Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JIPPI, sier jeg!

Lillesøs har vært ute før meg, ser jeg. :)

Var til time hos lege i dag. alt er stabilt. Ingen vekst av verken nytt eller gammelt. Og mindre væske i lungene. Kroppen begynner å ta seg opp igjen etter cellegiften. Bare store prøblemer med mye verk i bena. Har fått rekvisisjon til fysio for å se om hun kan fikse bena også...

Skal ha neste leggetime om fire uker, og neste evaluering om tre måneder!!!! Det vil si at jeg sannsynligvis får gå hele sommeren uten cellegift!!!

:hoppe:

Jeg skal til og med begynne å jobbe litt igjen"

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk de strålende nyheten av magnhild på msn idag. :hoppe::hoppe:

Jeg forstod akkurat hva du tenkte med innlegget om Kylie. Og jeg skjønner tankegangen din veldig godt. Min eneste "erfaring" tidligere med brystkreft er fra en episode av Oprah :oops: Der tok de det veldig alvorlig....da ville de gjøre folk oppmerksomme på hvor viktig det var å sjekke og hvor alvorlig sykdommen var. Det er veldig lenge siden, men jeg husker meget godt.

Herlig med gode nyheter :)

Jeg satt og tenkte på det samme.

Men jeg har bestilt sommeren til 31. mai... :Nikke:

Jeg håper også på finvær på bursdagen min ja. Godt du har bestilt det allerede :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilemma...

Jeg har nå fått pause... (JIPPI!) og jeg har forferdelig lyst til å reise på ferie. Men jeg har egentlig ikk elyst til å reise med en gang, siden jeg har vært på masse turer i det siste. I tillegg er det ikke så lenge til vi skal i bryllup i Trøndelag og på familietur til Aberdeen.... :kul:

Men jeg vil så veldig gjerne være sikker på å få billett. Og helt til en rimelig penge (det får men jo IKKE i slutten av juli, mener jeg). Det er ikke lett å bestemme seg.

Jeg har en forkjærlighet for Korsika, og har veldig lyst tilå dra dit. Og nå har jeg funnet ut at det er mulig å få flystoler til Korsika fra Oslo for 900 per person... DET er billig det! :Nikke: Og det er mye ledig når det gjelder leiligheter og hoteller nå de første ukene. Til en rimelig penge. Og enda er det ikke for varmt der nede.

Men... Er det best å vente likevel? Og vil det være mulig å finne billetter senere? Har så veldig lyst til å dra et sted med ungene som de kan bade og kose seg på stranden.

Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

Hei hei CD!

Syns du bare skal gripe sjansen jeg, og dra nå, om det er det du vil...Om ikke kan dere jo vente til slutten av sommeren da...etter fellesferien!

Håper uansett at alt står bra til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI HAR BESTILT SYDEN-TUR!!! :kul:

Neste søndag setter vi oss på fluet og reiser til Rhodos for en uke. Det var egentlig planen å reise til Korsika igjen, men det ble så forfryktelig dyrt å dra til Oslo for å komme seg sørover... Kjipt at det ikke går fly fra Bergen til Korsika. :roll:

Vi har bestilt leilighet med soverom og sovealkove. Det der skal bli bra. Skal bli kjekt å komme seg av gårde med ungene! :Nikke:

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kul:       JIPPI!      :kul:

:hoppe:

Også vekke meg midt i den deiligste morgensøvnen for å fortelle meg noe jeg allerede vet da... :roll::tunge1: Moro moro!! Og jeg er GLAD for at vi får låne fancy badedrakt til småtten!! :sjarmor: Håper dere får det helt supert!! Det så kjempefint ut!! Selv for noen som ikke er særlig fan av typiske sydenturer!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er LEI av å se ut som en ufrisert utgave av Dagfinn Lyngbø!!! :evil:

Nå synes jeg det skal begynne å gro litt mer jevnt snart, og ikke bare bak og i en flekk på toppen...

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det må vel være du! Har nok litt med det å gjøre at hun har en helt usedvanlig stilig mor (og en nokså grei gudmor også ;-) ) !

Kuult med syden-tur, forresten! KOOOOOS dere!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he he

Jeg har tatt vare på Vesla alene i dag, lenge. Det vil si fem og en halv time. Det er første gang på lenge lenge. Og det gikk fint. Jeg er så stolt. Men aller mest glad! For at det gikk fint. For at vi koste oss og for at det nesten ikke var skummelt, en gang. :)

Vi var ute (i kaldt og vindig regn...), med regntøy, lue og sjøstøvler. Var en tur på lekeplassen, men der var det ingen andre som orket å være i det været. Og så spiste vi lunsj. Og så var det skifting av bæsjbleie (for første gang på ca et år, hadde helt glemt hvor ille det der kan lukte... :tunge1: ) Og så var det tid for en lur, før vi lekte litt mer. Riktig hyggelig hadde vi det. Storebroren og faren var på sjørøvertokt med byens stolthet, Statsraad Lehmkuhl. De hadde det fint de også.

Middag spiste vi hos min storebror. Veldig koselig. Og nå er det snart tid for å legge seg. Jeg er veldig trøtt i dag. Men jeg må prøve å finne bruksanvisningen til videokameraet mitt... Har ikke funnet det her hjemme, så nå leiter jeg på nettet. Vet liksom ikkehvordan jeg skal "bruke" filmene jeg lager, og da er de ikke så nyttige, liksom... :-? Noen som har en pent brukt bruksanvisning til Canon MV 650i der ute???

CD

(ps, i morgen skal jeg på JOBB! :o Det er også ganske lenge siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått fremover siden sist. Tenk at du skal på jobb i morgen, det er sannelig et framskritt! Lykke til i morgen, tipper du kommer til å ha en flott dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest baby-E

heisann CD!

Her går det jo virkelig framover nå! Det gleder meg!

Kan jeg spørre om hva du :hoppe: for nå? Hmmm..

Hva jobber du med?

Håper du får en fin dag på jobben!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
:hoppe:  :kul::hoppe:

Jeg vil være med jeg vil være med !!!

Kjære Magnhild! Hvorfor hopper vi!! Er det flere gledelige nyheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Magnhild! Hvorfor hopper vi!! Er det flere gledelige nyheter?

Det er ikke noe annet enn reisefeber. Drar til Rhodos på søndag og gleder meg så masse!

:-)

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...