Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

Gjest *Fiona*

Jeg vil bytte kropp en uke. En måned, hvis du vil.

Om jeg kunne gjøre noe for deg, ville jeg gjort det. Det er forferdelig urettferdig av og til. Og så skjer det selvsagt med mennesker som deg, og ikke drittsekker som Bush og sånn *barnslig sinna*

Det er jo ikke lov å gjengi ting her, men jeg vil bare nevne sangen til Bjørn Eidsvåg, Eg ser - at ikke noen kan gjøre ting FOR deg, men kan være der MED deg - det ser ut som om du har mange rundt deg, det er en velsignelse i seg selv enten man er frisk eller syk.

:dagensrose:

Fiona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Er vel ikkje så mykje eg kan sei, men du har forandra noko for meg. Du har fått meg til å tenke over nokre ting som eg har skubba føre meg, og det takkar eg deg for :wink:

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at min historie og dagboken min kan være til inspirasjon for andre! Det liker jeg.

Øvelse gjør mester!!! :P Jeg har nesten uten problemer klart å få på meg armstrømpe og to kompresjonssstrømper på bena i dag! HURRA

Har nettopp snakket med sjefslegen i Danmark. Har fått en del svar på spørsmålene jeg hadde. Nå er jeg enda mer gira på å dra når jeg får en pause.

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei CD!

Det er ikke værst hvis du klarer å få på deg den arm-strømpen alene, for den er TRANG!!! Trodde egentlig nesten ikke det var mulig å få den på seg selv når jeg så "kampen" for å få den på da du var her på torsdag!

Vi sees i morgen, men ha en fortsatt fin kveld og en natt med barn som sover godt, sammenhengende og lenge. Det siste ønsker jeg for deg også:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann..

Nå har jeg lest alle 40 sidene i dagboka di, det er virkelig en gripende historie! Håper du og familien din har det bra! Stå på..Jeg fikk tips om å lese dagboken din, og det var virkelig verdt det..Sliter litt selv med svigermor som har leverkreft, og det var godt å lese om hvor tapper du er... Har du forresten hatt noe mer kontakt med healeren? Bruker du noe naturmedisin nå?

Du er virkelig en å se opp til :dagensrose:

MVH Lita84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Hei!

Nå har jeg lest gjennom dagboken din. Du virker som en utrolig sterk person. Du er heldig som har en fantastisk mann og supre venner! Håper det går bra med deg :tommelsmil:

:kose: fra Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mange nye lesere. Tenk at noen orker å sette seg ned for å lese gjennom hele dagboken. Helt utrolig!

Jeg har hatt en fin-fin helg! Det hele startet med middag hos mormor på fredag, før jeg gikk i teateret med en god kollega. Vi spiste ute først, og tok en kopp på cafe etterpå. Var ikke hjemme før godt over midnatt. Det var kjempekjekt! Stykket var veldig bra. Jeg har ikke sett Herborg Kråkevik på scenen tidligere, og jeg ble veldig positivt overrasket.

Det har vært knallvær her vestpå, og vi ha kost oss, hele familien. :kul: Lørdag var vi på rolig middagsbeøk hos vener. Vi pleier å spise middag hos hverandre sånn annenhver gang. men vanligvis er det etter jobb, sånn at det blir litt knapt med tid og kapotisk, egentlig, selv om det er veldig hyggelig. På lørdag hadde vi veldig god tid. Det var kjekt. Vi kom i god tid før middag, og ungene lekte sammen lenge før vi begynte på maten. Og vi ble helt til det var på tide å gå og legge seg. Vesla badet sammen med minstemann i huset etter maten, mens de to store guttene så på Mummutrollet på tv. De hadde det riktig morsomt alle.

Søndag startet vi dagen tidlig. Vi dro av gårde til byen og opp med Fløibanen. Junior var selvsagt veldig fornøyd med det, glas som han er i Fløibanen... :roll: Vel oppe lekte vi litt på lekeplassen med gode venner (vi var tolv stykker totalt sett avgårde, Seks store og seks små) før vi gikk et lite stykke innover i skogen, til Skomakerdiket. Der er det laget til flotte piknik-plasser, med griller og benker. Vi fyrte opp et fint bål (trengte kun EN fyrstikk!) og grillet pølser. Kaffe og sjokomelk hadde vi med. Det var deilig! Junior var ganske flink til å gå selv, synes jeg. I alle fall tilbake igjen, for da var vi jo på vei til Fløibanen!! :P

Senere på dagen var vi på kino og så Ole Brumm og heffalumpen, før en bedre (?) middag ble inntatt på MacDonalds. Det var Juniors første tur på kino, dersom vi ser bort fra alle turene vi hadde på bebykino før han fylte året. Han STORKOSTE seg! Og det gjorde moren også. Han satt på fanget mitt og lo så han ristet. Vesla tuslet rundt, krabbet litt, lekte litt og tygget litt popcorn som hun fant på gulvet :-? Det var en riktig fin dag!

Jeg sliter fortsatt med ødemer i armen. Det verker og hovner. Armen er ikke bra, og jeg klarer ikke gjøre så mye med det. Det er spesielt hånden og overarmen som er problemet. Det hjelper akkurat når jeg har bandasje på, og en liten stund etterpå, men det tar ikke lang tid før hånden er som en ballong igjen. Håper vi klarer å løse opp i det etterhvert. Jeg gjør i alle fall så godt jeg kan.

Nå holder vi på å pakke her. Vi drar til fjells i morgen, etter at jeg er ferdig på sykehuset. Hele slekten er på hytten. Det skal bli hyggelig å dra opp. Jeg har ikke vært der siden i fjor sommer. Junior skal få vise hvor flink han er på ski, og han skal få leke med fetrene og kusinene sine. Det skal bli fint.

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om du har nok å stå i med..

Så godt å lese at alt er bra med deg!...bortsett fra ødemene da...

Kos dere riktig masse på fjellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som dere virkelig skal kose dere. Håper dere får like fint vær som det er her i Trondheim, og det hørtes det jo ut som :wink: Ha en finfin liten ferietur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for hilsener.

Vi har hatt noen flotte dager med upåklagelig vær! :kul: Junior og Vesla har storkost seg med søskenbarn, tanter, onkler og besteforeldre. Og vi voksne har hatt det kjekt også.

Det har rett og slett vært en veldig fin tur!

:Nikke:

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann CD!

Det gleder meg å høre at dere har hatt en så bra tur! ngen ting er vel bedre enn det?!

Håper goddagene fortsetter!

Stor og god :klem: fra baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at dere fikk en fin tur og et godt opphold. Jeg var litt bekymret med feber og lang tur med kolonnekjøring. Håper batteriene er ordentlig oppladet! Vi får snakkes til uken :)

Ta vare på dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...