Gjest baby-E Skrevet 13. september 2005 #901 Del Skrevet 13. september 2005 hei hei! Håper det går bedre og at forskjølelsen har gitt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naprapathrine Skrevet 14. september 2005 #902 Del Skrevet 14. september 2005 BLI BRA IGJEN! Mange mange kramar fra meg, tenker ofte og mye på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 15. september 2005 Forfatter #903 Del Skrevet 15. september 2005 Joda, forkjølelsen er så godt som borte. Endelig. Og heldigvis. Det er ikke hyggelig å være forkjølet. I alle fall ikke når man vet at det kan ende i sykehusinnleggelse... Nå er det jo riktignok ikke så mange som vet akkurat det, da... Men jeg har hatt noen trøtte dager. Har stort sett sovet, enten her eller der. Har til og med duppet foran pc'en. Og foran tv'en (ikke at DET er så spesielt) Og ved spisebordet. I går tok jeg kroppens hint og bare lot den sove. Jeg var på sykehuset for antistoffer, og gå dem beskjed om at jeg bare var trøtt. Så sykepleierne trakk for gardinen rundt stolen min, og lot meg sove. Jeg fikk to poser med friskt blod også, så jeg var der lenge. Og i går kveld sov jeg stort sett fra ungene la seg. Det gjorde godt, og jeg er mer opplagt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 15. september 2005 #904 Del Skrevet 15. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 16. september 2005 #905 Del Skrevet 16. september 2005 Så bra! Planer for høsten, da? Medisinsk, familiært, velvære, sosialt...? Mener ikke å snokesnuse, men tenker masse på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #906 Del Skrevet 16. september 2005 Kjempestor helgeklem fra meg, selv om jeg ikke "kjenner" deg. Nå er jeg inne og ser om du skriver i boken din flere ganger om dagen! Kampen din er mer enn jeg kan forestille meg. Jeg vet jo hvor redd man blir og hvor sint man blir når man får beskjed om at man har kreft - DER har jeg vært. Men å få beskjed om at man ikke kan bli frisk.. DET kan jeg ikke forestille meg... jeg tror nok kanskje at jeg tror jeg kan forestille meg det, men jeg kan nok ikke det. Ikke på ordentlig!! Hold deg infeksjonsfri og nyt dagene dine! (Hvordan er været i Bergen om dagen forresten? Masse blås og regn?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. september 2005 #907 Del Skrevet 16. september 2005 Hei hei CD! Så godt at forkjølelesen er borte! God helg! En god fra baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 18. september 2005 #908 Del Skrevet 18. september 2005 Phu.... Nå har jeg sittet nesten hele dagen og lest i dagboken din. Hva kan man si? Føler det nesten som at ordene renner vekk i sanden, for de blir så fattige og små. Tanker med gru på hva vi mennesker kan finne på å beklage oss over, uten å tenke på at det alltid er noen som sliter med ting som er ti ganger værre! Tenker på deg, og gir deg en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. september 2005 #909 Del Skrevet 18. september 2005 Nå drar jeg på leirskole Bigsis!! Vi ses til helgen igjen! vi må handle gave til deg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 22. september 2005 Forfatter #910 Del Skrevet 22. september 2005 kjeeeeeeedeeeeeeer meeeeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 22. september 2005 Forfatter #911 Del Skrevet 22. september 2005 Ja, og jeg som hadde skrevet et laaaaangt innlegg her nå! Og BORTE er det. ARGH! Men nå går jeg og ser p nyhetene. Får erstatte en annen dag. Gidder ikke nå. Men jeg har det rimelig bra. (og kjedet meg ikke lenger, siden jeg skrev og skrev...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #912 Del Skrevet 22. september 2005 Er det ikke irriterende når det skjer? Jeg har lært meg etter noen sånn blemmer at dersom jeg skriver veldig langt, så markerer jeg alt og kopierer innimellom sånn at jeg bare kan lime inn dersom noe plutselig skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 25. september 2005 Forfatter #913 Del Skrevet 25. september 2005 BURSDAG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. september 2005 #914 Del Skrevet 25. september 2005 Sjekker klokken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. september 2005 #915 Del Skrevet 25. september 2005 Fortsatt 10 min BS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 25. september 2005 Forfatter #916 Del Skrevet 25. september 2005 NÅ DA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. september 2005 #917 Del Skrevet 25. september 2005 tror tiden går veldig sakte her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. september 2005 #918 Del Skrevet 25. september 2005 Men nå gidder jeg ikke vente mer!! GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN STORESØSTER!!! Håper du får en kjempefin dag!! Gleder meg til besøk jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 25. september 2005 Forfatter #919 Del Skrevet 25. september 2005 KAAAAKEEEEEE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. september 2005 #920 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) :gratulerer: Endret 25. september 2005 av magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå