Gå til innhold

verste sunne måltid?


BlendaSensitive

Anbefalte innlegg

Gjest Ketchupjenta

Absolutt alt jeg har prøvd å lage ifra Linda Stuhaug sin blogg smaker isende sukrin. Sjokolade kaken jeg lagde ble til gummi, og alle konfektene jeg prøvde ut knasde av de ekle sukrinkornene.
Forstår ikke at noen folk liker å bake med masse sukrin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ketchupjenta

Og ¨sunn¨ marengs! Eggehvite pisket med sukrin. Ååå, brekker meg bare ved tanken!
Helt brune ble de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketchupjenta

Og en sånn is ifra Kriweb. Sukrin igjen, med egg og noe kakaopulver osv. Alt for luftig, og smakte dritt. Ble jo bare luft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på noe mer: Tomater... Æsj. Kommer aldri til å like det. Kan til nøden spise de små tomatene, men de store med masse gugge inni får jeg helt vondt av. I tillegg hater jeg hasselnøtter. Elsker nesten alle andre typer nøtter, men hvis jeg ved et uhell tygger en hasselnøtt får jeg helt noia og må rett og slett spytte den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Hjemmelagde knekkebrød med bare frø. Jeg vet at "alle" lager og elsker det, men herregud. Det smakte og føltes som å spise fuglemat (jeg uttaler meg med kompetanse her, siden jeg forsynte meg av fuglefrøene til nymfeparakittene våre da jeg var liten).

Anonymous poster hash: aed9d...d67

Helt enig. Vil kaste opp av tanken. Det slår både tran og lavkarbobrød, som og står høyt på listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koriander. Uansett om det er bittelite, alt som har værrt i kontakt med koriander er helt helt helt uspiselig. Husker jeg kjøpte meg en dyr, men sunn og stor, salat ved studiestedet mitt, og tok en svææær munnfull. Det smakte zalo. Og jeg måtte kaste resten. Det er visstnok genetisk, det om man liker koriander eller ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ¨sunn¨ marengs! Eggehvite pisket med sukrin. Ååå, brekker meg bare ved tanken!

Helt brune ble de!

Hvis de ble brune er det fordi du har stekt på for høy varme. Det gjelder ikke bare sukkerfri marengs, men vanlig marengs også. Mine sukkerfrie marengs blir hvite. Lavere varme er trikset.

Anonymous poster hash: f75b3...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for å ikke smake cottage cheese etter å ha jobbet på en lab som sjekker blant annet underlivsprøver, og på halvparten av remissene har legen beskrevet utfloden som "cottage cheese konsistens". I en ekstremt sunn periode bestemte jeg meg for å slutte å være så barnslig og smake ... Men det smakte igrunn ikke bedre enn det jeg hadde sett for meg ;)



Anonymous poster hash: c3dcc...4f9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quinoa! Smaker helt forjævelig!

Ellers så syns jeg det er begrenset hvor godt sånne grønne juicer og smoothier er altså..

Jeg elsker nøtter, men klarer IKKE paranøtter, pecannøtter og macadamianøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker nøtter, men klarer IKKE paranøtter, pecannøtter og macadamianøtter.

Ikke macadamianøtter? :sjokkert: Det er jo de beste nøttene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer faktisk ikke på noe jeg har smakt som har vært skuffende. Cottage cheese er så godt at jeg kunne erstatta det med riskrem på julaften ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koriander. Uansett om det er bittelite, alt som har værrt i kontakt med koriander er helt helt helt uspiselig. Husker jeg kjøpte meg en dyr, men sunn og stor, salat ved studiestedet mitt, og tok en svææær munnfull. Det smakte zalo. Og jeg måtte kaste resten. Det er visstnok genetisk, det om man liker koriander eller ikke.

Genetisk? Mamma kan ikke spise noe som koriander har vært i nærheten av engang, men resten av familien synes koriander er supergodt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cottage Cheese er det verste jeg vet. Har prøvd å like siden man elsker det. Smaker ingenting og har konsistens som gammel melk. Makrell i tomat er også helt forferdelig og burde vært forbudt å spises i offentlighet :nei:



Anonymous poster hash: cf8bc...786
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullkornris. Det verste jeg har spist, æsj.

Anonymous poster hash: e8223...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genetisk? Mamma kan ikke spise noe som koriander har vært i nærheten av engang, men resten av familien synes koriander er supergodt.

At noe er genetisk betyr ikke at absolutt alle barna må arve det, eller at hvis du sliter med noe genetisk så må foreldrene dine også slite med det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest energibånd

Gresk yoghurt er helt grusomt!

Gresk yoghurt smaker helt fantastisk. Foer klarte jeg ikke aa spise den uten aa tilsette litt frukt\baer eller sukkerfri saft, naa spiser jeg den uten aa tilsette noe som helst. :laugh:
Ellers er jeg ikke saa stor fan av hytteost, tunfisk og mager kesam, forstaer heller ikke hvorfor "alle" er saa glad i skyr, det er noe av det kjedeligste en kan spise.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker folk å lære seg å spise cottage cheese? Dyrere proteinkilde skal du lete lenge etter. Jeg spiser mye av det fordi jeg synes det er godt, ikke fordi det er nødvendig. Om du skal spise noe du ikke liker bare fordi det er sunt så velg ett billigere alternativ da ihvertfalll :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...