Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Mamma skal skaffe og sende til meg, så jeg reagerer så fort jeg kan ;-)

Men det bildet jeg allerede har sett, syns jeg som sagt er kjempetøft. Sånn som du. Når jeg ser på det, er det først ikke deg jeg ser, men så er det deg jeg ser likevel...

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Da blir det "løp å kjøp" på mandag, bla igjennom alle blader i hylla! Håper jeg ikke blir kasta ut av butikken...hehe! :ler:

Gratulerer med dagen som var! Skjønnte at du hadde en hyggelig dag.

Har en liten nabogutt som ER kaptein Sabeltann! Han er utrolig morsom.

Ha en flott uke!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi feiret felles bursdag for gjengen min. Vi fikk våre første barn på omtrent samme tid, og nummer to innenfor ca halvannet år. (blir spennende å se hvem ssom bli først med nummer tre... ;))I stedet for at alle inviterer alle til de respektive bursdagene, så feirer vi med en stor felles feiring. MYYYYEEEE lurere! Og veldig hyggelig. I dag hadde vi lånt SFO-avdelingen til en barneskole. Hadde langbord og masse leker. Flere kaker. For eksepel en "Sorte Dame" laget i sjokolade. Utrolig flott! Alle barna fikk én gave hver. Det holder det. i alle fall når den treffer så godt som gaven til Junior traff. Han fikk et verktøysett, og har var begeistret. Vesla fikk en bok. Populært det også.

Det så lenge skummelt ut for vår deltagelse på festen. Mannen har slitt med feber og vond hals, og noe som likner fælt på influensa de siste dagene. Han er imidlertid blitt mye bedre, heldigvis. Jeg går rundt og er omtrent konstsant kvalm. Utrolig kjipt. Tar medisiner som liksom skal hjelpe mot kvalme, men de er uten funk. Jeg er i alle fall kvalm fortsatt, og kaster opp minst en gang om dagen. Og sånn har det nå vært i nesten to uker. :kvalm: Utrolig kjedelig, for jeg blir så fanget her hjemme. Jeg kan liksom ikke være like aktiv på lunsj-fronten så lenge jeg ikke vet når neste kvalmebye kommer. :roll:

Men vi kom oss da av gårde, og glad er jeg for det. :Nikke:

Nå er begge gullene mine i seng. Og roen kommer vel kanskje til å roe seg om en stund. Det skal bli deilig. Og i morgen blir en spennende dag. Lurer på hva slags respons jeg får fra venner og kjente... :sjenert:

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg lykke lykke til videre. Jeg her helt rørt og imponert over alle kreftene du klarer å finne. Du har all grunn til å være stolt over deg selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjempefin artikkel BS!!

Likte den veldig godt!!!

Mange tøffe bilder som forteller om deg!

Ja denne kan du virkelig være stolt av!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har vært tyvleser i dagboken din og har beundret hvor sterk du er og hvor mye mot du har. Jeg har nettopp lest artikkelen om deg i ukebladet og jeg må bare si at jeg er helt målløs nå. Det var en sterk og alvorlig, men samtidig flott artikkel du kan være stolt av! Og ikke minst er den en tankevekker for alle oss unge som ikke tror brystkreft kan ramme oss.

Håper du har en fin og vakker høstdag!

Masse gode og varme tanker til deg og familien din!

Varm høstklem fra tøydukke Anna! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i ens ærend stukket ut fra jobben for å lese om deg. Flott artikkel og flotte bilder! Jeg leste den i bilen før jeg gikk inn på jobb og gråt for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CD :klem:

I dag bare måtte jeg stoppe på butikken på vei hjem fra jobben og kjøpe dette bladet :)

Jeg åpnet bladet med en gang jeg kom hjem og bladde over til deg og din reportasje.

Jeg må bare innrømme at det var nok å bare se bildene. De var utrolig sterke og du er vakker :) Jeg må fordøye bildene noen timer nå, så skal jeg lese reportasjen.

Bilde av deg og mannen din sier mer en tusen ord for en fantastisk sterk kjærlighet dere to har sammen. Det var helt utrolig sterkt å se på, og jeg kan love deg at heretter skal mine sjekkes grundig og ofte - ja, for jeg kan vel få lov å innrømme at jeg ble redd :(

Regner med du får en fantastisk dag i dag med masse tilbakemeldinger :klem: Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også nettopp lest artikkelen. Bildene var flotte - DU er flott! På ett av bildene synes jeg du ligner på Susan Sarandon, og hun er noe av det flotteste jeg vet!!

man får en vekker når man leser sånn og får bilder til også - plutselig blir du en mye tydeligere person, ikke bare en signatur i en dagbok.

Jeg ser på venninnene dine som ikke har blitt noe flinkere til å undersøke brystene sine og på en måte fremdeles har en distanse til sykdommen for sin egen del, og jeg skjønner det. Man burde jo skremmes til å bli flinkere etter at man opplever sånt i vennekretsen, men jeg ser på meg selv. Jeg hadde også brystkreft for fem år siden, og er ikke noe flinkere til å sjekke i dag, enn jeg var da. Er det ikke merkelig?

Du sier du føler deg udødelig i artikkelen. Det er antakelig det vi alle gjør.

:klem: SOM JEG SKULLE ØNSKE JEG KUNNE GJØRE NOE FOR DEG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rhoswen

Forstår ønsket om å ikke legge det ut, i tilfelle det er noen her som IKKE løper til butikkene for å finne det selv :overrasket: men hvis noen vil være engleaktig å fortelle meg på PM hvilket ukeblad det er blir jeg kjempeglad. Jeg ha'kke sjans til å gå rundt og se etter blader. Skal ikke sladre heller, bare så det er sagt ;)

Er artikkelen halvparten så bra som dagboken er det bare å ta av seg hatten. Det er snørr og tårer gjennom smil annen hver gang her. Mennesker er så tåpelige i sin velstand og friskhet, og likevel så sterke i sykdom og motstand - er det ikke skrudd laget? Lurer på hvem som har regien - jeg har en høne å plukke med dem :frustrert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest til øyet ble stort og vått i dag.

Kjente deg faktisk igjen fra KG ("Oi den dama "kjenner" jeg visst!") :)

-Men historien din, se den kjente jeg ikke, så den har jeg tatt igjen i dag.

Tusen takk for at du deler ditt livs største jobb med oss her på KG. Vit at vi gjerne bærer deg den dagen du ikke lenger kan gå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann CD!!

Nå har jeg akkurat lest repotasjen om deg i bladet!

Jeg viste du var tøff, men du er jo virkelig kjempe tøff! Må si jeg hadde gåsehud gjennom hele artikkelen. Jeg tenkte at hun virkelig "kjenner" jeg! Det er så rart...

Du er en helt utrolig dame CD! Det skal du vite..du veit det sikkert fra før da.. :sjenert:

Mange flotte, rørende og sterke bilder!

Som jeg har skrevet så mange ganger før, DU er virkelig helten min!

Carpe Diem!

:klem: fra baby-E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste artikkelen i går, og den gjorde inntrykk. Sterke og flotte bilder, de sa det meste. Jeg ser opp til og beunderer deg og din styrke, enormt! Måtte du få mange gode og fine dager sammen med dine nærmeste.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...