Worcy Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Etter sex så pleier jeg å tørke meg nedentil med et håndkle, og gjerne gå på do. Men når jeg står opp dagen etterpå (pleier å løpe bort til badet naken, siden jeg sover naken med typen) og da er det ofte slim/sperm/utflod som renner nedover beina på meg. Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt det, er det normalt at "det henger igjen" så lenge?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 http://www1.chemistwarehouse.com.au/images/productimages/59145/original_CW.jpg Anonymous poster hash: 26e5e...b4c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Det skjer med meg også, så det er normalt ja Tørker meg ikke etter sex, kun om det er mye, og går alltid på do. Det renner ofte når jeg reiser meg, og da tørker jeg det bort. Hjelper å gå på do, men det er alltid mye i trusen når jeg har det på. Pleier å sove med truse etter sex for å ikke grise så mye Anonymous poster hash: 42e7d...c7e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Det skjer meg også. Tar ofte en rask dusj og sover med truse etterpå. Har også prøvd ob men det er jo ikke så sexy.Anonymous poster hash: 3fd91...568
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Er tydeligvis avhengig av partner. Min date nå har særdeles lite gris. Kommer ut med en gang ved toalettbesøk. Andre partnere har det tatt flere timer og med en ekkel lukt Anonymous poster hash: 79c2f...a53
Worcy Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2014 Kanskje jeg må starte og sove med truse, sånn forsikerhetsskyld - selvom han ikke vil bli så happy for det, haha
Gjest Heartbeat Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Ofte kan det renne et par dager ut, alt etter som hvor mye som kommer ut av gutten. Jeg går alltid med truseinnlegg for å unngå og søle ut trusene..
norlof Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Har dette problemet selv! Det meste kommer ut med en gang, men det kommer også endel på jobb dagen etter.. Kan ikke si jeg føler meg så veldig ren og pen utover dagen vi har løst det så enkelt som at han spruter på kroppen istedet, og for oss er det vinn-vinn. Han tenner veldig på det, og jeg slipper å gå rundt med sæd i trusa 24/7 ettersom vi kan tørke bort alt med en gang og for meg som ikke vil, og ikke "kan"(pga skadelige medisiner) bli gravid, så føles det ut som en ektra trygghet i tillegg til p-pillen! Kanskje ikke den beste løsningen for deg Ts, men for oss funker det utmerket!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå