Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heisann

Tusen takk for mange hyggelige hilsner. Det er kjekt å ha bursdag. :Nikke: Alle er så hyggelige. Man får masse besøk, spiser mye deilig kake og, ikke minst, får masse flotte og koselige presanger. Og morsomme... De to morsomste jeg fikk i går var en popkornmaskin og den siste Pondus-boken. Den sistnevnte er kjempemorsom! :ler: Og så fikk jeg et par bøker, en fleecejakke med windstopper (Peak Performance, grådig fin!!!), en kjempefin strikkejakke fra Mexx, en flott genser fra Popin, som jeg pga størrelsen dessverre må bytte. En kombinert dagbok og lommebok. (hukommelsen min er så knapp for tiden at det trenger jeg virkelig!) Og den mest overraskende presangen av alle var de lekreste diamantøredobbene..... Og hvem fikk jeg dem av? Jo SVIGERS! Har jeg greie svigerforeldre, eller? :Nikke:

Det er morsomt med bursdag også fordi det dropper inn hilsner fra mange ulike steder og personer. Både ventede og uventede. I går fikk jeg e-mail av en finne jeg var fadder for da vi begge studerte på handelshøyskolen. :overrasket: Jeg har ikke sett ham siden den gangen. Og det er LENGE siden jeg studerte der. Kjempehyggelig å høre fra ham. Han har lett etter meg lenge, men jeg byttet jo etternavn da jeg giftet meg, så jeg har ikke vært så lett å finne. Men på alumni-sidene til NHH fant han meg. Morsomt. Han avslutter mailen med følgende: "Jag hoppas att livet har hanterat dig väl sedan vi sågs senast, många många år sedan." Jeg må innrømme at jeg ikke har klart å forfatte et passende svar ennå.

Siste nye her (som egentlig ikke er så nytt lenger, det er bare jeg som ikke har skrevet i det siste) er at pappa er operert på nytt. Han våknet en morgen med store smerter i magen. De ble verre og verre, og senere samme daqg ble han operert for tarmslyng. Stakkars pappan min! Nå har familien fått nok. Pappa fortjente ikke den runden der også! :frustrert: Jeg kan bli så sinna på verden!

Ellers har vi det faktisk ikke så ille. Jeg blir sterkere og sterkere. Men sliter en del med smerter i ryggen. Bruker mer smertestillende enn jeg liker. Men det er bedre å bluke piller enn å gå rundt å ha vondt. Det største problemet er om natten, når jeg må opp på do (og det må jeg HVER natt! :frustrert: ). Pillene virker ikke så lenge, og jeg sliter fælt med å komme meg ut av sengen. men men. Håper det kommer seg det også, at det er ettervirkninger etter drittmedisinen.

Ungene... Kan jeg skrive et innlegg uten å skrive litt om dem? Nei, det er vel ikk emulig? De er fremdeles herlige! ;) Vesla har sin store helt i storebror, og etterligner alt han gjør så godt hun kan. Det siste nye er at hun har funnet ut hvordan sparkesykkelen virker. Og hun får det faktisk til. Hun står på med ene foten og sparker seg av gårde med den andre. Flink jente! Og hun prater i vei. Masse masse, men ikke så forståelig. Dadadadada=Kaptein Sabeltann... :ler:

Jeg har forresten fått tilsendt to utgaver av ukebladet "mitt", der hvor jeg er med. Artikkelen er sterk, men god, synes jeg. Og bildene er fantastiske. Fotografen har klar å gripe situasjoner på en helt utrolig måte. Det blir spennende å høre hva bekjente sier når de ser og leser artikkelen.

Og, nei, jeg kommer ikke til å svare på spørsmål om hvilket blad det dreier seg om.

CD

Endret av CarpeDiem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vel overstått bursdag. Sånne dager er hyggelige - det er godt å bli gjort litt krus på, for som mamma handler jo det meste om å ta seg av andre, ikke sant?

Koselig å høre fra han du var fadder for tenker jeg, men kanskje ikke så lett å skulle svare på mailen hans og fortelle at livet egentlig ikke har vært så snill mot deg siden sist.

Ha en fortsatt fin uke, CD - og en god helg også!

Jeg skal ikke spørre om hvilket blad artikkelen om deg kommer i, men er det like rundt hjørnet siden du har fått en utgave av bladet? (Eller skal vi lete i alle ukebladene fra og med i dag...? ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du har det temmelig bra! :) Veldig glad for å høre det. Måtte det fortsette, måtte bli masse bra på deg i tiden framover. Og enda braere! :klem:

Hadde også lyst til å spørre deg ang. ukebladet, men skjønner godt at du velger å ikke brette ut alt for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, han finnen.

Har jeg sittet i en bil/taxi sammen med deg og han og sunget Finlandia høyt og veldig surt?? :plystre: Eller kanskje jeg bare har drømt det, siden vi nettopp har fått utdelt Finlandia i korpset, skal spille den på neste prosjekt. :klø:

Artikkelen er fantastisk. Synes jeg. Bildene er nydelige/sterke/ærlige. Dere fremstår som både modige, redde, sterke, svake, tøffe, sårbare og VERDIGE. Takk for at jeg fikk sniklese! :klem:

Cumulus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig, du. Det med taxi og synging. Han er blond og har briller, finnen, og heter Björn. Og er veldig grei.

Takk for innspill om artikkelen. Jeg er ganske enig.

Det har begynt å komme tilbakemeldinger på sms fra folk jeg kjenner som abonnerer og som nå har fått bladet. Det blir spennende å se om det blir mye. Og hvem som melder seg.

CD :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...