Gjest Pheel Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 (endret) Et veldig vanlig problem som jeg ser mange kvinner har er røde prikker rundt nesebor. Mener å ha lest at dette skyldes noe med kvinnelige hormoner en gang? Uansett, jeg har alltid litt, men til tider blusset det seg opp mye mer enn der normale og blir da umulig å dekke, til vanlig synes det ingenting eller veldig lite med bare litt sminke over. Noen som vet hva som hjelper mot dette? La til: Må spesifisere at det virkelig ikke er snakk om kviser eller sorte prikker, det er ikke innhold annet enn evt. klar væske i disse små om man skulle klemme dem. Endret 30. juli 2014 av Pheel
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Snakker du om Rosacea?Anonymous poster hash: 78f7c...416
Sugerøret Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Perioral dermatitt ? Jeg fikk det rundt nese,kinn og munn
Gjest Pheel Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Tviler på at det er eksem e.l da jeg alltid har litt rødhet rundt nesen og noen av disse prikkene, og når jeg ser andre jenter/kvinner uten noe sminke så er det ganske vanlig. Og at jeg heller ikke har det noe annet sted i ansiktet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå