AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Har lagt merke til at jeg av og til er helt flekkete i håndflatene. Har ikke vært det før!! Noen som vet hva dette kan komme av?? Ble litt dårlig bilde, det er mye verre i virkeligheten. Anonymous poster hash: 44c9f...7db
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Wow, er det min hånd du har tatt bilde av? Min er hvertfall sånn støtt og stadig, men har ikke tenkt på det som et problem. Mener det kommer oftest om jeg har vært veldig kald (type har vært ute i snøen), for så å komme inn og bli varm igjen. Dette hjelper jo ikke deg, men tenkte jeg kunne svare likevel Ellers henger jeg meg på her og vil følge med. Anonymous poster hash: 5cff6...d70 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Femi hender... Anonymous poster hash: 6242d...122
Beach Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Dette har jeg sett på meg selv mange ganger! Aner ikke hva det er, men regner med at det er normalt. 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Min er ofte sånn uten at jeg tenker noe over det. Skjer bare innimellom. Regner med at det er normalt siden såpass mange her har opplevd det. Anonymous poster hash: 8611e...878
Deoksyribonuklein Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Interessant hva man legger merke til. Hvite prikker i huden kan være så mangt, og pigmentflekker er som regel smertefri og ufarlig. Det hvite området kan være blodfattig vev som følge av liten sirkulasjon til området, trykkskade, frostskader m.m. Har du brukt hendene til å presse noe eller klemme noe? Hvordan er temperaturen i hånden? Alt som forverres kan du ta opp med fastlegen din.
Gjest Trappetroll Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Jeg pleier å få det når jeg rører lite på hender, fryser på hender/føtter. Har med blodsirkulasjon å gjøre 😊
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #8 Skrevet 31. juli 2014 Ser helt normalt ut. Jeg får sånn hvis jeg er for varm eller for kald på hendene, går over igjen så snart temperaturen normaliseres. Anonymous poster hash: 80432...a25
Minya Skrevet 31. juli 2014 #9 Skrevet 31. juli 2014 Det betyr egentlig bare at du har litt dårlig blodsirkulasjon og at vevet strever litt med å få sendt oksygenrikt blod rundt i hele hånden. Det er ikke spesielt farlig om du generelt sett har hatt litt dårlig blodsirkulasjon hele livet, men om det plutselig har oppstått kan det være lurt med en tur til legen for å roe reka litt
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #10 Skrevet 31. juli 2014 Skjer ofte hvis blodet pumper litt ekstra. Da får hendene problemer med å holde følge. Anonymous poster hash: 8cff6...70a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå