Gå til innhold

Tenner på å bli oppdaga

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren synes det er pirrende å ha sex når det er en stor mulighet for å bli sett/hørt. Har vi gjester eller ikke er alene i huset blir han mest kåt og spør ofte om jeg kan suge han eller om vi kan ha oss. Han vil aldri lukke døra eller vinduene, sier han føler seg innestengt. Jeg blir ofte stressa av å ha sex med andre i huset med åpen dør. Jeg liker ikke tanken på at noen kan se oss, og klarer ikke gi mitt beste. Det er ingen krise om et vennepar hadde hørt en lyd, men familien vil jeg skåne for alt sånt (selvfølgelig). Er vi alene hjemme kan jeg slippe meg løs og er høylytt. Men da ser det ut som samboeren kjeder seg... Noen tips?

Anonymous poster hash: 2bf3d...8ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker kjipt å være så ulike. Går det ikke med et kompromiss?

Skrevet

Noen tips?

Reis til en fremmed storby og ha sex på et offentlig transportmiddel. Du treffer ingen av menneskene igjen, og han får utløp for fantasiene sine så det skulle holde for en god stund.

Men, mye vil vel ha mer... :-/

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på å bli oppdaget selv. Det vi gjør noen ganger er at døren kanskje står på gløtt, og han holder for munnen min slik at ingen hører. Jeg vil jo ikke at noen faktisk skal se eller høre oss, det er jo bare tanken på det som er pirrende. Det kommer jo an på hvor høylydt han er? Dersom han ikke er det, så kan du jo suge han, og være på et sted der du vet at dere rekker å gjemme dere, eller å kle på dere, slik at du klarer å slappe av :)

Anonymous poster hash: 8c340...82b
AnonymBruker
Skrevet

Så kjipt at dere er såpass ulike på den måten. Jeg klarer ikke å slappe av og bli kåt nok når jeg vet at jeg kan bli oppdaget. Men har hatt sex i en bil parkert hvor folk ikke gikk forbi, men biler kjørte forbi i ny og ne og det gikk helt fint. Har ikke noe problem å ha sex i huset når det er andre der, men med døren på gløtt? Aldri. Er stille når det er folk hjemme, og høylytt når vi er alene.

Anonymous poster hash: 39be7...e30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...