Gunvald Skrevet 23. august 2014 #41 Del Skrevet 23. august 2014 Lars Kristian Eriksen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 23. august 2014 #42 Del Skrevet 23. august 2014 Trond viggo torgersen. Han skulle jeg gjerne hatt som onkel! Og Maria Mena! Den dama er helt herlig på instagram:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #43 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg synes det er vanskelig å like/mislike noen man aldri har møtt. Så her er de kjendisene som jeg liker, utifra at jeg har møtt dem personlig og fått et godt inntrykk av dem: Bjørn Eidsvåg Kjersti Holmen Øystein Sunde Thomas Giertsen Mette-Marit Jahn Teigen Kåre Conradi Jeg har også en liste over andre kjendiser som jeg har møtt, og som jeg fikk mindre godt inntrykk av. Men det hører vel ikke hjemme i denne tråden. Anonymous poster hash: 11b79...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 24. august 2014 #44 Del Skrevet 24. august 2014 Vegard Ylvisåker (synes han virker mer sympatisk enn Bård) Hege Schøyen Zaid Ali Sigrid Bonde Tusvik Og selvfølgelig Lisa Tønne. Fy søren, for en dame! Snakk om å ha selvironi, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 24. august 2014 #45 Del Skrevet 24. august 2014 Linn Skåber, Aksel Hennie, Nicolai Cleve Broch, Finger'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 24. august 2014 #46 Del Skrevet 24. august 2014 Ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #47 Del Skrevet 24. august 2014 Bård Ylvisåker, Chirag Patel (Karpe Diem) og Linn Skåber Anonymous poster hash: 2a3be...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 27. august 2014 #48 Del Skrevet 27. august 2014 Etter å ha møtt han noen ganger liker jeg Tore Renberg veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 27. august 2014 #49 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Nei, ingen. Kjenner ingen kjendiser Endret 13. oktober 2015 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #50 Del Skrevet 27. august 2014 Petter Northug Marit Bjørgen Lars Monsen Elvira Nikolaisen Dronning Sonja Kronprinsesse Mette Marit Anonymous poster hash: 0c4c6...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 13. oktober 2015 #51 Del Skrevet 13. oktober 2015 - Karl Ove Knausgård - Maria Mena - Trond Viggo Torgersen - Cecilie Skog - Ingvar Ambjørnsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 13. oktober 2015 #52 Del Skrevet 13. oktober 2015 Petter Northug Marit Bjørgen Ylvis-brødrene Sagen-brødrene + Bjarte Linn Skåber Agnes Kittelsen Atle Antonsen Pål Tøien Leo Ajkic Kåre Conradi Harald Eia Live Nelvik Ida Fladen Lars Vaular Linni Meister Anja Hammerseng-Edin Vinni Bjørn Sundquist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 13. oktober 2015 #53 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Ylvis brødrene Andreas Thorkildsen Petter Northug Jr Marit Bjørgen Therese Johaug Stian Torbjørnsen Stian Blipp Adelén Egor Filipencko(?) Cess Frank Vinni OnklP Atle Pettersen Else slåss Furuseth Bjarne Brøndø Thomas Gjertsen Omar Bhatti Programledaren i Hvem bryr seg. Thomas Numme og Harald Rønneberg. Katarina Flatland Gaute Grøtta Grav Maria Mena Sondre Lerche Madcon Linni Meister. Solveig Kloppen. Alex Rosén. Magnus Carlsen Knut Nærum Alle eg kjem på. Endret 16. oktober 2015 av Belle âme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 13. oktober 2015 #54 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Sinnasnekkern Stian Blipp Tom Stiansen Henriette Brusgaard (? Hun programlederen i Alt for Norge) Endret 13. oktober 2015 av MarenogAron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. oktober 2015 #55 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jacob Oftebro - dyktig og kjekk Kent Sundberg - fantastisk stemme Ronny Brede Aase - elsker å stå opp med P3 morgen Line Elvsåshagen - går det ann å bli søtere? Line Joda Rundt ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 13. oktober 2015 #56 Del Skrevet 13. oktober 2015 Har et gedigent girlcrush på Live Nelvik for tiden. 😍 Hun er perfekt! Liker også Solveig Kloppen og Stian Blipp godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 13. oktober 2015 #57 Del Skrevet 13. oktober 2015 Bjarte, Tore og Steinar! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 13. oktober 2015 #58 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Line Elvsåshagen, fått så sansen for henne etter Line Jorda Rundt! Hun er så søt Endret 13. oktober 2015 av smygende_lodde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
positivitet Skrevet 14. oktober 2015 #59 Del Skrevet 14. oktober 2015 Live Nelvik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 14. oktober 2015 #60 Del Skrevet 14. oktober 2015 Liker Magnus Carlsen, jeg, til tross for litt barnslig oppførsel tidligere i dag. Men treffer ham ofte på banen og trikken, og da virker han alltid veldig blid. Er få andre kjendiser som jeg har støtt på som virker så glade når de er "på jobb" eller på vei til noe. Har sett mange politikere (Siv Jensen, Jens Stoltenberg, Knut Arild Hareide) , men alle virket vel "sure" eller misfornøyde når jeg møtte dem... Har også "møtt" Ylvis-brødrene flere ganger, og de virket glade. Synes bare det er leit når "kjendiser" virker sure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg