Gå til innhold

Få deg et par baller.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

wt par er et uttrykk. Jeg mener ikke to

Jeg forstår at det er et uttrykk, men uansett hvordan du vrir og vender på det er ikke "et par" nok til å utgjøre en stor nok del av befolkningen til at du kan bruke det til å argumentere imot forskning og studier (kanskje med unntak av om "et par" betyr en gruppe med 1000 menn som ikke var på steroider, og en gruppe til, med 1000 menn som var på steroider. Har du hatt sex med 2000 menn?) ... Jeg fatter ikke at du ikke forstår det...

Du er blitt så frekk i kjeften yme. Jeg likte deg før men nå er du blitt slem

Hvis det er slemt av meg å påpeke at personlige anekdoter ikke er noe du kan bruke for å argumentere imot vitenskap, får jeg vel bare være slem da.

Jeg er sikker på at du har en svett og slapp pung. Takk for meg.

Anonymous poster hash: 8ad4b...111

Svett pleier den ikke å være, men den er ganske slapp og lang.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svett pleier den ikke å være, men den er ganske slapp og lang.

Å fy!

Anonymous poster hash: 8ad4b...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy!

Anonymous poster hash: 8ad4b...111

Ja, det er helt forferdelig. Heldigvis fungerer pungen sånn at den forandrer seg ut ifra temperaturen da, så når det er kaldt, er den stram og fin, mens når det er varmt, blir den slapp... Grunnen til at det er sånn, er fordi testiklene er veldig varmesensitive, og trenger en relativt spesifikk temperatur for å kunne produsere sæd.



Så, i likhet med alle menn, blir pungen ganske slapp og fæl når det er varmt, for at testiklene skal avkjøles. Er det kaldt, blir pungen stram og lekker som en liten barnerumpe, for da må testiklene nærmere kroppen, for å varme seg.

Det skulle man ikke tro! Med mindre man hadde naturfag på barneskolen da. :nigo:

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt forferdelig. Heldigvis fungerer pungen sånn at den forandrer seg ut ifra temperaturen da, så når det er kaldt, er den stram og fin, mens når det er varmt, blir den slapp... Grunnen til at det er sånn, er fordi testiklene er veldig varmesensitive, og trenger en relativt spesifikk temperatur for å kunne produsere sæd.



Så, i likhet med alle menn, blir pungen ganske slapp og fæl når det er varmt, for at testiklene skal avkjøles. Er det kaldt, blir pungen stram og lekker som en liten barnerumpe, for da må testiklene nærmere kroppen, for å varme seg.

Det skulle man ikke tro! Med mindre man hadde naturfag på barneskolen da. :nigo:

Godt svart! Der ble jeg parkert, takk for meg.

Anonymous poster hash: 8ad4b...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt svart! Der ble jeg parkert, takk for meg.

Anonymous poster hash: 8ad4b...111

Jeg er så stolt av meg selv! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er blitt så frekk i kjeften yme. Jeg likte deg før men nå er du blitt slem

Jeg tenkte litt på det ista, og om innleggene mine sårer deg på noen måte, vil jeg be om unnskyldning, siden det ikke var hensikten.

Uansett om jeg syns argumentene dine er relevante eller ikke, er det ikke riktig at jeg skal gjøre at du føler deg rævva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeg tenkte litt på det ista, og om innleggene mine sårer deg på noen måte, vil jeg be om unnskyldning, siden det ikke var hensikten.

Uansett om jeg syns argumentene dine er relevante eller ikke, er det ikke riktig at jeg skal gjøre at du føler deg rævva.

Takk:). Du er tilgitt. Unnskyld for at jeg er så påståelig. Du har jo rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...