Gå til innhold

verste sunne måltid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av fitnetssbloggen: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/det-verste-sunne-m%C3%A5ltidet-du-noensinne-har-spist.11323/page-13#post-1052559

Hva er det verst dunhar laget, spist, fått servert, som skal være sunn??

Mitt bidrag: lavkarbo brød min mann laget, funnet en tysk oppskrift. Var så kvalmende, gummi-egg konsistent at jeg hoppet av hele lavkarbo for en stund! Så og luktet som en gedigen gjærklump med linfrø i.... urk!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gresk yoghurt er helt grusomt!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vafler laget med vann og olje istedet for melk og smør. Ikke sukker i røra, og vaffeljernet ble smurt med olje. Sukkerfritt syltetøy på. Mmmmm...

Og alt med cottage cheese, skjønner ikke hvorfor alle spiser/liker dette - jeg fikser hverken konsistens eller smak!

Anonymous poster hash: fcef7...efb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Gresk Yoghurt og grove vafler. Vaflene stekte jeg på skolen (ikke jeg som hadde med røra) og ungene gledet seg masse, men etter et par biter nektet de å spise mer og ble lei seg. Jeg smakte på de og, æsj. Hun som hadde med røren sa at hennes barn elsker de, vel det nekter jeg faktisk å tro siden 26 andre barn i samme alder ikke ville ha. (hennes barn var ikke der)

Anonymous poster hash: 6e115...5fe
  • Liker 4
Skrevet

Jeg elsker både gresk yoghurt og cottage cheese! <3

---

Jeg prøvde meg på noen kjeks etter oppskrift fra frua, de smakte så fælt at jeg klarte ikke spise en halv kjeks engang. Fysj!

• Liker 4
Gjest Nanne70
Skrevet

Soyayoghurt - fra den tiden jeg trodde jeg ikke tålte melkeprodukter. Smakte skikkelig høgg, fatter ikke at noen klarer å spise sånt! Senere har jeg jo dessuten funnet ut at soya ikke er så innmari bra for oss likevel.....

AnonymBruker
Skrevet

Gresk yoghurt er jo så mye bedre enn vanlig yoghurt! Spesielt med honning og nøtter? Yum! :-D

Tenker og tenker, men kommer ikke på noe som har vært skikjelig ille... Jeg spiser stort sett bare normale ting jeg liker og ikke rar "slankemat".

Anonymous poster hash: 77d3a...490

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Soyayoghurt - fra den tiden jeg trodde jeg ikke tålte melkeprodukter. Smakte skikkelig høgg, fatter ikke at noen klarer å spise sånt! Senere har jeg jo dessuten funnet ut at soya ikke er så innmari bra for oss likevel.....

Jeg vet ikke så mye om soya, men hvorfor er ikke det sunt? Vegetarianere jeg kjenner spiser jo nesten ikke annet (ikke at vegetarianer = sund person altså).

Anonymous poster hash: cf9b6...444

Skrevet

Det er ikke noe rett da, men SELLERI er det grusomste jeg vet! Usj!

• Liker 25
Skrevet

Lagde gele en gang med altfor mye gelatin i. Luktet helt forferdelig og hadde konsistens som slitte bildekk.

• Liker 1
Skrevet

Skulle lage black sunday (sjokoladekake). Tok den mørkeste sukkefrie sjokoladen jeg kunne finne, masse smør og noe mer. Smakte seriøst bildekk og eksos! Merkelig nok bedre før den ble stekt... men føj for en smak!! Da hopper jeg heller over hele kaka, og spiser kake da det er ment - til fest.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neper synes jeg smaker forferdelig

Anonymous poster hash: 682e8...7ca

• Liker 1
Gjest thesledge
Skrevet

Et slags avokado-pålegg. En blogger som påsto det var det beste hun hadde smakt, holdt på å brekke meg av det...

AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelagde knekkebrød med bare frø. Jeg vet at "alle" lager og elsker det, men herregud. Det smakte og føltes som å spise fuglemat (jeg uttaler meg med kompetanse her, siden jeg forsynte meg av fuglefrøene til nymfeparakittene våre da jeg var liten).

Anonymous poster hash: aed9d...d67
  • Liker 15
Skrevet

Jeg hater cottage cheese! Smaker helt jævlig. Minner meg om en sopp infeksjon i underlivet på konsistensen.

Jeg er ikke noe glad i blomkål og rosenkål. Urk!

Skrevet

Jeg hater cottage cheese! Smaker helt jævlig. Minner meg om en sopp infeksjon i underlivet på konsistensen.

Jeg er ikke noe glad i blomkål og rosenkål. Urk!

Jeg elsker cottage cheese! Husker jeg syntes det var litt merkelig aller første gangen jeg smakte det, men da jeg smakte det igjen ble jeg helt hekta. Med masse kanel, nøtter, rosiner og kanskje litt frokostblanding oppi. Mmmm :biggrin:

• Liker 2
Gjest lillelarve
Skrevet

Gresk yoghurt med nøtter og honning. Æsj, sier jeg bare... Og cottage cheese er helt grusomt uansett hva jeg har til. Kesam er bedre.

Man har helt ulike smaksløker altså... :)

Skrevet

Det er ikke noe rett da, men SELLERI er det grusomste jeg vet! Usj!

Signerer denne. Selleri er helt forferdelig.

Skrevet

Cottage cheese har jeg heller aldri skjønt meg på. Jeg har prøvd. Men det smaker bare ikke bra.

Skrevet

Jeg elsker gresk honning med nøtter, cottage cheese og selleri! Ihvertfall yoghurten, det er jo himmelsk godt!

Ellers har jeg prøvd meg på noen såkalt sunne kakeoppskrifter, synes det blir gummikonsistens på alt jeg. Mulig det bare er jeg som er elendig til å bake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...