Gå til innhold

Rar kroppsform

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ganske rar kroppsform som jeg misliker veldig. jeg er slank overalt utenom på hoftene. om jeg hadde hatt større lår hadde jeg sikkert sett bra ut men hoftene stikker ut mens lårene går innover? litt vanskelig å forklare men har lagt ved et bilde. er det noen andre som ser sånn ut og er det normal? er ikke helt ferdigvokst enda så kan det hende det endrer seg når jeg blir eldre?

Anonymous poster hash: 603b4...91a

post-37809-0-53195800-1406755645_thumb.p

Videoannonse
Annonse
Gjest Livmora
Skrevet

Slike hadde jeg også en periode, men de jevnet seg ut med årene. Nå synes jeg de sitter fint til kroppen min. Hvor gammel er du?:-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ganske rar kroppsform som jeg misliker veldig. jeg er slank overalt utenom på hoftene. om jeg hadde hatt større lår hadde jeg sikkert sett bra ut men hoftene stikker ut mens lårene går innover? litt vanskelig å forklare men har lagt ved et bilde. er det noen andre som ser sånn ut og er det normal? er ikke helt ferdigvokst enda så kan det hende det endrer seg når jeg blir eldre?

Det ser normalt ut. Det vil nok endre seg når du utvikler deg mer.

Anonymous poster hash: 38fe5...f89

Skrevet

sånt "sideflesk" har jeg også.. Vil gjerne ha det vekk

AnonymBruker
Skrevet

Slike hadde jeg også en periode, men de jevnet seg ut med årene. Nå synes jeg de sitter fint til kroppen min. Hvor gammel er du?:-)

15 år

Skrevet

Jeg har nesten lik kroppsform som det der.

Jeg pleier å fleipe med at jeg ser ut som saftisen spirello for sånn føles det tidvis :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Det er ikke sideflesk, bare kroppsform, ikke sant? Litt slik som henne, bare større hofteben? http://www.womenshealthmag.com/files/wh6_uploads/images/sys-swim-athletic-3.jpg

Det er ganske typisk for atletisk kroppstype. Mange unge jenter har dette før hoftene utvikles, men voksne kvinner har det også. Det er godt mulig at det jevner seg ut når hoftene/lårene dine vokser. Mange opplever at hoftene/lårene blir bredere i 20-årsalderen. :)

Anonymous poster hash: cad90...82d
Gjest brutal_mann
Skrevet

15 år

Da har du i alle fall 10 år til før du er ferdig utviklet. Slapp av og kos deg med livet. Det finnes verre ting å bekymre seg for.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

takk for svarene :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 17 år og har også sånn kropp, alltid mislikt det, men tydeligvis er det ikke så mange andre som legger merke til det :P Uansett har det hjulpet litt å begynne med styrketrening. Var veldig tynn før og da syntes det ekstra godt, men etter å ha begynt med tung styrketrening og masse proteinrik mat har lårene og rumpa blitt litt større, så det blir mer proposjonelt.

Anonymous poster hash: fcf01...e2d
Skrevet

Har samme form som på bildet selv, kaller det "høye hofter" ;) Er slank og har fettprosent på 18-19, så det er ikke snakk om sideflesk. Kan ikke si at jeg har merket noen særlig endring med alderen, er nå i 30-årene, men jeg har ingen problemer med dem - eneste er at jeg sliter litt med å finne jeans med lavere liv som samtidig sitter fint over rumpe/lår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...