Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hjemme igjen.

-fikk slippe ut i dag. Hele uken på sykehus. På dobbeltrom på størrelse med en minimal studenthybel. Dusj og toalett på gangen. 30 år under snittet. Gamle masete damer overalt man snur seg... De lurer sikkert fælt. Jeg ser snodig ut. Har ansikt som en ballong på grunn av drittmedisin. Skallet på grunn av strålingen. Gidder ikke gå med parykk eller annet. Går som en ku på grunn av kraftsvikt og muskelsvinn (nok en gang pga dritt-medisin) Ikke gidder jeg å oppholde meg noe annet sted enn på rommet, bortsett fra når jeg henter meg mat eller "trimmer" ved å gå frem og tilake i gangen.

Så damene stopper faktisk opp i samtalene sine og SER på meg... :forvirret: Og ser. Før de fortsetter å mase. Det er helt utrolig hvordan slike damer kan mase! I morges våknet jeg faktisk av et utrolig kaffeslabberas ute på gangen...

Nei, jeg er glad jeg har fått komme hjem. Bedre her. Selv om det ikke akkurat er stille og rolig her heller. Det er litt lyd i mine barn. :)

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være deilig å komme hjem, ja. Må du fortsette på denne medisinen?

:klem:

Kos deg i helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, det var gode nyheter! Har fulgt litt med på siden din her etter at vi fikk dataen vår opp å gå igjen etter langvarig virusinfeksjon.

Selv om vi har hatt lite kontakt de siste årene, må jeg si at jeg tenker mye på det du går gjennom nå. Det er så forferdelig urettferdig og meningsløst. Krysser alle fingre og tær for deg og dine.

Else M, Hgsd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter her med tårer i øynene og har endelig fått oppdatert meg på det som har blitt skevet den siste måneden. Selv om du sier at du ikke har noe valg, og at det går an å venne seg til den skjebnen en har fått tildelt, så synes jeg fortsatt at du er et fantastisk menneske. Du lærer meg mye om livsmot og styrke. :klem:

Album og minnebok er en flott ide. En dag vil dine barn være store nok til å kunne forstå hvilket flott og unikt menneske deres mor er. Jeg vil gjerne bidra, men føler kanskje at jeg ikke har kjent deg lenge nok....

Jeg ble så glad over at legene har klart å stoppe herjingen i kroppen din. Krysser fingrene for at nedtrappingen på medisinene ikke skal bli for ille for deg, og at du får en fin høst :)

Glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har nettopp lest igjennom dagboken din, og jeg har heller ikke ord. Har både grått, ledd og grått igjen mens jeg leste. Så godt å høre du har fullt av mennesker rundt deg som stiller opp og støtter deg.

Ønsker deg alt det beste. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei

Joda, helgen og uken hittil har vært fine, de. Men jeg er sliten og orker ikke så mye. Har derfor ikke skrevet noe her. Har ikke vært noe særlig på nett i det hele tatt. Jeg har så lite krefter for tiden at jeg stort sett sitter i ro, og da er vanligvis pc'en et annet sted enn der jeg er... :forvirret: og sånn...

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i ferd med å snu nå. Tror det.

Og i går hadde vi tipasning av ungene i ny barnehage. Det var.... spesielt. Skal fortelle litt om det senere. Sove mer nå.

cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...