AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Skulle sjekke priser på Ushuaïa Ibiza Club Hotel, Playa d´en Bossa gjennom Ving. Ble skikkelig skuffet da jeg fant ut at alt var utsolgt til 2016 Just my luck..Anonymous poster hash: 7cc7e...b83
dillyduzit Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Kan du ikke bestille flybilletter og hotell separat? Ser nå at prisen ligger på rundt 19k for 5 dager.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Kan du ikke bestille flybilletter og hotell separat? Ser nå at prisen ligger på rundt 19k for 5 dager. Jeg skal kikke litt rundt, men begynner å tvile på om det er noe ledig til neste sommer. Har hatt lyst til å se livet på og rundt hotellet der i mange år, men først nå jeg har kikket mer seriøst. Blir kanskje litt dyrere med rutefly?Anonymous poster hash: 7cc7e...b83
dillyduzit Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Et tips er å finne billettene på tilbud, da blir det plutselig ikke så "dyrt"
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Et tips er å finne billettene på tilbud, da blir det plutselig ikke så "dyrt" Kan jo være at Norwegian har noe billig. Vil heller bruke penger på god mat og drikke Anonymous poster hash: 7cc7e...b83
dillyduzit Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Da ville jeg ha sjekket nå, siden de har tilbud på noen reiser Selv fant jeg London, usikker på om jeg vil siden jeg kun får 1 dag i Oslo, før jeg flyr ut og hjem igjen (statene)
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Da ville jeg ha sjekket nå, siden de har tilbud på noen reiser Selv fant jeg London, usikker på om jeg vil siden jeg kun får 1 dag i Oslo, før jeg flyr ut og hjem igjen (statene) Det høres ut som stress, ja. Jeg tar alltid forsinkelser med i beregningen, selv om det er relativt sjelden. Hvis du er effektiv rekker du en pizza og øl i Oslo, da Anonymous poster hash: 7cc7e...b83
dillyduzit Skrevet 30. juli 2014 #8 Skrevet 30. juli 2014 Det høres ut som stress, ja. Jeg tar alltid forsinkelser med i beregningen, selv om det er relativt sjelden. Hvis du er effektiv rekker du en pizza og øl i Oslo, da Anonymous poster hash: 7cc7e...b83 Blir nok mer pakke ned 4mnd av livet mitt her. Alltid en liten ting som må bli sendt over når jeg har dratt. Nei, tror nok jeg sparer London til neste gang. Men jeg er spent, har du sett på noen billetter enda eller er du forsatt i tenkefasen?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #9 Skrevet 30. juli 2014 Blir nok mer pakke ned 4mnd av livet mitt her. Alltid en liten ting som må bli sendt over når jeg har dratt. Nei, tror nok jeg sparer London til neste gang. Men jeg er spent, har du sett på noen billetter enda eller er du forsatt i tenkefasen? Tror jeg ville hatt en ukes ferie i London, masse å se! Jeg har kikket på et nytt hotel på Ibiza, Hard Rock Hotel. Blir ikke heelt det samme, men så jo fint ut. Poenget med det andre var at jeg kunne holde til på balkongen på rommet mitt og se på scenen, uten masse drita folk som puster meg i nakken, hehe! Anonymous poster hash: 7cc7e...b83
dillyduzit Skrevet 30. juli 2014 #10 Skrevet 30. juli 2014 Det blir nok om et år, med mindre en venninne av meg forsatt "dør" etter å se London og Oslo enda Kanskje en tur i vinter? Puster noen deg i nakken, snur du deg og puster på dem i ansiktet, enkelt så greit. Neida, bruk tid til å finne et fint hotell, det blir nok verdt det tilslutt.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #11 Skrevet 30. juli 2014 Det blir nok om et år, med mindre en venninne av meg forsatt "dør" etter å se London og Oslo enda Kanskje en tur i vinter? Puster noen deg i nakken, snur du deg og puster på dem i ansiktet, enkelt så greit. Neida, bruk tid til å finne et fint hotell, det blir nok verdt det tilslutt. Alltid en god grunn for å reise Ja, jeg skal nok finne noe til slutt. I verste fall blir det en A4 reise til sydenland i en ukes tid for plaske litt i vannet Anonymous poster hash: 7cc7e...b83
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #12 Skrevet 1. august 2014 Er du sikker på at Ving faktisk har reiser til Ibiza neste år? Jeg kunne ikke se at det i det hele tatt var mulig å velge Ibiza for sommeren 2015. Anbefaler å bastille fly og hotell separat, gjort det selv og det fungerer utmerket. Når vi reiste med charter ble alt bare tull og vi ble flyttet til et annet hotell enn bestilt. Anonymous poster hash: 4b65e...2c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå