CarpeDiem Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #721 Del Skrevet 16. juni 2005 Drar til Trøndelag i morgen, jeg og mammen. Vi skal i bryllup til en god venninne fra studietiden. *Det skal bli veldig kjekt! Har vært i kontakt (via sms) med sjefssykepleieren på poliklinikken i kveld. Fortalte henne om den snodige opplevelsen med bokstavene. Vi har avtale om at jeg skal ringe henne fra Trøndelag i morgen. Jeg bør nok få sjekket hodet. Det er litt skummelt når hjernen begynner å oppfære seg snodig, selv om det bare var én kveld. Kryss fingrene for at det er en bagatell! Jeg har hatt nok dritt på en stund nå... Cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 17. juni 2005 #722 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg er glad for at du fortalte det der oppe. Nå kan du få bekreftet at det var fordi du var trøtt og sliten. Jeg tror det ville skjedd igjen om det var noe annet. Men uansett, nå slipper du å engste deg mer! Og GOOOOOOD tur og hils bruden så utrolig masse!!! Men du? Skulle du ikke ha det sjalet med deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storeM Skrevet 18. juni 2005 #723 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg er også veldig glad for at du fortalte det... For uansett - hvis det ikke er noe, så er det godt å vite, for da slipper man å lure. Og hvis det skulle vise seg å være noe, så kan doktoren helt sikkert hjelpe! Vi krysser fingrene og håper på det beste for vår tapre, gode venn CD! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 19. juni 2005 #724 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei Vennen! Her kommer en hisen fra Sunny Cyprus, vi bader og koser oss og en uke går bare altfor fort! 8) Håper du får sjekket ut hodet ditt så fort som mulig, det hörtes ekkelt ut det der. Kommer hjem i morgen og drar videre onsdag morgen - en del klesvask å ta i mellomtiden. Men håper på å treffes för vi drar! Stor klem til deg fra meg. Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #725 Del Skrevet 20. juni 2005 Har hatt en veldig fin helg. Det er veldig kjekt å være i bryllup. Har også vært på besøk til familie. Veldig kjekt. Noe som ikke er kjekt, er at det har skjedd noen endringer i ansiktet mitt. Er blitt litt skjev. Harr i dag vært på røntgen av hjernen og skjellettet i ansiktet for å sjekke. Det er ett eller annet som er feil med meg, men jeg vet ikke hva. Venter i spenning på å få beskjed fra legene... CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #726 Del Skrevet 21. juni 2005 Vente vente vente vente vente vente vente... :-? Jeg blir snart gal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. juni 2005 #727 Del Skrevet 21. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #728 Del Skrevet 21. juni 2005 SVULSTER PÅ HJERNEN!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 21. juni 2005 #729 Del Skrevet 21. juni 2005 Unnskyld meg, men - faan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juni 2005 #730 Del Skrevet 21. juni 2005 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. juni 2005 #731 Del Skrevet 21. juni 2005 :o :cry: :evil: Ja stort sett det meste!! Jeg er så MØKKALEI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stiliv Skrevet 21. juni 2005 #732 Del Skrevet 21. juni 2005 NEI NEI NEI NEI NEI!!!!! FEIL SVAR PÅ PRØVENE!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2005 #733 Del Skrevet 21. juni 2005 :trøste: Vet ikke helt hva jeg skal skrive jeg...for ord blir for fattige... Men jeg tenker på deg...selvom det ikke er noen trøst... :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #734 Del Skrevet 21. juni 2005 Hvorfor i alle dager er det MEG verden skal bølle med hele tiden? Kunne de ikke funnet noen andre å ape seg ut over etterhvert??? Det er ikke min tur nå igjen! :evil: CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. juni 2005 #735 Del Skrevet 21. juni 2005 Nei det er ikke din tur nå igjen! Du står langt bak i køen... Skjønner ikke hvorfor alt dette skal skje deg! Du skulle jo få en super sommer jo!! Det var jo det som var avtalen!! Jeg er så lei og trist og sur og sint! Det er blodig urettferdig! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #736 Del Skrevet 21. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 21. juni 2005 #737 Del Skrevet 21. juni 2005 Vet ikke hva jeg skal si....en varm og varme tanker sender jeg deg, CD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 22. juni 2005 #738 Del Skrevet 22. juni 2005 Sa jeg "litt å stri med"...?? En stor klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 22. juni 2005 #739 Del Skrevet 22. juni 2005 Nå har jeg lest hele dagboken din! Sterk lesing... Ord blir fattige. Tenker på deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 22. juni 2005 #740 Del Skrevet 22. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå