Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det var godt å se deg tilbake in action.. :)

håper ting ordner seg til det bedre for deg,ble utrolig lei meg da jeg hørte at ting ikke var helt greit :grine::grine:

håper du får en fortreffelig helg og at du koser deg masse..

:blomst:

mange :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) I'm back,

Kom hjem i går kveld, og har hatt en fin natt og morgen her hjemme. Kommer tilbake med mer. Det er mye som venter av diverse ting. har vært borte lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt og se deg her igjen. Håper kroppen er samarbeidsvillig, og gir deg noen plussdager nå, for det fortjener du jammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tid for oppdatering igjen, og desverre kommer den fra meg.

CD er ikke så bra. Ting har gått veldig fort om dagen.

Hun kom hjem fra sykehuset og var grei nok i formen.

Men nå blir ting tyngre og tyngre. Cellegiften hun gikk på virker ikke, så på onsdag legges hun inn igjen for å sjekkes litt nytt og finne evt behandling. Det er snakk om at hun skal tilbake på den cellegiften hun gikk på for et år siden. Men den var tøff på kroppen den gang, og hva vil den ikke være nå som hun er værre? Det er ille å tenke på hvordan det kan gå. Men noe må jo gjøres...

CD hadde en grei helg. På lørdagen var venninne på besøk med sine to døtre. Lekestund. De tok med seg prinsessen ut på lekeplassen og jeg tror nok at alle jentene koste seg masse sammen. Etter det så tok vi med oss Maren i en 2 års dag. Veldig koselig det også. Alle toåringene lekte kjempefint sammen. På søndagen så var jeg og min familie til lek og middag/fastelavensboller hos CD og mannen. Utrolig deilig mat! Og veldig koselig dag. Igjen så lekte barna så fint sammen.

Prinsen var på fjellet sammen med besteforeldre og senere sammen med mormor og onkel med familie. Han har storkost seg og fått helt ny skidress. Besteforeldre og prinsen var like stolt da de viste den fram.

I går våknet prinsen med oppkast på natten. Omgangssyke selvsagt, slik som går over alt nå. CD ble også syk på morgenen. Vi fikk ordnet alt slik at hun ikke skulle ha vondt i alle fall, men hva hjelper mot kvalme og oppkast? Uff skikkelig teit at de skulle få det de også. De ble begge bedre utover dagen og prinsen har vært i barnehagen i dag.

Ellers så er CD dårlig til beins om dagen. Hun kommer seg opp av sengen og over i rullestolen eller lenestolen. Men i dag da hun skulle på badet så ville ikke beina virke nor særlig. Så da tok de kontakt med hjemmesykepleien, så nå skal de komme til henne og hjelpe til tre ganger i døgnet. Det blir nok bra med litt hjelp, i alle fall for mannen sin del. Men... Det er ikke noe morsomt å trenge så masse hjelp heller.

Ellers så skal det i morgen kjøpes billetter til verdens beste artist!! STING kommer til Bergen i sommer og da skal vi alle på konsert. Det skal bli så utrolig bra altså! Vi gleder oss allerede! Og så skal CD og Juci på DumDum Boys konsert. Det blir nok bra det også tenker jeg! :D

Ja jeg tror det var det for denne gang. Vi håper alle at det nå bare kan gå oppover, men det er skummelt nå. Det går så fort. Vi klarer ikke henge med lengre. Nei nå må det gå oppover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

takk for oppdatering magnhild!

så utrolig trist å høre! Kan ikke denne giften se å virke da!

Veit ikke hva jeg skal si jeg.

Tenker masse på dere alle!

Hold ut CD!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Takk for oppdatering, Magnhild. Det er vondt å lese, men samtidig godt at dere holder oss oppdatert.

KG-ere: Nå er det på tide å løfte i flokk, folkens! :tristbla::klem:

Jeg sender alle de gode vibbene jeg eier og har til CD og hele storfamilien hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sender en hilsen til CD og alle andre kjente fra solfylte Qatar, vi kom frem i morges og det gikk aldeles smertefritt med nattflyging. Kjekt med to små barn som sover på kommando! ;) Det har jo blitt sånn at når jeg er på ferie så skjer det lite hyggelige ting med deg CD. Men denne gangen krysser jeg fingrene for at du får deg en liten opptur i stedet for nedtur når jeg er utenlands, det hadde vært noe!

Det blir så som så med SMS skriving disse ukene så jeg kommer til å holde kontakten på denne måten.

Nå er ungene i seng, til vanlig lokaltid tross i to timers tidsforskjell. Vi voksne skal ta en øl og sette oss og prate, skal helt sikkert hilse fra alle sammen (Tror Mannen traff han vi besøker da min mann inviterte til bilbanekjøring og konjakkdrikking da jeg lå på klinikken med I.)

Ha det bra og vi tenker på dere, masse!! :klem:

Klem fra Cumulus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...