Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Fy, som du sliter nå! Håper så veldig, veldig at det går bedre snart. Sitter her og griner fordi verden er så urettferdig.

Jeg heier og jeg har tent lys til og med.

*krysser fingre*

Fy, du er sterk!

:klem: fra en som titter innom og leser, og som måtte skrive litt i natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En stor god bedring klem fra meg!!!! Håper det snur snart og du får litt mer overskudd og føler deg bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære CD,

det er så vanskelig å være langt vekke når jeg vet at du har det så tøft. Skulle gjerne vært hjemme og hatt den vanlige kontakten. Menmen, deilig med ferie er det jo, jeg skal ikke klage på det..

I går kastet jeg opp hele dagen og fikk altfor god tid til å tenke. Jeg lå i sengen og hørte at ungene badet i bakhagen og koste seg, og måtte gråte litt fordi stakkars meg ikke kunne være med. Så begynte jeg å tenke på deg og dine unger, og da klarte jeg søren ikke å stoppe og gråte... :grine::grine::grine:

Det er på en måte lett å distansere seg fra alt når jeg er her nede, men av og til slår virkeligheten ned i meg som en stor kvalm klump i magen.

Jeg tenker uendelig mye på dere alle sammen og er veldig veldig glad i dere!

Stor klem fra Cumulus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Magnhild fordi du holder oss oppdattert! Jeg tenker på dere alle sammen og håper at CD ikke har det så aller verst slik situasjonen er.

Fortsette og hilse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang jeg leser dagboken din CD, og jeg skjønner at du må ha det utrolig tøfft. Det gjør meg vondt å lese det som står her, og du og familien din har min hele og fulle sympati. Jeg skal heretter sende deg alt jeg kan av positive tanker. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære CD!

Er innom ofte og ser hvordan det står til med deg, og tenker på deg enda oftere. Det er vanskelig og finne noen ord som passer å legge igjen her hos deg, men jeg vil legge igjen et lite spor like vel. Er glad for å få oppdateringer, og krysser fingrene for å få lese mange hyggelige nyheter om fine opplevelser og pluss-dager i tida fremover. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Fortsatt bare meg...

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne i dag, men jeg må vel oppdatere dere litt. Livet er tungt, skummelt og vanskelig om dagen.

I går var det mye som skjedde, og det samme i dag. CD fikk tatt rønkenbilde av bekkenet for å se om det er mulig å stråle vekk en vondt som ligger der. Det får vi vel svaret på om en stund tenker jeg. Men det som er ille nå er at hun har begynt å tulle igjen. Det kommer av at noe i hodet presser. Vi vet ikke om det er vekst eller hevelse i eller rundt svulstene. Men NOE er det. Mannen kjenner igjen symptomene og det gjør hun selv også. Hun glemmer ord og hva hun snakker om og slikt. Ikke noe morsomt. Det er ikke bra om hun mister "jeg"-et. Det blir veldig tungt i så tilfelle. De skal ta MR av hodet for å se hva det er og om de kan gjøre noe. Og er det noe de kan gjøre, så gjør de det, men vi må også belage oss på at det kan være at de ikke kan gjøre noe for henne. I tillegg så var doktoren innom og de snakket litt om evt cellegift. Men slik som formen til CD er nå, så kan de ikke sette i gang med ny kur. Hun er rett og slett for svak for det. Så nå må i så tilfelle kroppen klare å komme seg litt opp igjen selv. Men... Det er jo mulig selvsagt, men nå er det litt vanskelig å se at det kan være mulig. Vi håper i det lengste. Det var ikke uventede nyheter som kom i dag, men det er jo tungt å takle likevel.

Ja jeg vet ikke om det er så mye mer å si akkurat nå jeg. Jeg holder dere oppdatert. Jeg fortelle henne om alle som er innom og hun synes det er veldig koselig. Fortsett gjerne å legge igjen ord og tanker. Det er så koselig å se at dere bryr dere.

Vi ses! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest baby-E

Kjære CarpeDiem!

Det er tyngre og tyngre å lese boken din nå. Må ofte lese innleggene fra magnhild flere ganger før jeg helt forstår hva som står der.

Har fulgt den tøffe kampen din nå i ca et og et halvt år. Har felt mange tårer men også smilt masse når jeg har lest om morsomme ting dere har gjort.

Samme hvor svak du føler deg nå, så er du den sterkeste og tøffeste dama jeg noen gang har "møtt"! Du har en styrke som virkelig bare skinner igjennom.

Vit at du er i tankene mine hver dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fryktelig trist å lese at det går så dårlig med CD. :tristbla: Verden er så utrolig urettferdig, jeg håper og ber om at du også denne gangen vil komme deg gjennom det. I kveld vil jeg tenne et lys for deg jeg også.

Og tusen takk til Magnhild som orker å oppdatere oss "fremmede" på KG om CDs tilstand, dere er virkelig en fantastisk familie som har måtte tåle mye sorg og motgang.

:klem::klem:

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg tenker på dere!! mye!! Enda jeg ikke kjenner CD så har viljestyrken, optimismen og livsglen grepet meg stort! Jeg synest alt er urettferdig og trist. Håper på at det skal skje et mirakel.

Sender alle gode tanker til Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar jeg opp på Haukeland igjen. Vi vil ikke la henne være alene nå om dagen. Mannen sover der oppe sammen med henne nå, så vi andre trår mer til om dagen. Det er tungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...