Hu i Svingen Skrevet 4. desember 2005 #1101 Del Skrevet 4. desember 2005 Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 4. desember 2005 #1102 Del Skrevet 4. desember 2005 Leser alt du skriver, og tenker en masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 4. desember 2005 #1103 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg ønsker deg en god adventstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alea Skrevet 5. desember 2005 #1104 Del Skrevet 5. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #1105 Del Skrevet 11. desember 2005 Har masse å fortelle, på godt og vondt. Lover å komme sterkt tilbake. Forhåpentligvis i morgen, allerede. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 12. desember 2005 #1106 Del Skrevet 12. desember 2005 hei hei CD! Skal bli godt med en oppdatering fra deg! Håper alt er vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #1107 Del Skrevet 12. desember 2005 hei hei CD! Håper alt er vel! ← Det er ikke det, skjønner du. Men, nå fikk jeg ikke tid til å skrive i dag heller. Får håpe på i morgen. Travel førjulstid... Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 12. desember 2005 #1108 Del Skrevet 12. desember 2005 I ens ærend innom for å sjekke akkurat din dagbok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2005 #1109 Del Skrevet 12. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 12. desember 2005 #1110 Del Skrevet 12. desember 2005 Det er ikke det, skjønner du. Men, nå fikk jeg ikke tid til å skrive i dag heller. Får håpe på i morgen. Travel førjulstid... Carpe Diem ← Nå ble jeg redd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #1111 Del Skrevet 13. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. desember 2005 #1112 Del Skrevet 13. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 13. desember 2005 #1113 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg tenker stadig på deg og sender deg varme tanker - og det deler jeg med mange andre på KG skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 13. desember 2005 #1114 Del Skrevet 13. desember 2005 Det er ikke det, skjønner du. Carpe Diem ← Uff da! Nå må jeg si at jeg ble utrolig bekymret. Håper du har tid i morgen. en stor og goood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 13. desember 2005 #1115 Del Skrevet 13. desember 2005 Tenker masse på deg..... Stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. desember 2005 #1116 Del Skrevet 13. desember 2005 Gleder meg til julekakesnopsøsterkosekveld i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #1117 Del Skrevet 14. desember 2005 Høres ikke bra ut... håper du klarer å nyte førjulstide allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. desember 2005 #1118 Del Skrevet 15. desember 2005 Det kommer! CD er bare litt for opptatt med alle mulig førjulsaktiviteter til at hun får tid til å skrive... Men i går koste vi oss masse med konfektbaking!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2005 #1119 Del Skrevet 15. desember 2005 CD er bare litt for opptatt med alle mulig førjulsaktiviteter til at hun får tid til å skrive... ← DET var godt å høre. til Søstrene Sisters! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #1120 Del Skrevet 15. desember 2005 Heisan Her er jeg. En stund, men får i alle fall begynt... Sist jeg skrev skulle jeg få svar på de siste testene i evalueringen. De var ikke bra, dessverre. Det har begynt å vokse i hodet mitt igjen, og i tillegg har det kommet nye ting i bekkenet. Det betyr at herceptinen ikke virker lenger, og at jeg må på cellegift igjen. Det verste er at det har begynt å vokse i hodet igjen. Det er noe som skjer ytterst sjelden, men selvsagt med meg... Jeg strålte jo hele hjernen i sommen, og det er noe som pleier å gi god og varig effekt. Men det kan bare gjøres én gang. Jeg kan altså ikke stråle det som vokser. MEN noe av det kan fjernes med noe de kaller strålekniv. Dessverre er det for mye til at vi kan få vekk alt, men de kan gi meg tid. Og jeg håper at det ikke er for mye vekst til at jeg får for store plager mht førlighet og kvalme. Det som er bra, er at dette kan gjøres flere ganger, og de kan ta unna det som kommer. I alle fall en stund. Og overlegen min lovet meg at de skulle gjøre ALT de kan. Jeg legges inn på mandag, behandles tirsdag og skrives ut onsdag. Dumt nå i førjulstiden, men det er bedre å få bort dritten så fort som mulig enn å vente. Og på onsdag begynner jeg på ny cellegift. Denne gangen blir det piller. Morgen og kveld i to uker, og så en pause på en uke, før ny runde. Vet ikke hvor mange, men tror det er tre. Og så er det ny kontroll. Denne cellegiften gir færre bivirkninger enn den forrige, så jeg håper det går greit, selv om jeg da må ta cellegift frem til midten av romjulen. Jaja, må man så må man. Men, som dere vet, jeg og Mannen er flinke til å benytte dagene og til å kose oss sammen. Det kommer i neste innlegg. Cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå