Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Men varm sjokoladekake og melk er jo til å rope JIPPI av det!!! :sjenert:

Det er jo det beste som finnes.

Nest etter å spise sjokoladekakedeigen da selvsagt...

;):roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, jeg har en tøff søster også. :) Vi er rett og slett en spesiell familie. Og dette med den kaken og melken er tradisjon fra mange år tilbake. Juci og jeg har hver vår type kake vi lager. Så kanskje vi må ta en kveld på hvert sted for å få begge kakene med oss? ;) Jeg gleder meg i alle fall veldig til hun kommer.

Jeg bare håper at formen på den tiden vil være god. At jeg slipper flere ødem-episoder med kvalme og drittmedisin. Og at jeg slipper å begynne på cellegift igjen. Det er tiden for ny evaluering nå, midt oppi dette med pappa... Var på ct i dag, mr for ryggen hadde jeg på torsdag, og neste uke er ny mr for hodet, og så... Møtet med Anker (overlegen). Det er skummelt og ekkelt og æsj! Jeg håper så inderlig at alt fortsatt er stabilt og at pausen fra cellegift fortsetter. Da kommer jeg godt over jul før neste evaluering. Det hadde vært godt med en advents- og juletid med god form og apetitt og sånn! Kryss fingrene for meg. Det er snart min tur å ha litt flaks, er det ikke?

Det nærmer seg pappas begravelse. Trist. Det er så uvirkelig. Men jeg tror det blir en fin opplevelse. Det vil komme mange mange mennesker. Familie, kolleger, venner, fra hele landet. Etter begravelsen er det planlagt en minnestund i menighetssalen. Jeg tror det vil bli fint. Et verdig og skikkelig farvel med pappaen min. Håper det går bra med ungene oppi det hele. Er glad svigerfamilien min blir med på begravelsen og minnestunden. Da kan nok de hjelpe til med dem, dersom det skulle bli nødvendig. Jeg har ikke lyst til å gå glipp av noe. Og det vil være så mange å snakke med og hilse på. vi får se...

Nei, nå er det på tide å legge seg. Det blir nok en travel dag i morgen.

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal krysse alt som krysses kan. Denne julen skal du virkelig få nyte! Og jeg er sikker på at begravelsen blir nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker også på deg nå. Her sitter jeg i min akk så normale og trivielle (men fine) verden, og dette må du møte på en helt vanlig onsdag. :tristbla:

Ønsker deg all verdens hell og lykke i morgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det har gått bra for deg i dag. Krysser fingrene for det altså, du fortjener ei flott og trivelig jul som du kan nyte i fulle drag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Jeg vet ikke helt hvordan det gikk i dag. Fikk ikke svar på alle prøvene. MR'en jeg tok i går er ikke analysert. Det er mye sykefravær på den avdelingen, så de ligger litt etter. I tillegg så fant de "noe" i bekkenet mitt på den første MR'en jeg tok av skjelettet. Det kan være vekst av noe nytt, eller det kan være et resultat av at medisinen har virket. Det kan de ikke si ut fra MR-bildene, så jeg skal ta røntgen i morgen. Vanlige røntgenbilder viser hva det er for noe. Om det er skummelt eller ikke. :forvirret: Blodprøvene indikerer også at noe er på gang. Noen av dem er ganske så høye... Men, likevel, CT-bildene er fine. Det er ikke noe vekst i leveren. Der er det helt rolig. Heldigvis. Men, jeg må vente noen dager før jeg vet hvordan verden blir fremover.

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia kusinen!

Håper på knallgode røntgenresultater, jeg mobiliserer alt jeg har av gode tanker og vibrationer for deg.

Sitter nå og leser farmakologi (tentamen fredag) og forbanner meg over at de ikke har kommet lenger i den delen av legevitenskapen at de har funnet opp noe som kan gjøre kusinen min helt frisk! Hvorfor???!!!!!

Det var godt å se deg i kirken på fredag, du både så og hørtes ganske så pigg ut til tross for sorgelige omstendigheter.

Begravelsen var fin, den var min kjære onkel verdig. Alt var så gjennomført og så personlig med vakre sanger, vakre blomster, fetter som holdt virkelig en fantastisk tale (han fikk tilogmed et kyss på kinnet for innsatsen :klem: ) og alle andre som også gjorde sitt. Noen innslag av humor her og der så vi fikk humret litt alle sammen. Det gjorde godt.

Jeg gjør som alle andre her inne, krysser fingrene for deg når det gjelder alle testresultater, må du gå en lys, frisk og fredelig jul i møte! :gullengel: (denne lille gullengelen har fått i oppdrag å passe på deg :) )

Varme klemmer fra

kusinen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...