AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 The Young Turks' syn på palestinernes lederskap: http://m.youtube.com/watch?v=_tsT7qToIH0Anonymous poster hash: ac385...4e3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Og det er? Har du sett videoen?Anonymous poster hash: 744ef...02e
jabx Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Nei, og derfor spør jeg. Videoen er altfor lang.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Nei, og derfor spør jeg. Videoen er altfor lang. Ok. Hovedpoenget var at Hamas' strategi er lite intelligent. De vil ikke anerkjenne Israels rett til å eksistere, og kan ikke garantere for at de vil godta en tostatsløsning. (Selv når Israel ikke lenger okkuperer deres områder). Dette gjør det umulig å få til en løsning, og Hamas saboterer palestinernes ønske om en egen stat. The Young Turks (som er liberale) syns synd på det palestinske folk som har slike ledere.Anonymous poster hash: 744ef...02e 3
jabx Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Men TYT kritiserer vel generelt Israel mer enn de kritiserer Hamas?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Men TYT kritiserer vel generelt Israel mer enn de kritiserer Hamas? TYT er liberale, og sånn sett følger det med kritikk av Israel. Men de skal ha for at de kritiserer Hamas ganske hardt, og mener i stor grad at en palestinsk stat aldri vil bli en realitet før Hamas forsvinner. (At strategien deres er helt på jordet).Anonymous poster hash: 744ef...02e
jabx Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 (endret) Jeg er liberal (i det minste når det gjelder menneskerettigheter, f.eks. homofiles rettigheter), og Israel er en liberal rettsstat. Et moderne demokrati. Hamas er primitive bøller som henretter homofile, undertrykker kvinner, dreper barn, osv. Merkelig nok er det riktig det du skriver om at mange liberale støtter Hamas og terrorisme. Helt hull i hodet. Det må handle om jødehat. Endret 10. august 2014 av jabx 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Jeg er liberal (i det minste når det gjelder menneskerettigheter, f.eks. homofiles rettigheter), og Israel er en liberal rettsstat. Et moderne demokrati. Hamas er primitive bøller som henretter homofile, undertrykker kvinner, dreper barn, osv. Merkelig nok er det riktig det du skriver om at mange liberale støtter Hamas og terrorisme. Helt hull i hodet. Det må handle om jødehat. Man kan ikke være kritisk til Israel uten å være jødehater. Klassisk! Anonymous poster hash: abbc8...0a2
Antoinette Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 ha ha du kan ikke forvente at The Young Turks er noe den typiske KGër vet noe om. Her gpr det i enklere ting som babybæsj, "hvordan skal jeg tolk dette" etter "er jeg gravid" problematikk.
jabx Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Man kan ikke være kritisk til Israel uten å være jødehater. Klassisk! Det kan man. Men her er det ikke snakk om kritikk. Det er snakk om "liberale" som støtter Hamas og terrorisme og ensidig rakker ned på Israel.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Man kan ikke være kritisk til Israel uten å være jødehater. Klassisk!Anonymous poster hash: abbc8...0a2 Det er en grunn til at det er klassisk.Anonymous poster hash: 744ef...02e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 ha ha du kan ikke forvente at The Young Turks er noe den typiske KGër vet noe om. Her gpr det i enklere ting som babybæsj, "hvordan skal jeg tolk dette" etter "er jeg gravid" problematikk. Du har kanskje et poeng, men likevel så er jo dette innenfor "politikk og aktuelle saker", så jeg vil tro det er noen med peiling her:-)Anonymous poster hash: 744ef...02e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 Det er en grunn til at det er klassisk.Anonymous poster hash: 744ef...02e Begrunn gjerne. Anonymous poster hash: abbc8...0a2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Begrunn gjerne. Anonymous poster hash: abbc8...0a2 Det er mye sannhet i det.Anonymous poster hash: 744ef...02e
Gjest Gunfreak Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 TYT er kjennerelt gode folk, en del USA sentrert, ikke alltid like gode på vitenskap(kommer an på hvem som er på den dagen) Men er enig i det meste de sier og står for. De har er liberale i amerikanske politkk men ganske senter etter europeisk standard, igjen varierer fra hvem som er på Cenk selv er senter høyre etter norsk standard, mens noen andre er ekte liberale etter norsk standard.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #17 Skrevet 10. august 2014 TYT er kjennerelt gode folk, en del USA sentrert, ikke alltid like gode på vitenskap(kommer an på hvem som er på den dagen) Men er enig i det meste de sier og står for. De har er liberale i amerikanske politkk men ganske senter etter europeisk standard, igjen varierer fra hvem som er på Cenk selv er senter høyre etter norsk standard, mens noen andre er ekte liberale etter norsk standard. Du er sannsynligvis ikke enig med dem når det kommer til våpenlover, går jeg ut ifra? (Mtp. navnet ditt).Anonymous poster hash: 744ef...02e
Gjest Gunfreak Skrevet 10. august 2014 #18 Skrevet 10. august 2014 Du er sannsynligvis ikke enig med dem når det kommer til våpenlover, går jeg ut ifra? (Mtp. navnet ditt).Anonymous poster hash: 744ef...02e Mer enige med de enn jeg er med NRA osv. Er egentlig fornøyd med våpene lovene i norge jeg, ting kan sikkert forbedres ved tanke på søknader tar tid osv. men ellers jeg er helt enig i de man har i dag(medlem av skyteklubber, søknadder, sikkerhets kurs osv. Eneste jeg kanskje ikke er enig i er at man må begrunne kjøpene sine, jakter man er det jo greit, men om du feks skal ha to pistoler i samme kaliber, blir det problemer. Men tar fremdeles slike lover over det man har i usa, hvor folk skyter andre fordi dem ser rart på deg og du kommer unna med det fordi det er selv forsvar. Er sterkt i mot amerikansk våpen mentalitet(våpen er problem løsere, er til selvforsvar osv) Jeg er glad våpen i norge er for sport og fritid ikke til å forsvare "hjem og gud"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå