Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Ønsker deg en fin dag, og håper at fysioterapauten ikke er for brutal!

[]

Jeg går til lymfedrenasje med venstrearmen min, og det er faktisk veeeeeldig behagelig! Ligger på rygg i en time og mottar den vidunderligste massasje på en plaget og hoven arm. :) Jeg gleder meg til hver time

Endret av CarpeDiem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS: Så at du håpet noen ville begynne og undersøke brystene og kanskje oppdage kreft i tide om de fikk lese din historie. Jeg har i alle fall blitt mye flinkere til å undersøke brystene etter at jeg leste om deg, men jeg håper selvfølgelig at jeg aldri oppdager noe! Takk for at du har fått meg til å gjøre dette!

DETTE gleder meg veldig å høre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på tur i helgen, vi. Og har hatt noen herlige dager. Svigers har hytte på Geilo, og nå i helgen reiste vi opp dit med dem. Junior og Bestemor tok toget (det er ALLTID suksess. Nesten like moro som Fløibanen :ler: ) Vesla og vi kjørte opp torsdag etter jobb og barnehage, mens svigerfar tjuvstartet helgen og ventet på oss på fjellet.

Været var formiddabelt. Ungene greie. Maten og vinen god. _Vi har kost oss både inne og ute. Ikke så lange turene, men en del herjing i snøen. Det er godt med slike turer. *Og, selv om jeg ikke akkurat er veldig frisk og tidig og mobilo og sånn, så har jeg hatt det greit også. Skulle veldig gjerne vært med på moroen, selvsagt. Skulle ønske at jeg også kunne ake og herje og stå på ski og sånn. Men det gikk ikke dene gangen i alle fall. Kanskje neste gang blir bedre. Kanskje bena da virker? Det er ikke umulig!

Jeg er veldig helodig med svigerforeldrene mine. Det må jeg bare si! :Nikke: Det er bare kjekt å dra av gårde med dem. Og ungene elsker dem!

cd

Endret av CarpeDiem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke bra.

Er blitt dårligere de siste dagene. Svimler litt mer. Har måttet øke både smertestillende og drittmedisin. (smertestillende ikke de siste dagene, riktignok. det er lengre siden) Og det verste er at den venstre foten min er "borte" Jeg er rett og slett ikke sikker på om jeg klarer, og tør, å gå ned trappen når jeg er alene i morgen. :(

Jeg har vært på sykehuset i dag, på kontroll. Har hatt pause fra cellegiften i en uke nå, og skulle begynne igjen i morgen. I stedet blir det nye kontroller. Skal ta ct og mr så snart som mulig. Kanskje allerede fredag. Sjekke alt. Hun likte ikke at jeg har vondere. Det liker ikke jeg heller. I tillegg har bivirkningene av cellegiften begynt å komme... *Så det har liksom ikke noe for seg å ta en cellegi8ft som gir bivirkning, men ikke virkning, på en måte...

Håper dagen i morgen blir, fysisk sett, bedre enn i dag. Det går stort sett godt og dårlig annenhver dag. Blir morgendagen like god som denne dagen har vært dårlig, så blir i morgen en veeldig fin dag! Og i morgen skal vi på middag til mormor. :) Raspeballer. For mannen sin skyld. Han er veldig glad i raspeballer. Jeg liker det ikke, tror jeg, og spiser tilbehøret. Men, jeg har lovet meg selv å smake i morgen. Om ikke nå, så når? :forvirret:

Har jeg skrevet at vi i gjengen min var hos fotograf for litt siden? De andre er der og ser på bildene nå. Jeg orket ikke dra av gårde. Men er veldig spent på hva de finner. Og hvordan de ser ut!

Fikk brev fra trygdekontoret i dag. Er nå "skikkelig" uføretrygdet, med honnørkort og alyt. Jeg går en god del ned i inntekt, men skatten reduseres jo også, så vi får se. Vi klarer oss nok. Selger bilen min til mamma, så det blir mindre å betale der også. Jaja, sånn var det verden ble...

CD

Endret av CarpeDiem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhoswen

:klem: Du er vakker i ett og alt, og vil, uansett hva som skjer, ha betydd mer og gitt mer, enn noen av oss bruker tiden vår til. Alt som bor i deg, du gjør en forskjell for så mange. Det er på sin selvmotsigende måte en gave. Jeg skulle ønske verden var mer rettferdig, bare for din skyld. Og jeg sjekker også brystene oftere nå - hvem har råd til å la være?

Krysser fingre for deg på kontrollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist å lese CD!

Ønsker deg masse lykke til på sykehuset, krysser fingrene for at mr og ct er ok, og at du får tatt det kjapt så du slipper å grue deg til det lenge!

:klem:

(måtte endre skrivefeil. Vi også si at jeg også sjekker brystene mine oftere nå, takket være deg CD)

Endret av Rosin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er ikke rettferdig! *Gråter en skvett og er glad jeg har fått blitt "kjent" med deg og dine CD*

Stå på, CD. Vi her på KG støtter deg hele veien!

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg blir her nede i natt, jeg. Ligger på sofaen i stuen. Jeg har alt jeg trenger her i denne etasjen også, for en natt. Baderom med tannbørste og ren pysj. Sofaen er veldig god å sove på. Jeg våkner jo uansett når mannen og ungene står opp. Mannen har lagt seg for lenge siden og sover.

Den venstre foten min krangler så veldig i dag. Og jeg er veldig redd for trappen i morgen tidlig. Jeg vil være her alene. Hva om den ikke bærer meg i det hele tatt? Da vil jeg jo bli låst oppe, i en etasje med tre soverom, et bad og en tv-stue... Uten mat. Nei, da er det bedre å bli her nede, tenker jeg. Det er bare denne natten. Fredag er planleggingsdag, og så er det helg. Det er bare i morgen jeg må klare meg selv.

Jeg har sittet her og jobbet litt skatt... Ikke moro. Har aldri fått SÅ mye i restskatt før! :overrasket: Har i grunnen aldri fått restskatt i det hele tatt. Men i år blir det ille. Veldig ille. Har ikke hatt kontroll underveis i det hele tatt, og det har kommet mye som ikke har kommet før, av aksjer og andeler og greier. Når man plutselig ikke lenger jobber i en normal stilling i et finanskonsern, med alt stabilt, så burde man nok holde tungen litt benere i munnen, ja

jaja, jeg har ventet på det i grunnen.

Nei, god natt. Nå skal jeg ordne til natt her i stuen.

CD

Endret av CarpeDiem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MYYYE BEDRE I DAG!!!!

Helt herlig. I alle fall foreløpig. Ikke vondt noe sted (jaja, alt er relativt :forvirret: ) Sov nede. Har sovet litt, men ikke mye. Omtrent som vanlig. Soving og sånn er ikke det jeg er flinkest til. Ungene våknet tidlig, og vi fikk veldig god tid og herlig ro, der far og barn pleier å være veldig kjappe og effektive. Vi satt ved bordet på kjøkkenet og spiste frokost og koste oss riktig. Lenge. Kan jo ikke levere før barnehagen åpner likevel.

Men det som virkelig er bra, er at jeg helt sikkert hadde klart meg helt fint ned trappen. Benet funker. Kroppen er veldig mye lettere i dag. Helt sikkert økt dose drittmedisin som hjelper. Men det får så være.

Jeg har forresten bestemt meg for en ting. :sjarmor: Jeg er så pass syk at jeg skal gi meg selv lov til en del ting som man, av en eller annen grunn, vanligvis ikke gir seg selv lov til. For eksempel spise sjokolade når man får lyst på sjokolade. Selv om klokken er halv ett natt til torsdag. Eller bestille en bok i bokklubben, for å sende den til en god venninne. Bare fordi både boken og venninnen er så god. (he he he) Eller bestille billetter til revy når man våkner klokken fem om natten. Hvorfor skal man ikke gå ut med et vennepar til revy og middag, det at det er februar er vel en god grunn? Og at vennene er hyggelige? En del av tingene begrenser seg automatisk etterhvert. Inntekten min går ganske mye ned nå, dessverre, men noe kommer vi til å unne oss. :Nikke:

Ha en riktig fin dag, alle. Jeg har forresten akkurat sett en kompis på tv2. Han spilte sax, og ert veldig flink! Han spilte i bryllupet mitt også. :sjarmor:

cd

Endret av CarpeDiem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så imponert over hvor tøff du er.

.. og det er så sant .. hvorfor ikke unne seg noe litt ekstra - gjøre litt ting som man "vanligvis" ikke gjør.

De aller fleste av oss burde sikkert bli flinkere til gjøre litt ting på impuls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at du føler deg bedre i dag :) Og det høres ut som du er veldig flink til å unne deg små gleder i livet - og det burde vi alle være flinkere til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei bigsis!

Så bra at du er bedre i dag da!!

Høres bra ut ja!!

Du så han på tv du også?

Så han igjen nå.

Han er så flink!! Også med lue og greier!

Akkurat seg selv fortsatt!!

Nei jeg får stikke på skolen og så får du kose deg med raspeballer hos mormor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...