AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Hei, er det noen som kan anbefale meg et sted å feriere for to. Vi har tenkt oss en billig ferie på ca 15 000 totalt for reise. Magaluf, Kos, Aya napa, Tenerife, Cran Canaria og liknende er totalt uaktuelt da det ikke kan kalles ferie i mine øyne. Anonymous poster hash: 3d56a...419
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Hei, er det noen som kan anbefale meg et sted å feriere for to. Vi har tenkt oss en billig ferie på ca 15 000 totalt for reise. Magaluf, Kos, Aya napa, Tenerife, Cran Canaria og liknende er totalt uaktuelt da det ikke kan kalles ferie i mine øyne.Anonymous poster hash: 3d56a...419 Hva med Montenegro? Eller Italia, men er nok litt høyere priser på de reiseneAnonymous poster hash: 2d38e...3a9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Hva med Montenegro? Eller Italia, men er nok litt høyere priser på de reiseneAnonymous poster hash: 2d38e...3a9 Takk, skal sjekke dem ut idag Anonymous poster hash: 3d56a...419
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå