AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Satt ut peppermynte i vår. Vokser fint. Nå vil jeg smake. Skal jeg klippe den helt ned, bare en liten del, eller er det fritt frem? Hvor robust er peppermynte?Anonymous poster hash: 785d6...bf3
skrue Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Har peppermynte som kommer igjen år etter år. Bor i sone H3/H4. Jeg bruker den ikke. Synes vanlig mynte er bedre. Jeg klipper bare av det jeg trenger hver gang på mynten.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Det tyder jo på at det er en stødig vekst, ja. Hvorfor liker du vanlig mynte bedre?Anonymous poster hash: 785d6...bf3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Det er bare å klippe så mye du vil, du kommer ikke til å greie å ta knekken på den uansett Anonymous poster hash: 1e8ec...1c5
skrue Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Det tyder jo på at det er en stødig vekst, ja. Hvorfor liker du vanlig mynte bedre?Anonymous poster hash: 785d6...bf3 Jeg synes det er altfor mye sak i peppermynte. Prøv å plante en mynte neste år. Veldig lett å få til. Den sprer seg lett via røtter så det er lurt å skjære ut bunnen av en bøtte, grave den ned og plante mynten i denne om man ikke har et avskjermet område.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå