cathrine.94 Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Noen som har noen gode råd mot cellulitter?
Colorama Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Det kan hjelpe mye å skrubbe huden med skrubbe-hansker i dusjen. Gjorde dette hver dag i noen uker, og det hjalp meg. Det skal sies at det er flere "grader" av celulitter, og mine var i første stadium. Har man hatt det i flere år kan det være verre.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Styrketrening og godt kosthold. Men det kan ta tid. Kommer vel kanskje an på hvordan celulitter. Anonymous poster hash: e7a1a...044
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Sitat fra Norsk Helseinformatikk (nhi.no): Det finnes ingen metode som kan forhindre eller fjerne cellulitter. Men du kan forebygge og redusere cellulitter. Det kan du gjøre ved å: Spise sunt - mye grønnsaker, frukt og fiber Ikke røyke Sørge for nok væskeinntak Holde vekten Trene jevnlig Dersom du holder deg slank og veltrent, kan dette langt på vei hjelpe mot og redusere cellulitter. Dersom du er overvektig, kan vektreduksjon hjelpe, men diett alene - uten trening og styrking av muskulaturen - har begrenset effekt sammenlignet med diett og trening. Oppskriften er enkel, mer muskler og mindre fett i disse områdene - fører til mindre (synlige) cellulitter. Kondisjonstrening som løping, sykling eller bruk av stepmaskin er effektive redskap i kampen mot cellulittene. Disse øvelsene fører til at vi bruker mer energi og øker forbrenningen der og da. Styrkeøvelser øker muskelmassen, og sammen med et sunt kosthold, vil disse to treningsformene gi et best mulig resultat for å minske cellulittene. Nyttige styrkeøvelser som går direkte på problemområdene, er: Knebøy Utfall Lårpress Liggende lårbøy i apparat Stående tilbakeføring for hofte http://nhi.no/forside/slik-forebygger-du-cellulitter-35084.html Anonymous poster hash: 10808...085
cathrine.94 Skrevet 13. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2014 Det kan hjelpe mye å skrubbe huden med skrubbe-hansker i dusjen. Gjorde dette hver dag i noen uker, og det hjalp meg. Det skal sies at det er flere "grader" av celulitter, og mine var i første stadium. Har man hatt det i flere år kan det være verre. Tusen takk for rådet, dette skal nok testes ut!
cathrine.94 Skrevet 13. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2014 Her er et godt råd. Tusen takk.
cathrine.94 Skrevet 13. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2014 Styrketrening og godt kosthold. Men det kan ta tid. Kommer vel kanskje an på hvordan celulitter. Anonymous poster hash: e7a1a...044 Kostholdet er jeg ganske nøye med, og trener fra tid til annen. Så dette driver jeg allerede med... Men takk uansett
cathrine.94 Skrevet 13. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2014 Sitat fra Norsk Helseinformatikk (nhi.no): Det finnes ingen metode som kan forhindre eller fjerne cellulitter. Men du kan forebygge og redusere cellulitter. Det kan du gjøre ved å: Spise sunt - mye grønnsaker, frukt og fiber Ikke røyke Sørge for nok væskeinntak Holde vekten Trene jevnlig Dersom du holder deg slank og veltrent, kan dette langt på vei hjelpe mot og redusere cellulitter. Dersom du er overvektig, kan vektreduksjon hjelpe, men diett alene - uten trening og styrking av muskulaturen - har begrenset effekt sammenlignet med diett og trening. Oppskriften er enkel, mer muskler og mindre fett i disse områdene - fører til mindre (synlige) cellulitter. Kondisjonstrening som løping, sykling eller bruk av stepmaskin er effektive redskap i kampen mot cellulittene. Disse øvelsene fører til at vi bruker mer energi og øker forbrenningen der og da. Styrkeøvelser øker muskelmassen, og sammen med et sunt kosthold, vil disse to treningsformene gi et best mulig resultat for å minske cellulittene. Nyttige styrkeøvelser som går direkte på problemområdene, er: Knebøy Utfall Lårpress Liggende lårbøy i apparat Stående tilbakeføring for hofte http://nhi.no/forside/slik-forebygger-du-cellulitter-35084.html Anonymous poster hash: 10808...085 Tusen takk!! Jeg er ikke overvektig, veier rundt 50 kg og er 163 høy så skjønner ikke helt hvorfor jeg har fått antydninger til cellulitter. Kostholdet er jeg også ganske så strikt med, og nå som skolen starter igjen skal jeg melde meg inn på treningssenteret der. Håper det vil gjøre susen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå