MzS Skrevet 3. mars 2006 #1281 Del Skrevet 3. mars 2006 Har vært innom denne dagboken flere ganger i uken i over et år nå - tenker mye og ofte på deg, familien din og vennene dine, CD! Men nå skal jeg virkelig legge meg i selen for å sende alle de beste tankene og vibbene jeg klarer - nå kreves det litt ekstra innsats skjønner jeg. Håper, håper, håper at du kommer deg over denne kneika også! Jeg skal hvertfall gjøre mitt beste for å hjelpe til Man vet jo aldri, kan jo hende telepati virker - så jeg prøver det jeg kan... Stor klem til CD og alle dere rundt henne - vi er mange som tenker på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. mars 2006 #1282 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) CD ble hentet med bil nå i formiddag. Hun har så store smerter i ryggen at hjemmesykepleien ville at hun skulle sjekkes opp. De likte ikke å løfte og slik på henne hjemme. Så da er hun lagt inn igjen... TEIT! Endret 3. mars 2006 av magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. mars 2006 #1283 Del Skrevet 3. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alea Skrevet 3. mars 2006 #1284 Del Skrevet 3. mars 2006 Tenker på deg, CD... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. mars 2006 #1285 Del Skrevet 3. mars 2006 CD ligger nå i tømmerstokk. Dvs å ligge helt strak på rygg uten å få lov å bevege noe annet enn hode og armer. Hun har også vært på mr i ettermiddag/kveld. Kjedelig dette her. Det går så alt for fort nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. mars 2006 #1286 Del Skrevet 3. mars 2006 så leit å høre magnhild! Du må hilse henne fra oss her og si at vi tenker på henne, og håper og krysser fingrene for at dette skal gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #1287 Del Skrevet 3. mars 2006 Uff dette var skikkelig ille å høre... jeg håper det snur så hun enda kan ha noen gode stunder med familie og venner.. Jeg tenner også lys hver kveld fra og med i kveld og tenker positive tanker i håp om det kan gi gode vibber der de trenges... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. mars 2006 #1288 Del Skrevet 3. mars 2006 Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. mars 2006 #1289 Del Skrevet 4. mars 2006 Har vært smugleser, men sender gode tanker og tenner lys som best jeg kan her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ez Flow Skrevet 4. mars 2006 #1290 Del Skrevet 4. mars 2006 Krysser finrgrene for at det går bra denne gangen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #1291 Del Skrevet 4. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 4. mars 2006 #1292 Del Skrevet 4. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. mars 2006 #1293 Del Skrevet 4. mars 2006 Førligheten i venstre fot er ødelagt. CD får dermed sitte oppreist mer i dag enn i går. Men hun vil være innlagt til over helgen, med mye ligging på rygg. Utrolig kjedelig! Denne helgen skulle brukes til å spise masse god mat og snop, få besøk av venner og lade opp til innleggelse på onsdag. Kjipe greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. mars 2006 #1294 Del Skrevet 4. mars 2006 kjempe trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 4. mars 2006 #1295 Del Skrevet 4. mars 2006 Prøver å forestille meg hvilke tanker CD tenker akkurat nå. Men det greier jeg selvfølgelig ikke, og kjenner at jeg ikke kan prøve for hardt, heller. Det er utenkelige, ugripelige tanker... Håper så inderlig på en opptur nå. Tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #1296 Del Skrevet 5. mars 2006 Dette er virkelig trist å lese. Samtidig vil jeg takke deg Magnhild for at du deler hva som skjer med oss her på KG. Håper du hilser CD fra oss og forteller henne at vi tenker på henne, ber for henne og håper på en ny opptur. Måtte alle engler i verden finne veien til CD og gi henne og familien fornyet styrke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. mars 2006 #1297 Del Skrevet 5. mars 2006 Må fortelle om den fantastiske mannen CD har. Han er jo bare helt super, men det visste vi jo allerede. Uansett: I går var det jo som alle vet lørdagskveld. En kveld hvor man koser seg hjemme med familien, god mat, snop og kanskje en film eller noe på tv. Mannen tok da med seg DVD spiller, stakk innom Forum video og kjøpte to nye filmer, dro innom kinarestaurant og tok med take away og handlet inn litt snop og brus. Opp på sykehuset til CD, koblet opp DVD så der satt de med kinesisk take away, snop, brus og gode filmer! Er ikke det bare helt supert!??!? Så kult! Nesten som lørdag hjemme... Sykehus er kjedelig hele tiden, men lørdagskveld er det bare kjempekjedelig. Super mann!! Ellers så går det mye opp og ned med CD nå. Av og til er det greit og andre ganger er det tungt og vanskelig. Synet har begynt å svikte henne litt. DVS at hun ser litt tåke og har dobbeltsyn. Dobbelt syn har hun hatt en stund, men tåken er ganske ny. Skumle greier. Nå tror jeg nesten ikke det finnes noe mer hun kan få... Håper i alle fall ikke det. Hun må og fortjener mer enn noen å få kommet seg litt opp igjen nå. Vi krysser alle sammen alle fingre for at det skjer snart! Jeg hilser henne og hun synes det er kos at dere tenker på henne. Hun trenger alt hun kan få om dagen. Dere er gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 5. mars 2006 #1298 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Takk Magnhild, for oppdatering. Jeg tenker på CD - og dere, hennes nærmeste. Og er helt enig med deg - hun har en flott mann. Antakelig en mann hun fortjener - hun er jo så flott sjøl Endret 5. mars 2006 av Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 5. mars 2006 #1299 Del Skrevet 5. mars 2006 så bra at mannen klarer å tenke på noe positivt midt oppe i dette da! Han er god da! Fortsett å hils Magnhild! Tenker på dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #1300 Del Skrevet 5. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå