Dina Skrevet 14. oktober 2005 #1001 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tenker masse på deg, og sender deg en stor varm !!!! Håper du og familien får en fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2005 #1002 Del Skrevet 14. oktober 2005 Vil ønske deg en riktig god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. oktober 2005 #1003 Del Skrevet 14. oktober 2005 Slenger meg på et god-helg-ønske! Man føler nesten at både du og familien din er gamle kjente etter å ha fulgt deg/dere her. Selvsagt føles det ikke slik for dere, men jeg håper i det minste at dere ikke føler dette som negativt. Vi er en stor heiagjeng her inne! Stro klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 15. oktober 2005 #1004 Del Skrevet 15. oktober 2005 heisann CD! Godt å høre at du har kommet hjem igjen, og at det ikke var noen vekst eller spredning! Håper du får en strålende dag, med like fint vær som vi har i oslo for øyeblikket SOL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. oktober 2005 #1005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg abonerer på bladet med reportasjen om deg. Skjønte med en gang jeg så utsiden av bladet at det var nettopp deg det handlet om. Fantastisk reportasje! Du lager en stor tankevekker i mange tusener av mennesker. Det er mer enn hva de fleste av oss noensinne klarer! Må innrømme det at å ha den luksusen i det å være frisk, er noe jeg ikke reflekterer over annet enn når jeg hører om noen som ikke har det bra. Alt du får ut av hverdagen din er til inspirasjon. Og et klask på hånden over at vi ikke setter større pris på livet enn hva vi gjør. Tankene dine om hva barna vil huske av deg... Om hvordan livet til mannen din vil bli... Tusen takk for at du deler av ditt liv med oss. Varme klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. oktober 2005 #1006 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei CD. Lenge siden jeg har vært innom her nå. Håper det går bra med deg og dine, så bra som det kan gå i en situasjon som denne da. Tenker masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naprapathrine Skrevet 16. oktober 2005 #1007 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hei kusinen! Hører på en fin sang "I know we could live tomorrow but I know I live today I know we could live tomorrow but I don`t think we should wait" - laleh tenker på deg når jeg hører den. Jeg sier som så mange andre, du er en uutgrunnelig kilde til inspirasjon Oktober står i brystkreftens tegn her i Sverige, og "Rosa bandet"-aksjonen/innsamlingen er i full gang. Det rosa bandet selges i mange butikker og det reklameres for fullt på tv, overalt kan man se mennesker med rosa sløyfer på jakker og vesker. Det virker som fler og fler blir bevisst på at brystkreft øker og hvilke konsekvenser den kan føre med seg. Det er en sykdom som virkelig er på dagsordenen og som mange snakker om. Jeg synes det er blodig urettferdig at det skulle bli nettopp deg som ble rammet så hardt, men samtidig er jeg stolt over at jeg kjenner, og attpåtil er i nær slekt, med en som er så modig og så sterk som deg. Alle sier det bor mer i oss enn hva man tror, men i deg tror jeg nok det bor litt ekstra. Både hos deg og mannen. Supert at MR og CT-resultatene var gode, da får du forhåpentligvis tid til å puste ut og komme deg ordentlig på beina igjen. Med drittmedisinen får du jo tenke som du gjorde med cellegiften, den er en venn som er streng men som egentlig bare vil deg godt. Ønsker deg en fin søndagskveld Varm klem, kusinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #1008 Del Skrevet 16. oktober 2005 Takk for hyggelig hilsen, kusine. Alltid kjekt å høre fra deg. Og det var en veldig fin sang. Det er Rosa Sløyfe i Norge også i oktober. Det er godt og nødvendig at denne fæle sykdommen blir vektlagt og poengtert. Den er FARLIG! Åh, jeg er så lei av å være syk. Jeg er så lei av å ikke fungere skikkelig. at bena svikter. Kan ikke leke og kle på skikkelig. Kan ikke skifte på ungene for hendene er svake. Påvirkes av medisiner på alle mulige måter. Kan ikke gå i jobb. Kan ikke gå og shopppe alene. Kan ikke... Kan ikke... Kan ikke... Jeg er så møkka lei. og jeg får liksom aldri fred. All min tid går med til å være syk. Til behandling av ulikt slag. Likevel har jeg hatt en deilig helg. (selvsagt) Været her i vestlandets hovedstad har vært fantastisk. Utrolig deilig. Knall blå himmel og deilig og varmt i solen. Vi har vært mye ute og lekt, både i hagen og på lekeplassen. Fine dager. Men igjen, hadde jeg bare vært frisk, så kunne vi gjort så mye mer... Vi har igjen denne helgen vært med venner. I går var vi her. Venn med døtre på lek og grøt. Fin dag. Og i dag har vi vært av gårde selv, på lek og middag. Nok en fin dag. Det gjelder å benytte dagene. Og nå planlegges en helgetur til Geilo også. DET skal bli kjekt det. Håper formen blir bedre heller enn svakere innen det. Vet ikke helt i hvilken retning drittmedisinen vil påvirke bena innen da. Frykter de blir svakere, og da blir det i tilfelle dårlig med turer på denne damen. Dessverre. Skulle ønske... Pappa er fortsatt på sykehuset. Han er ikke mye sterk. Han er blitt så forferdelig tynn og svak, men de mener at de skal få ham bedre. Håper de har rett. Jeg skulle gjerne vært oppe og hilst på ham, men det er ikke så lett. Helgene og ettermiddagene er vanskelige siden vi har barn her, og bare en sjåfør. Og dagerne er fyllt med min egen behandling. Dessuten er jeg så møkka lei av denne forferdelige sykdommen, og møkka lei av det gresselige sykehuset, at det vrenger seg i meg. Jeg er der liksom NOK. Men så er det Pappa, da... Jeg skriver i alle fall en del sms med ham. Det er da NOE. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 17. oktober 2005 #1009 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det er så vanskelig å forestille seg livet ditt. Måtte kvalmen og behovet for drittmedisin forsvinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storeM Skrevet 17. oktober 2005 #1010 Del Skrevet 17. oktober 2005 En god klem ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 18. oktober 2005 #1011 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hei CD! Har lest reportasjen om deg. Satt med frysninger nedover ryggen og tårer i øynene. Utrolig sterk lesing. Jeg beundrer deg virkelig, og ditt pågangsmot! Du er tøff! Håper du og familien får mange fine dager fremover! Heier på deg og sender varme tanker din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. oktober 2005 #1012 Del Skrevet 18. oktober 2005 Bare gi meg en lyd om du vil besøke pappa. Jeg har bil og kan kjøre. Og det gjør jo ikke noe at jeg også besøker oftere... Håper bare en blir sterkere snart... Og at du blir sterkere snart... DRITTSYKDOM!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stiliv Skrevet 21. oktober 2005 #1013 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hallo! Lenge siden vi har hørt noe fra deg nå vennen... Håper det er fordi du er travelt opptatt med deg selv og dine. Lurer jo litt på formen din da - sånn ifht om ikke vi skal prøve på en bylunsj til uka! Skriv litt da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. oktober 2005 #1014 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei hei du! Bare innom for å ønske deg en god helg! Håper formen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. oktober 2005 #1015 Del Skrevet 22. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #1016 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei hei Nå står sjokoladekaken i ovnen. I morgen blir det besøk for en liten gjeng med små venner. Junior fyller fire på mandag, og i morgen er det barnebesøk. Mor har ambisjonenene i orden og har planer om å lage piratskip i sjokoladekake. Junior og jeg storkoste oss virkelig da vi laget til. Men jeg tror jeg skal ta meg av monteringen og dekoreringen på egen hånd, gitt. Det blir nok det letteste det. Nå begynner det å lukte godt her, og iveren tar en liten gutt... Kaken er klar. Veslesøster er våknet etter formiddagslur - sutrete - og ting tar litt av. Etter middag kommer svigers og henter podene. De skal være der over natten. Kommer med dem til selskapet, sånn at vi kan få ordnet til i ro og fred. Det hjelper godt på. Det skal bli moro med selskap. Været er meldt ok. Sikkert litt kaldt, men vi har tenkt å være litt ute likevel. Har ikke planer om de store aktivitetene. Regner med at de leker greit med det som er her og hverandre. Er det ikke sånn det er? Har uansett ikke det helt store overskuddet til å arrangere selskapsleker og slikt... Formen er på nedadgående, egentlig. Kvalmen er borte og apetitten veldig god, så de gode tingene av drittmedisinen er på plass, men de negative tar meg. Jeg er slapp. Sover svært dårlig, selv med medikamenter. Magen er svulmet, fjeset likeså. Bena svikter litt etter litt. Den venstre er ikke god, men jeg klarer meg fortsatt. Jeg var faktisk ute og kjørte bil i går. Mamma har en Think, en EL-bil med automat. Høyrefoten min er ganske sterk, så det går helt fint å kjøre med automat, fant jeg ut i går. Lånte den da. Det var veldig spennende. Lenge siden jeg har kjørt. Ikke siden jeg fikk spredning til hodet, og det var i juni... Men hodet funker nå helt fint. Problemet er venstre fot. Den er svak. Ikke sterk nok til å reagere med clutch... Tror nesten at jeg må selge min kjære bil. Det ser ikke ut som om den foten har tenkt å bli så bra at jeg kan bruke manuell bil igjen. Veldig synd, for jeg er så glad i den. God, sikker, fin, praktisk (en vinrød, 2 år gammel Peugeot 206 SW, kjøpte den ny ) Men nå låner jeg mamma sin en stund, og ser hvordan det går. Så kanskje jeg skal bytte ut min med en med automat, sånn at jeg bli mobil når Mannen begynner i jobbigjen med tid og stunder. Hun trenger den jo ikke akkurat nå likevel, for hun bruker pappa sin. Pappa er ikke akkurat i kjørbar stand for tiden nei. Han er fremdeles svak og innlagt, selvsagt. Vi og han håper å få ham hjem om ikke så lenge, men det ser skummelt ut. Mamma har overnattet på sykehuset hos ham i natt. Det var sikkert fint for dem. Det er sikkert ikke siste gangen de gjør det på den måten. De har hatt presten hos seg noen av de siste dagene. Mamma har en venn som er prest og som skal forrette i pappas begravelse, så vidt jeg har forstått. Han driver og planlegger begravelsen nå. Har bedt Storebror snakke. Tviler på at jeg vil klare å si noe selv, men jeg er sikkert den som skjønner best hvordan han har det nå. Jeg er jo i samme båt, bare at båten min ikke er kommet så langt ennå. (Forhåpentligvis holder båten min seg rolig ved land en god stund til) Nå er ting roligere her i stuen. Vesla pusler med pappa etter at jeg har tegnet for henne ved siden av her en stund. Junior har hatt en jam-session på sin røde gitar, og har nå roet ned med et puslespill han også. De er flinke, begge to. Jeg har fått oppdatert dagboken litt. På tide. Og nå skal det lages middag. Etter middag skal jeg i en retning for å hente min nye mobiltelefon og svarte ark til seilpå sjokoladekakeskuten, mens Mannen skal i en annen retning for å kjøpe blomster til sin kone! Vi har bryllupsdag i morgen. 6 år. Skal ut på restaurant og spise en seks-retter er planen. Vi pleier ikke å kjøpe presanger til hverandre, men fra oss til oss. Og i år er det restaurant. Gleder meg. Blomstene er bonus. Dessuten er det kjekt med fine blomster når vi skal ha selskap både i morgen og mandag. Sånn. Nok nå. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #1017 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hallo! Lenge siden vi har hørt noe fra deg nå vennen... Håper det er fordi du er travelt opptatt med deg selv og dine. Lurer jo litt på formen din da - sånn ifht om ikke vi skal prøve på en bylunsj til uka! Skriv litt da vel! ← Formen er HEEEEELT god nok for en bylunsj! Og apetitten er som sagt eksepsjonell!! CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 22. oktober 2005 #1018 Del Skrevet 22. oktober 2005 Bare en fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 22. oktober 2005 #1019 Del Skrevet 22. oktober 2005 :cry: :-D Får lyst til å gråte og smile om hverandre når jeg leser ordene dine... Ha en strålende bryllupsdag i morgen! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #1020 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Le er det beste, men gråter gjør vi vel titt og ofte. Er lei i dag. Lei av å føle meg som en annenrangs mor. En mor som ikke er som andre. Som ikke gjør som andre. Som ikke orker. Ikke klarer. Ikke kan. En som kommer til å forlate. Vil ikke forlate... Men, jeg lager i alle fall kake til go'gutten. Og DEN skal bli fin! (dessuten er jeg drittlei av å ta drittmedisin! ) Endret 22. oktober 2005 av CarpeDiem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå