den beste reisteforsikringen. Er ofte to å velge mellom, der bare den dyreste gjelder uten overnatting.

Jeg er fornøyd med Tryg som jeg selv har. De har på ingen måte dårligere forsikring enn Europeiske. Ingen egenandel på reiseekstra. Pris vet jeg ikke, det kommer vel an på om man er student, har andre forsikringer hos dem, osv.

Anonymous poster hash: c9344...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil anbefale deg å holde deg langt unna AIG sin forsikring. Har den igjennom jobben, og fikk frastjelt sekken min med alt datautstyr, kamera etc (for 26 000 kr). Jeg ble da pliktig til å legge frem bevis på at det faktisk var stjålet (politianmeldelse var ikke godt nok), og når jeg da ikke kunne legge frem dette (jeg filmet det jo ikke), konkluderte de med at den ikke var stjålet og ga meg ingenting.

Selv om jeg har gratis reiseforsikring, vurderer jeg å kjøpe en til. Har hørt mye bra om Gjensidige og DNB sin.

Anonymous poster hash: f650c...5bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...