CarpeDiem Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #601 Del Skrevet 1. mars 2005 Så er det tid for ny runde med cellegift! Har blitt lagt inn i dag, og skal opp igjen i morgen for å få sprøytet inn flere medsoldater. Gruer meg. Jeg blir liksom ikke god igjen fra hver runde lenger. Blir bare mer og mer sliten. Menmen... Det er for øvrig ikke sikkert at jeg får gift i morgen likevel. Jeg har fått betennelse i en finger, under neglen, og går på antibiotika. Det avhenger av blodverdiene (antibiotikaen må virke skikkelig) om jeg får gift i morgen eller om jeg må vente noen dager. Pappa har fått første runde med cellegift i dag! (HURRA!) Det blir spennende å se hvordan det går med ham fremover. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 1. mars 2005 #602 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg tenker på deg og din situasjon nesten daglig. Rart egentlig - jeg aner jo ikke hvem du er. Lykke til med ny cellegiftkur!! Jeg synes du er kjempetøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 1. mars 2005 #603 Del Skrevet 1. mars 2005 Lykke til med ny cellegiftkur, CD. Stå på, hold ut og vit at vi er mange her som tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. mars 2005 #604 Del Skrevet 1. mars 2005 Lykke til med ny kur! :klem2: fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #605 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg er kanskje blitt litt friskere enn jeg trodde i dag. Etter CT'undersøkelsene jeg har hatt har legene snakket om "noe" de har sett i ryggen min... De vet ikke sikkert hva det er, men det er noe der. Dette "noe" har forholdt seg stabilt og verken vokst elelr krympet, så vidt jeg har forstått. Jeg har bare antatt at dette har vært metastaser de har snakket om (metastase er legeord for sprednignssvulster) og det har virket som om legene også har tatt dette for gitt. Men legen som skrev meg ut i dag, forklarte at det også kunne være noe annet, en gammel skade eller noe. Jeg ba henne vise meg hvor det var, og hun pekte på akkurat det stedet som jeg HAR en gammel skade i ryggen!!! :-) Jeg fortalte henne hva jeg har der, og hun sa at det veldig godt kunne være det de så på bildene... Det er altså veldig mulig at jeg likevel ikke har spredning til skjellettet, i tillegg til leveren, som jeg har trodd jeg har hatt! Er det ikke fint? Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. mars 2005 #606 Del Skrevet 2. mars 2005 Så fantastisk om det ikke er spredning da! :D Krysser fingrene for deg og håper på det beste. Stooor fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 2. mars 2005 #607 Del Skrevet 2. mars 2005 Den er jeg med på! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 3. mars 2005 #608 Del Skrevet 3. mars 2005 Gladmelding :-) Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 3. mars 2005 #609 Del Skrevet 3. mars 2005 Så utrolig bra i såfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
computas Skrevet 3. mars 2005 #610 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei En får nyte de lyspunktene som kommer. Flott at de fant en forklaring på rygg-smertene dine. Håper cellegiften tar knekken på resten. Det er alt for lenge siden vi møttes nå. Sånn er det når en er tilbake i jobb,og ikke får vært med på lunchene. Men jeg føleger med på dagboken din. Har ikke skrevet så mye, men jeg klarer liksom ikke å finne de riktige ordene. Uansett så er jeg glad for at vi møttes og at du er min venninne. Jeg tenker ofte på deg og resten av familien din. Du er ei fantastisk jente med et stå-på humør som overgår det meste. Som alle andre som har skrevet i dagboken din, så gleder jeg meg over dine lyspunkt og føler med deg når ikke alt er så bra. glad i deg Computas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. mars 2005 #611 Del Skrevet 3. mars 2005 Heisann CD! Først, en skikkelig god Så bra at det ikke er spredning til skjellettet da! Kjempe gode nyheter! Også godt å lese at pappa`n din har kommet i gang med behandlingen. Krysser fingrene for han også jeg! Håper formen holder seg sånn noenlunde, slik at du kan nyte dagene, med mann, barn og gode venner! Som alltid, Carpe Diem, DU er helten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 5. mars 2005 #612 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei Carpe Diem! Krysser fingrene for at det er den gamle skaden din - det høres jo riktig slik ut! Jeg lurte på en ting..er så innmari vanskelig å snakke med samboeren min om mammaen hans som har samme type kreft som deg, er det forventet at svulstene skal forsvinne? Eller er målet å holde det i sjakk? Om du synes det er ekkelt å svare på - så la heller vær. Vil ikke ødelegge noen sin dag Du får ha en fin dag, og en fin helg..Håper dere er like heldig med været som vi i Trondheim er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. mars 2005 #613 Del Skrevet 6. mars 2005 Håper det står bra til med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. mars 2005 #614 Del Skrevet 6. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #615 Del Skrevet 7. mars 2005 Gresselig kjedelig med betent negl, gitt! I løpet av tiden vi var på fjellet i ferien, klarte jeg å pådra meg en betent negl. Høyre ringfinger begynte å verke MASSE! Det gikk heldigvis hull på det, og det gjør ikke like vondt lenger, men betennelsen går ikke bort. Nå sitter jeg med fingeren i grønnsåpebad to ganger daglig, og tar antibiotika i tillegg, men det ser ikke ut som om jeg klarer å ta knekken på det. Håper jeg slipper å ta bort hele neglen for å få bort betennelsen... Dessuten er det ganske upraktisk. Nå bruker jeg strømpe og bandasje på venste hånd for å prøve å holde ødemet i sjakk. Og så har jeg plutselig fått trøbbel ed høyre hånd også. Det er ikke lett å få laget mat, eller å få vasket hendene sine skikkelig... Har gått til anskaffelse av engangshansker. skal se om det kan hjelpe litt til med å gjøre hverdagen litt enklere. Det er for øvrig ikke så mye jeg orker å gjøre helt enda, likevel. Energinivået er lavt, men jeg klarer meg så vidt. Humøret er i alle fall ikke så ille, heldigvis. Jeg har et par ting jeg burde fått gjort i dag. Kommet meg på trygdekontoret, for eksempel. Men vi får se om det går bra. Og så kommer mamma hit i ettermiddag. Hun skal hente ungene i barnehagen og ta dem med seg hit. Og så skal jeg lage middag. Lurer på hva jeg skal lage... Mannen skal på et møte i dag. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 9. mars 2005 #616 Del Skrevet 9. mars 2005 *sender masse sterk energi til CD over eteren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. mars 2005 #617 Del Skrevet 10. mars 2005 Heisann CD! Synd å høre at du har fått en betenelse. Håper du snart år den bort!! Håper energinivået har tatt seg litt opp, hvis ikke kan du gosdt få litt av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 15. mars 2005 #618 Del Skrevet 15. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masi Skrevet 22. mars 2005 #619 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei! CD har ikke internett forbindelse for tiden, så hun får ikke skrevet i dagboken. Regner med at hun kommer sterkt tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. mars 2005 #620 Del Skrevet 22. mars 2005 det var godt å lese at det bare var nettforbindelsen det var noe feil med. Begynte å lure på om noe hadde gått galt... Nå kan jeg puste lettet ut, og kose meg i påsken! Kos deg masse i påsken, Carpe Diem, med familien og venner! Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå