Hu i Svingen Skrevet 10. august 2005 #841 Del Skrevet 10. august 2005 Så flott brev! Og så en god nyhet - dette fortjener du virkelig! Mange klemmer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 10. august 2005 #842 Del Skrevet 10. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. august 2005 #843 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg bare gråter litt nå.......... Men en fantastisk nyhet dere har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 10. august 2005 #844 Del Skrevet 10. august 2005 Dette var helt fantastisk! Flere bedre dager i vente. Deler gleden med deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 11. august 2005 #845 Del Skrevet 11. august 2005 Så utrolig godt å høre! Endelig kom en opptur! Du klarer dette du, CD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 12. august 2005 #846 Del Skrevet 12. august 2005 Det var godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 12. august 2005 Forfatter #847 Del Skrevet 12. august 2005 Hjemme igjen. -fikk slippe ut i dag. Hele uken på sykehus. På dobbeltrom på størrelse med en minimal studenthybel. Dusj og toalett på gangen. 30 år under snittet. Gamle masete damer overalt man snur seg... De lurer sikkert fælt. Jeg ser snodig ut. Har ansikt som en ballong på grunn av drittmedisin. Skallet på grunn av strålingen. Gidder ikke gå med parykk eller annet. Går som en ku på grunn av kraftsvikt og muskelsvinn (nok en gang pga dritt-medisin) Ikke gidder jeg å oppholde meg noe annet sted enn på rommet, bortsett fra når jeg henter meg mat eller "trimmer" ved å gå frem og tilake i gangen. Så damene stopper faktisk opp i samtalene sine og SER på meg... Og ser. Før de fortsetter å mase. Det er helt utrolig hvordan slike damer kan mase! I morges våknet jeg faktisk av et utrolig kaffeslabberas ute på gangen... Nei, jeg er glad jeg har fått komme hjem. Bedre her. Selv om det ikke akkurat er stille og rolig her heller. Det er litt lyd i mine barn. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2005 #848 Del Skrevet 12. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 12. august 2005 #849 Del Skrevet 12. august 2005 Må være deilig å komme hjem, ja. Må du fortsette på denne medisinen? Kos deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmat Skrevet 12. august 2005 #850 Del Skrevet 12. august 2005 Kjære deg, det var gode nyheter! Har fulgt litt med på siden din her etter at vi fikk dataen vår opp å gå igjen etter langvarig virusinfeksjon. Selv om vi har hatt lite kontakt de siste årene, må jeg si at jeg tenker mye på det du går gjennom nå. Det er så forferdelig urettferdig og meningsløst. Krysser alle fingre og tær for deg og dine. Else M, Hgsd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. august 2005 #851 Del Skrevet 12. august 2005 Stor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darcy Skrevet 12. august 2005 #852 Del Skrevet 12. august 2005 Sitter også med tårer i øynene etter siste CD-innlegg, men godt med en god nyhet også ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 15. august 2005 #853 Del Skrevet 15. august 2005 Og helgen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
computas Skrevet 16. august 2005 #854 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg sitter her med tårer i øynene og har endelig fått oppdatert meg på det som har blitt skevet den siste måneden. Selv om du sier at du ikke har noe valg, og at det går an å venne seg til den skjebnen en har fått tildelt, så synes jeg fortsatt at du er et fantastisk menneske. Du lærer meg mye om livsmot og styrke. Album og minnebok er en flott ide. En dag vil dine barn være store nok til å kunne forstå hvilket flott og unikt menneske deres mor er. Jeg vil gjerne bidra, men føler kanskje at jeg ikke har kjent deg lenge nok.... Jeg ble så glad over at legene har klart å stoppe herjingen i kroppen din. Krysser fingrene for at nedtrappingen på medisinene ikke skal bli for ille for deg, og at du får en fin høst Glad i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #855 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) *Slettet av Frysepulver* Endret 5. september 2005 av Frysepulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #856 Del Skrevet 17. august 2005 Hei! Har nettopp lest igjennom dagboken din, og jeg har heller ikke ord. Har både grått, ledd og grått igjen mens jeg leste. Så godt å høre du har fullt av mennesker rundt deg som stiller opp og støtter deg. Ønsker deg alt det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 17. august 2005 Forfatter #857 Del Skrevet 17. august 2005 Hei hei Joda, helgen og uken hittil har vært fine, de. Men jeg er sliten og orker ikke så mye. Har derfor ikke skrevet noe her. Har ikke vært noe særlig på nett i det hele tatt. Jeg har så lite krefter for tiden at jeg stort sett sitter i ro, og da er vanligvis pc'en et annet sted enn der jeg er... og sånn... CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 18. august 2005 #858 Del Skrevet 18. august 2005 Håper formen din tar seg opp når du etterhvert får de giftmedisinene ut av kroppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 19. august 2005 Forfatter #859 Del Skrevet 19. august 2005 Det er i ferd med å snu nå. Tror det. Og i går hadde vi tipasning av ungene i ny barnehage. Det var.... spesielt. Skal fortelle litt om det senere. Sove mer nå. cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. august 2005 #860 Del Skrevet 19. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå