Gå til innhold

Vannkoker til reisebruk - kaffe om morgenen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på en ferie i Tyskland og reiser kun med kabinkoffert. Må derfor tenke vekt og volum. En vanlig vannkoker er derfor ikke aktuell.

Jeg vet at det finnes en miniløsning med stikkontakt, ledning og et lite varmeelement. En sak som er beregnet til å varme opp vannet direkte i koppen. Jeg trodde dette het "dyppkoker", men finner ingenting på nettet. Noen som vet?

AnonymBruker
Skrevet

Det heter ofte dyppvarmer. Problemet med å google det er at det finnes i industristørrelse også. Jeg VET Clas Ohlson og Biltema hadde dyppvarmere før, men jeg finner det ikke i sortimentene deres nå.

Anonymous poster hash: 8025e...430
AnonymBruker
Skrevet

De fleste hotell/herberger har vannkoker på rommet eller i fellesområdet, er det et alternativ?

Anonymous poster hash: 416cc...3fb
Skrevet

Det heter ofte dyppvarmer. Problemet med å google det er at det finnes i industristørrelse også. Jeg VET Clas Ohlson og Biltema hadde dyppvarmere før, men jeg finner det ikke i sortimentene deres nå.

Anonymous poster hash: 8025e...430

Jeg startet også i de to sjappene før jeg sjekket nettet. Kanskje de ikke er lovlige lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg hadde kjøpt en billig vannkoker når jeg kom frem og heller satt den igjen etterpå.

Anonymous poster hash: c16a2...d77
Skrevet

De fleste hotell/herberger har vannkoker på rommet eller i fellesområdet, er det et alternativ?

Ja, det er selvfølgelig en fullgod løsning. Dessverre er min erfaring fra Tyskland at bare halvparten av hotellene har vannkokere, og det er ikke godt nok.

AnonymBruker
Skrevet

Mine har alltid hatt vannkokere, men er det virkelig så krise å måtte kjøpe seg en kopp kaffe om morgenen dersom de ikke har vannkoker? Enten på hotellet eller i nærmeste sjappe?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er selvfølgelig en fullgod løsning. Dessverre er min erfaring fra Tyskland at bare halvparten av hotellene har vannkokere, og det er ikke godt nok.

Er det ikke billigere å kjøpe en kaffe om morgenen?

Anonymous poster hash: e1aa1...b07

Skrevet

Ja det er krise. Jeg klarer knapt å kle på meg uten morgenkaffen. Langt mindre betjene en heis og bestille kaffen. Og evnt roomservice er jo helt på trynet dyrt.

Da kjøper jeg en billig vannkoker i Berlin. Så setter jeg meg ned i Bonn med en plakat og selger den til halv pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...