CarpeDiem Skrevet 15. november 2005 Forfatter #1081 Del Skrevet 15. november 2005 Heihei Nei, det har ikke skjedd noe nytt. *Ikke har jeg hørt noenting fra sykehuset, heller. Kjedelig, men jeg er i grunnen vant med å vente. Det som er nytt, er at Mannen har begynt i jobb igjen. Han hadde sin første arbeidsdag i går. Han ble sykmeldt da jeg fikk spredningen til hodet, men prøver seg igjen nå. Håper alt går bra, sånn at han kan jobbe lenge! At jeg ikke må sette igang med en behandling som gjør at jeg ikke klarer meg selv. I går og i dag har jeg i alle fall kommet gjennom dagene uten ham. I cgår var jeg en kort tur med mamma til byn, og i daqg har jeg jobbet på pc'en. Litt økonomi og sånn som må ryddes opp i. I morgen skal jeg sjekke over skatten, er planen, dersom jeg kommer hjem i tide til å få tid før barna kommer. Er de her, så vil de svært gjerne "hjelpe" meg... Og det passer ikke så bra. Junior har oppdaget dataspillenes gleder, men vil bare se på, så den som må leke med *Thomas toget, det er jeg. "Mamma, kan vi jobbe litt på pc'en nå???"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 15. november 2005 #1082 Del Skrevet 15. november 2005 Hei hei! Der var du jo!! På en måte er det bra at det ikke er noe nytt, men det er vel sikkert ikke så artig og gå og vente på svar heller.. Så mannen er i arbeid igjen. Det er jo bra det, så lenge du klarer deg på egenhånd! Mine småbrødre har også oppdaget hvor artig det er med dataspill De er jo så søte, men fy så fort de lærer!! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. november 2005 #1083 Del Skrevet 15. november 2005 No news is good news, er det ikke det det heter? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 15. november 2005 #1084 Del Skrevet 15. november 2005 Anbefaler Labbe Langøres Lek & Lær til junior, det er kjempefine spill. Finnes fra 18 mnd - 3 år, 3 - 5 år, 4 - 6 år ++. Greit å begynne med begynnelsen om han ikke er vant med mus. Håper du får gode nyheter før helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 17. november 2005 #1085 Del Skrevet 17. november 2005 Leste om deg på senga i går. Og nå i dag har jeg lest HELE dagboken din. Enda jeg er på jobb.... Synes så mye blir klisjeaktig å si, men syntes jeg måtte legge igjen en hilsen siden du har sluppet meg så tett inn på deg. Men en ting skal jeg si: at familien og vennegjengen din; de tror jeg er unike! Så slikt sett passer du jo godt inn. Alt godt for fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 22. november 2005 #1086 Del Skrevet 22. november 2005 Har du det litt for bra eller litt for dårlig til å stikke innom her? Eller bare rett og slett litt for travelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. november 2005 #1087 Del Skrevet 22. november 2005 hei du! Bare titter innom for å se hvordan det går jeg! krysser fingra for at du er for opptatt til å hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naprapathrine Skrevet 23. november 2005 #1088 Del Skrevet 23. november 2005 Håper alt er bra med deg kusinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. november 2005 #1089 Del Skrevet 24. november 2005 En liten oppdatering fra CD. De klarer ikke helt å finne ut hva som befinner seg i bekkenet. Vanskelig å se ut fra bilder og slikt. Legene skulle se litt mer på det og ta en ny kontroll seinere. Så for nå så fortsetter de den behandlingen de holder på med, så ser de etter hvert om noe skal gjøres. Ellers så er CD ute og handler julegaver og har det greit. Lil'sis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. november 2005 #1090 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Må jo bare si at jeg nettopp fikk sms av CD. Hun har vær tpå julebord med jentegjengen... Og i dag ble det 3 glass vin!! Det er så godt å høre!! Endret 25. november 2005 av magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AgathaChristie Skrevet 25. november 2005 #1091 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Høres ut som en trivelig kveld... Håper du får ei flott helg! :smile: Endret 25. november 2005 av AgathaChristie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. november 2005 #1092 Del Skrevet 25. november 2005 Takk for at du oppdaterer oss, Magnhild! Ingenting er bedre enn at CD er så opptatt med å leve livet sitt at hun ikke har tid til oss . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. november 2005 #1093 Del Skrevet 25. november 2005 Takk for at du oppdaterer oss, Magnhild! Ingenting er bedre enn at CD er så opptatt med å leve livet sitt at hun ikke har tid til oss . ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stiliv Skrevet 26. november 2005 #1094 Del Skrevet 26. november 2005 Hei igjen vennen min! Åhhh jeg skulle så gjerne vært med dere på torsdag og kost meg med vin i store mengder nå når du også kunne ta litt i... Men - "husmorferien" kom jo i veien denne gangen - så håper jeg at vi kan kose oss litt likevel frem mot jul. Sender deg alle gode og varme tanker nå i disse dager - livet fordeler ikke rettferdig det vet vi allerede men nå syns jeg at du kunne få fred en stund. Har foretatt meg diverse "krumspring" i mitt ferieland - av hel og delvis religiøs og helende art - så er det noe i det så kommer det noen doser din vei snart... Vel - en klem til deg en sen lørdagskveld iallefall så sees vi til nisseaction neste søndag iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 30. november 2005 #1095 Del Skrevet 30. november 2005 JEG skal møte CD i Amsterdam neste uke, jeg! For jeg fikk en SMS av henne om at overlegen hadde gitt henne lov til å dra på langhelg til København. Så svarte jeg at det hørtes jo kjekt ut, og at C og jeg skal til Amsterdam (jeg har møte der tirsdag og onsdag, og onsdag kveld kommer C, og lørdag drar vi begge tilbake). Og da snakket CD med Mannen, og så bestemte de seg for å dra til Amsterdam i stedet! Hurra!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 2. desember 2005 #1096 Del Skrevet 2. desember 2005 Tenker masse på deg, og håper det går fint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #1097 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg er her, og har det rimelig ok. Det har skjedd mye, så det vil ta tid å få oppdatert her. Derfor er det vanskelig å komme i gang... En annen gang. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2005 #1098 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei! Håper du har hatt en bra ferie, og at du har det fint! Ha en fortsatt god helg! Klem fra Rosin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. desember 2005 #1099 Del Skrevet 4. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. desember 2005 #1100 Del Skrevet 4. desember 2005 Så godt å se deg CD! Her er en goood søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå