stiliv Skrevet 10. januar 2006 #1161 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg kan levende huske en annen liten jente på 2 som fikk trehjuling for noen år siden - så jeg VET at vesla syns det var toppen av lykke... Tipper hun har laget "sti" i gulvet allerede... Jeg gleder meg forresten til alt det kjekke vi skal i ukene fremover - hele og halve gjengen sammen - med og uten unger - litt av en start på det nye året hva? Lykke til i morgen på sykehuset - kryssert alt vi har som vanlig... Klem og masse positive vibber!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #1162 Del Skrevet 10. januar 2006 Så godt å se at du har hatt en god jul. Det er alltid hyggelig å se at du har skrevet, og selvfølgelig ekstra hyggelig når det du skriver er positive ting som skjer deg. Jeg kan levende forestille meg toåringen og trehjulsykkelen - selv om det snart er seksten år siden, kan jeg godt se for meg Liten på sin første trehjuling. Bena var for korte til at hun klarte å sykle ordentlig på den med pedalene, men hun syntes det var like gøy og bruke bena på gulvet for å komme seg rundt med den. Toåringer er de herligste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. januar 2006 #1163 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg kan levende forestille meg at hun syntes det var morsomt med sykkel ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 11. januar 2006 #1164 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei CD! Kan også tenke med det var kjekt å få trehjulsykkel! Hvordan har det gått på sykehuset i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1165 Del Skrevet 11. januar 2006 Og skiene var ikke mindre populære Hun var ikke særlig fornøyd med at storebroren lånte dem. Hun skulle ha BEGGE skiene og BEGGE stavene, helt alene. Men tidligere på dagen fikk han låne sykkelen. Han syklet og hun satt bakpå, og begge var veldig fornøyde. Har vært på sykehuset i dag. Alle prøvene var fine, og jeg begynner på cellegift igjen i morgen, etter en ukes pause. Jeg har hatt litt "feil" i hodet de siste dagene, og har fått time til MR på fcredag. Dette efr akkrat sånn som jeg ble fortalt at det skulle bli ca en måned etter strålingen jeg hadde i desember, men det er ikke noe mer morsomt likevel. Liker ikke å få symptomer på greier i hodet, selv om jeg blir fortalt at jeg vil få dem. ÆSJ! Og jeg har vært nødt til å begynne med drittmedisin igjen. ÆSJ! Veldig lite behagelig. Ikke minst fordi jeg får smerter av den. Klarte knapt å gå i dag. Og i morgen har jeg egentlig planer om å bevege meg en del rundt i byen. Har litt shopping jeg må få gjort. Gaver å kjøpe og noen b illetter å hente. Håper jeg klarer å få gjort det jeg skal. cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isadora Skrevet 12. januar 2006 #1166 Del Skrevet 12. januar 2006 Hadde bare lyst å legge igjen en hilsen til deg! Kom over dagboken din ved en tilfeldighet og har grått meg gjennom. En venninne av meg har gått gjennom akkurat det samme. Jeg ville bare si at du er virkelig en sterk, positiv og flott person Håper du får en fin shoppingdag i morgen og at hodet ditt slutter å "feile". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2006 #1167 Del Skrevet 12. januar 2006 Heisann CD! Lenge sia jeg har vært innom nå. Har skifta nick siden sist, Bl.a. Jeg vil i grunnen bare gi deg en og si: Jeg er glad du finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 14. januar 2006 #1168 Del Skrevet 14. januar 2006 Hallais CD! Vil bare si HA DET KJEKT PÅ FEST I KVELD, KOS DERE!!! Det blir sikkert kjempegøy. Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 15. januar 2006 #1169 Del Skrevet 15. januar 2006 hei hei CD! Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 17. januar 2006 #1170 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei hei! Håper alt er bra med deg! Ha en fortsatt fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1171 Del Skrevet 18. januar 2006 Vi var på teater i dag vi, på Hans og Grete. Veldig kjekt men veeeeeeldig skummelt. Junior måtte grine litt, til og med. Det var på hovedscenen til Den Nationale Scene i Bergen, en fantastisk flott teatersal! CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1172 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Camelia er så veldig borte. Savner henne, jeg. Endret 18. januar 2006 av CarpeDiem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 18. januar 2006 #1173 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei! Så fint at du ser ut til å ha det ganske bra nå! Tenker masse på deg, og ønsker deg gode dager!! PS! Leste artikkelen om deg i bladet du var i, utrolig flotte og sterke bilder, og nydelige barn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1174 Del Skrevet 19. januar 2006 De fineste ungene i verden! CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #1175 Del Skrevet 19. januar 2006 til deg CD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 21. januar 2006 #1176 Del Skrevet 21. januar 2006 De fineste ungene i verden! CD ← Det trenger du ikke være sjenert for i det hele tatt. Jeg må - som relativt utenforstående når det gjelder barn - si at jeg nå etter hvert har sett opptil flere av arten på nært hold, og dine er faktisk de peneste blonde barna jeg hittil har sett! Og du vet jeg er veldig kritisk til slikt. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 23. januar 2006 #1177 Del Skrevet 23. januar 2006 Camelia er så veldig borte. Savner henne, jeg. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. januar 2006 #1178 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei hei CD! Håper alt står bra til, og at du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #1179 Del Skrevet 25. januar 2006 Hei hei Har det i grunnen ganske bra. Siste dag på cellegift i dag, i denne runden.Det har gått bra denne gangen også. Men jeg har fått mye mer samerter enn jeg hadde før. I hoftene og bena. I tillegg til at jeg går dårlig og stivt o ustødig. Jeg liker meget dårlig å gå i trapper. Trapper og trinn uten rekk verk er umulig u6ten hjelp. Dette har dessverre gjort at jeg er ganske så mye mindre selvhjulpen og mobil enn bare for halvannen uke siden. Jeg håper at mye er et resultat av dekadronen (drittmedisinen) jeg går på (fortsatt), og at mye vil bedre seg når jeg trapper enda mer ned. Men folk er grei og hjelper meg når de kan. Både i går og forgårs var jeg ute. Mandag var jeg for å få rammet inn 7 (!!!) bilder. Jeg har snopt meg 4 nydelige litografier Eva Langaas. (DE ER SÅ VAKRE AT JEG NESTEN KAN GRINE ) I tillegg hadde jeg tre bilder fra fotografen som det omsider skal gjøres noe med (halvårsbilder av barna... ) De er vsålike på de to bildene, at det er bra at den ene har smykke på... Og i går kjøpte jeg meg en akkurat passe stor Alvar Aalto vase. Jeg har ønsket leeeenge, og så forsøkte damen i butikken å "lure" meg til å kjøpe større størrelse... I tillegg til å komplettere hverdagsservicet vårt, som er i ferd med å gå ut, og som nå selges med 40%rabatt. Ellers har jeg gjort en del greier, av hyggelige og sosiale ting. Fotograf med gjengen. Klubb her hos meg. middag her. Bursdag hos *Cumulus. Teater (Hans og Grete) med masse barn. Og.... kommer ikke på mer akkurat nå, og nå må jeg stikke. Skal til fysioterapeut hvert øyeblikk. Ha en fin dag alle. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. januar 2006 #1180 Del Skrevet 25. januar 2006 Hei CD! Stikker hodet innom her for å se hvordan det går med deg. Det er fint og lese at enda en runde med cellegift har gått bra, men vondt og se at du sliter med smerter. Krysser fingrene for at du har rett i at det er drittmedisinen som har skylda, og at du får noen gode dager og uker når du kan trappe ned på den. Skjønner godt at du vil få gjort så mye som mulig av hyggelige og sosiale ting med de du er glad i, men det er nesten så jeg blir sliten av å lese om alt du gjør .. Ønsker deg en fin dag, og håper at fysioterapauten ikke er for brutal! PS: Så at du håpet noen ville begynne og undersøke brystene og kanskje oppdage kreft i tide om de fikk lese din historie. Jeg har i alle fall blitt mye flinkere til å undersøke brystene etter at jeg leste om deg, men jeg håper selvfølgelig at jeg aldri oppdager noe! Takk for at du har fått meg til å gjøre dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå