Gå til innhold

Orgasmefødsel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere tråden, men håper den endte på riktig plass.

Jeg fødte for noen mnd siden, og opplevelsen var ikke som jeg hadde trodd. Det var selvfølgelig vondt, men midt oppi det hele fikk jeg en orgasme. Jeg skammer meg ikke over det, men syntes det var litt rart.. Har hørt om fenomenet, men aldri tenkt noe særlig over det. Jeg sa det ikke til noen underveis i fødselen, men fortalte min samboer senere. Han fikk litt sjokk, han visste ikke det gikk an. Angrer litt på at jeg sa det, men han har glemt det nå.

På en måte føler jeg det er litt ekkelt, det er kanskje litt tabu? Samtidig så vet jeg at det egentlig er helt naturlig, og ikke noe jeg valgte selv. Det hjalp også på smertene. Var ikke situasjonen som var tennende, men det bare skjedde, jeg vet ikke hvorfor.

Noen som har opplevd noe lignende eller har noe å komme med?

Anonymous poster hash: d8bac...66a
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Artig.

Anonymous poster hash: 95096...3ca
Skrevet

Det er fordi baby kan presse på akkurat de rette punktene. Det er ikke uvanlig, men det snakkes vel ikke så mye om. Aldri opplevd det selv.

• Liker 1
Gjest RottusFrekkus
Skrevet

Det skal være fullt mulig for noen ja, har ingenting med opphisselse å gjøre.

Jeg personlig er mer overrasket over at noen klarer kjenne at de har en orgasme i aktiv fødsel, så altoppslukende og intenst smerte- og energimessig som en fødsel jo er.

Skrevet

Har ikke opplevd dette selv, men har hørt om det.

Skrevet

VG hadde en artikkel om dette for ikke så mange årene siden, det er sjelden, men det skjer. Ei jordmor hadde gjennom sitt arbeidsliv opplevd det én gang, at ei kvinne hadde onanert under fødselen. Litt spesielt er det nok helt sikkert, for de som opplever det :)

AnonymBruker
Skrevet

Ei jordmor hadde gjennom sitt arbeidsliv opplevd det én gang, at ei kvinne hadde onanert under fødselen.

:hakeslepp:

"Hun kom til verden med et smell"

Anonymous poster hash: f363f...95c

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er du flau over det? Det skjer ikke så ofte, men jeg ser ikke hva det er å være flau over å få en orgasme under fødsel..

AnonymBruker
Skrevet

VG hadde en artikkel om dette for ikke så mange årene siden, det er sjelden, men det skjer. Ei jordmor hadde gjennom sitt arbeidsliv opplevd det én gang, at ei kvinne hadde onanert under fødselen. Litt spesielt er det nok helt sikkert, for de som opplever det :)

Den var i drøyeste laget.

Anonymous poster hash: 8d67e...d1f

• Liker 1
Skrevet

Kanskje ikke sammenlignbart men... Noen ganger når jeg har skikkelig vondt i magen og må på do. Kan jeg komme ti-talls ganger. Noen ganger når jeg har skikkelig mens-smerter også

AnonymBruker
Skrevet

Hva med krønbel da?? Aggressivt+ kan man si.

Anonymous poster hash: 222a5...bb4
Skrevet

Jeg veit ikke hva jeg skal tro, men så står det å lese :) Og det snodige her inne er at de som er flinke til å IKKE tro på noe, skjuler seg som "anonym" ;)

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe som det snakkes om så mye.

Det er helt naturlig, og ingenting å være flau over.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, folkens! :) Setter pris på de som sier at man ikke skal være flau over det, og det er helt sant. Så nå legger jeg de følelsene bak meg.

Og til deg som var overrasket over at det går an under alle smertene, det var jeg også! Etterpå var det ikke like vondt da, det er jo en fordel ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke sammenlignbart men... Noen ganger når jeg har skikkelig vondt i magen og må på do. Kan jeg komme ti-talls ganger. Noen ganger når jeg har skikkelig mens-smerter også

Oi, kanskje det er kroppens måte å prøve å lindre smertene på? :P

• Liker 1
Skrevet

Ja, eller at man spenner noen spesielle muskler ved smerte som fører til en orgasme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...