Masi Skrevet 11. februar 2006 #1241 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei vennen! Alt for lenge siden jeg har skrevet inn her. Tenker så på mye deg! Synd du ikke kunne komme torsdag, men som Serenne sier, neste gang er det i alle fall ingen trapper. Håper de finner en enkel måte å fikse kontrollen over bena dine på nå. Du har møtt barrierer før og kommet deg gjennom. Krysser alle fingre for at det skal skje igjen. Uansett håper jeg vi snart sees igjen, enten til en kake (nam) eller middag! Ta vare på deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villemo69 Skrevet 13. februar 2006 #1242 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si jeg. Har lest dagboken din 2 ganger nå og jeg er stum av beundring!!!!! Jeg må berømme deg som står på og er så positiv til tross for alle slagene livet har gitt deg. Dette høres kanskje litt rart ut, men du må samtidig være verdens lykkeligste menneske som har SÅ mange rundt deg som stiller opp og ganske enkelt er veldig glad i deg. Jeg ønsker deg lykke til videre og jeg kommer til å fortsette å smuglese i dagboken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krystle Skrevet 15. februar 2006 #1243 Del Skrevet 15. februar 2006 Ønsker deg god bedring.. Tenker på deg ofte.. kjempe godt at du har en super duper god mann.. det er det ikke alle forunt. håper du har fått bukt med smertene..har du vurdert smertepumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 17. februar 2006 #1244 Del Skrevet 17. februar 2006 Oppdatering fra CD: Ct bildene fra mandag var ikke bra. Legen ringte på onsdag ettermiddag og ville ha henne inn til øyeblikkelig hjelp. Tas imot av veldig hyggelig lege. Det viser seg at det er to nye svulster i ryggen, hvor den ene som ligger i 2. brystvirvel trykker på ryggmargen og de er redd den kan skape lammelser. Og CD må øyeblikkelig i "tømmerstokk-regime". Det innebærer at hun får bevege armer og hode selv, mens resten av kroppen må ligge helt stille på rygg. Bekken i sengen, og hun må spise og drikke liggende på rygg. Ikke så lett... Så ble det tatt MR kl ni onsdag kveld. Bildene ble sjekket umiddelbart og CD fikk beskjed muntlig av en sykepleier. MR-bildene er grunnlag for simulering og stråling som begynte i går. Tømmerstokk-regimet ble stoppet torsdag formiddag og CD får bevege på seg igjen. Hun måtte vente en stund på simulering til stråling. Første stråling ble gjort torsdag ettermiddag. Hun skal ha 6 strålinger totalt og det tas kun hverdager. Så det er gjort en stråling i ettermiddag også, og så fikk hun dra hjem på perm i helgen. Så skal hun inn til mer stråling over helgen. Hun får mye mer stmertestillende nå, slik at de kan kontroll på smertene. I tillegg så har de jo nå funnet årsaken til all vondten og gjør noe med den med en gang. Det er godt å vite at de tar godt vare på henne der oppe! Håper på at dette går over snart, og at kroppen begynner å fungere igjen så snart som mulig! Ha en god helg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. februar 2006 #1245 Del Skrevet 17. februar 2006 Takk for oppdatering, Magnhild. Trist å høre at det er funnet nye svulster, men som du sier; Det er bra at det blir gjort noe aktivt for å bedre situasjonen. Krysser alt jeg har og håper dette er noe de får tak på! Klemmer til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 17. februar 2006 #1246 Del Skrevet 17. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. februar 2006 #1247 Del Skrevet 17. februar 2006 Sender en stor klem og masse varme tanker til deg CD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. februar 2006 #1248 Del Skrevet 18. februar 2006 Cd er fortsatt hjemme. De har "lånt" vekk barna til svigers hele helgen, så nå skal CD og mannen slappe av og hvile, og være sammen hele helgen. Men hun har strenge beskjeder å følge. Om hun føler seg værre i norn form, så må hun komme opp, eller om mannen hennes er lite konfortabel med å ha henne hjemme. Hun tar ikke mer smertestillende enn hun får lov til, men det er nok. I går var det venner med barn på lek og pannekaker som vanlig. Og på kvelden var det pizza og tv. Hun slapper godt av os synes deter godt å være hjemme sammen med mannen. I dag vet hun ikke hva som skjer, men jeg tipper det blir OL på tv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. februar 2006 #1249 Del Skrevet 18. februar 2006 Glad for at du oppdaterer oss magnhild, det er utrolig hvor mange tanker og bekymringer man har om et menneske man egentlig ikke kjenner i virkeligheten. Mange varme tanker og mye medfølelse både til CD og til alle som er glade i henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. februar 2006 #1250 Del Skrevet 18. februar 2006 Takk for oppdatering Magnhild! Kjære tapre CD! Du er en sjelden skapning, full av mot og styrke. For styrke det har du, selv om det kanskje ikke føles slik nå. Man skal ha massevis av styrke når man ber om hjelp. Det er en stor terskel å gå over for mange, og det har du klart! Håper du klarer å ta i mot all den hjelp du kan få, slik at hverdagen din blir enklest mulig! Du er til stadighet i tankene mine, og jeg kjenner jeg blir fryktlig lei meg når jeg leser at du ikke har det noe godt! Kunne ønske jeg klarte å finne opp en vidunderkur, som gjørde deg bra med en gang! Håper du får noen bedre dager fremover, CD! Kos deg med mannen i helgen Helten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. februar 2006 #1251 Del Skrevet 18. februar 2006 CD og mannen har hatt en super dag! Hun har ligget i den supergode sengen sin i stuen, og sett på OL på tv. Ingen barn som raste rundt, bare hun og mannen. Det er bra det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 18. februar 2006 #1252 Del Skrevet 18. februar 2006 Ja, jeg sa jeg hadde tenkt å komme innom med ungene og bli hele dagen, men hun tok meg ikke alvorlig. Kan du skjønne det?? Har fått mange gode sms idag, håper dere får en fortsatt god helg CD og CDMannen!! Og deg og Magnhild! Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1253 Del Skrevet 20. februar 2006 Takk for oppdateringer Maghild! til CD og hele storfamilien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. februar 2006 #1254 Del Skrevet 20. februar 2006 I dag er CD sur. Sur på alle! Sur på verden! Sur! Hun bare ligger der og kommer seg ingen vei. Også han snoren til pleierne for langt unna. Så hun er SUR! Og jeg skjønner henne veldig god jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #1255 Del Skrevet 20. februar 2006 Du må hilse CD så masse fra alle oss her på KG og si at vi tenker på henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 21. februar 2006 #1256 Del Skrevet 21. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. februar 2006 #1257 Del Skrevet 23. februar 2006 Cd er fortsatt på Haukeland. Ligger i senger og slapper av. Humøret går opp og ned, mye sammen med vondter i kroppen. Ellers så fikk hun vite at beina nok ikke blir noe bedre igjen. At nerven er skadet. På tirsdag så var venstre foten helt borte, så det vil innebære rullestol for henne. MEn en gledelig nyhet fikk jeg da klokken 0400 på natt til onsdag. Hun kunne igjen løfte foten. Så den ble bedre ganske fort. Så nå er jo håpet at den kan bli enda bedre. CD kommer hjem i dag. Lille prinsen er på fjellet med familien, så det er hun, mannen og prinsessen som skal være hjemme til over helgen. Tror det blir godt å komme hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #1258 Del Skrevet 23. februar 2006 CD: Du imponerer meg stadig. Makan til livskraft og evne til å reise seg som du viser oss skal vi lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 23. februar 2006 #1259 Del Skrevet 23. februar 2006 Mange som har mye å lære av deg CD. Du er helt utrolig. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. februar 2006 #1260 Del Skrevet 23. februar 2006 Kjære CD, Det må være tøft for deg når det slår til som værst med smerter og dårlige nyheter. Håper du fortsatt får mange positive dager og gode opplevelser, og at du får noen fine dager hjemme med familien nå frem mot helga. Takk igjen for oppdatering magnhild. CD er heldig som har en søster som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå