Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hei hei CD!

Håper alt er vel!

Det er ikke det, skjønner du. :tristbla: Men, nå fikk jeg ikke tid til å skrive i dag heller. Får håpe på i morgen. Travel førjulstid...

Carpe Diem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Det er ikke det, skjønner du. :tristbla:  Men, nå fikk jeg ikke tid til å skrive i dag heller. Får håpe på i morgen. Travel førjulstid...

Carpe Diem

Nå ble jeg redd... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det kommer! ;)

CD er bare litt for opptatt med alle mulig førjulsaktiviteter til at hun får tid til å skrive...

Men i går koste vi oss masse med konfektbaking!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Her er jeg. En stund, men får i alle fall begynt... Sist jeg skrev skulle jeg få svar på de siste testene i evalueringen. De var ikke bra, dessverre. Det har begynt å vokse i hodet mitt igjen, og i tillegg har det kommet nye ting i bekkenet. Det betyr at herceptinen ikke virker lenger, og at jeg må på cellegift igjen.

Det verste er at det har begynt å vokse i hodet igjen. Det er noe som skjer ytterst sjelden, men selvsagt med meg... Jeg strålte jo hele hjernen i sommen, og det er noe som pleier å gi god og varig effekt. Men det kan bare gjøres én gang. Jeg kan altså ikke stråle det som vokser. MEN noe av det kan fjernes med noe de kaller strålekniv. Dessverre er det for mye til at vi kan få vekk alt, men de kan gi meg tid. Og jeg håper at det ikke er for mye vekst til at jeg får for store plager mht førlighet og kvalme. Det som er bra, er at dette kan gjøres flere ganger, og de kan ta unna det som kommer. I alle fall en stund. Og overlegen min lovet meg at de skulle gjøre ALT de kan.

Jeg legges inn på mandag, behandles tirsdag og skrives ut onsdag. Dumt nå i førjulstiden, men det er bedre å få bort dritten så fort som mulig enn å vente. Og på onsdag begynner jeg på ny cellegift. Denne gangen blir det piller. Morgen og kveld i to uker, og så en pause på en uke, før ny runde. Vet ikke hvor mange, men tror det er tre. Og så er det ny kontroll. Denne cellegiften gir færre bivirkninger enn den forrige, så jeg håper det går greit, selv om jeg da må ta cellegift frem til midten av romjulen. Jaja, må man så må man.

Men, som dere vet, jeg og Mannen er flinke til å benytte dagene og til å kose oss sammen. Det kommer i neste innlegg. :)

Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...