Gå til innhold

Har jeg rotet det til ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, fri og singel og har en del "løse forbindelser" når det kommer til seksuelle forhold. Det har blitt litt mange til tider men har stort sett klart å sjonglere hvem/hva og hvor..... så her en kveld fikk jeg en sms, hvor en jente fra trening spurte om det ikke var tide på at vi kom sammen da hun lenge hadde opplevd "en spenning mellom oss"...jeg gikk automatisk ut fra navn og visste godt hvem jenta var. Etter litt sms frem og tilbake avtalte vi at hun skulle komme innom neste kveld.

Så når hun da dukket opp ble jeg kjempeoverrasket fordi det viste seg å være feil dame !!!! Hun var klar og tydeligvis i humør, så fant ikke på noe unnskyldning for å ikke ha sex. Problemet er at hun er datteren til en dame som jeg driver å puler på i bytte mot at jeg hjelper henne med diverse ting i huset. Hva gjør jeg nå ? Fortsette og drive på med moren, noe som jeg gjør regelmessig ? I tillegg vil datteren at vi skal treffes mer, og det har jeg jo lyst til. Skal jeg ha dårlig samvittighet ? Kan jeg fortsette å ha sex med begge ? Dette ble bare rot men har litt dårlig samvittighet...

Noen som har vært i lignende situasjoner og kan komme med gode råd ?

Anonymous poster hash: 71719...387
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du ingen skrupler ?

Når feil dame dukker opp så tar du henne også ?

Det eneste som mangler nå er at denne datteren er under 20.

Nei det er ikke greit ! Kutt ut datteren og vit hvem du avtaler sexmøter med heretter !

Og innimellom kan du jobtenke litt på om du noen gang kan tenke deg et seriøst forhold og hva slags innvirkning livsstilen din vil ha på muligheten til å finne noen seriøse damer som vil satse på deg.

Anonymous poster hash: 80b6d...d92

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker, on 30 Jul 2014 - 10:29, said:

Har du ingen skrupler ?

Når feil dame dukker opp så tar du henne også ?

Det eneste som mangler nå er at denne datteren er under 20.

Nei det er ikke greit ! Kutt ut datteren og vit hvem du avtaler sexmøter med heretter !

Og innimellom kan du jobtenke litt på om du noen gang kan tenke deg et seriøst forhold og hva slags innvirkning livsstilen din vil ha på muligheten til å finne noen seriøse damer som vil satse på deg.

Oi så sint da ! Jeg trodde jeg visste hvem hun var.... så akkurat det er ikke min feil. Og nei, hun er faktisk over 20, selv om det ikke har noe å si. Har forresten kvinner ikke rett til å styre sin egen seksualitet fordi de er under 20 ???? Uansett, hun fikk en flott kveld, og var veldig fornøyd, så jenta maser jo om å treffes igjen.... Jeg har vært i noen lengre forhold, men har funnet ut at det ikke er noe for meg akkurat nå. Ser ikke noe gale med det heller.

Håper på litt mer konstruktive råd fra andre her inne, i stedet for å bli dømt fordi du ikke liker "livsstilen" min... det høres jo ut som om jeg puler alt som har puls...

Hilsen ts.

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du moren sier da, når hun oppdager datterens nye flamme?

Tror faktisk jeg bare hadde kuttet ut begge to, jeg.

Anonymous poster hash: b7385...8c6
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare kjør på. Du er jo fri og singel. Skjønner ikke problemet :icon_lol:

Anonymous poster hash: 778d9...9ee
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, skal jeg se om hun har flere søsken, eller en tante jeg kan feie over samtidig ? :laugh:

Neida, har litt dårlig samvittighet, men de er jo begge grisedeilig så klarer sikkert ikke å stoppe dette.

AnonymBruker
Skrevet

Synes du trenger en ferie fra alt dette damemaset, jeg. USA er et fint land. Og så kan du jo melde deg på Jerry Springer Show når du først er der....

Anonymous poster hash: 9091d...368
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oi så sint da ! Jeg trodde jeg visste hvem hun var.... så akkurat det er ikke min feil. Og nei, hun er faktisk over 20, selv om det ikke har noe å si. Har forresten kvinner ikke rett til å styre sin egen seksualitet fordi de er under 20 ???? Uansett, hun fikk en flott kveld, og var veldig fornøyd, så jenta maser jo om å treffes igjen.... Jeg har vært i noen lengre forhold, men har funnet ut at det ikke er noe for meg akkurat nå. Ser ikke noe gale med det heller.

Håper på litt mer konstruktive råd fra andre her inne, i stedet for å bli dømt fordi du ikke liker "livsstilen" min... det høres jo ut som om jeg puler alt som har puls...

Hilsen ts.

Det gjør du vel også !! Høres ut som du tar det meste du kan få tak i.

Du er en av de som gir menn et dårlig rykte.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg syns den var litt drøy. Når du har et forhold til mora (selv om det bare er sex) blir det fryktelig respektløst mot henne å gå på datteren.

Hva tror du moren ville sagt ?

Hva ville du tenkt hvis denne moren knullet sønnen din også (tenkt sønn)

At du har dårlig samvittighet bør jo gi deg det svaret du trenger selv om det kanskje ikke er det svaret du ønsker.

Det har med selvrespekt og moral og gjøre.

Endret av Dolores
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Det pleier egentlig ikke være meg som sjekker opp damer. Mitt inntrykk er at damene oppsøker meg. Jeg blir som regel kontaktet eller får telefonnummer slengt etter meg. Jenter pleier vanligvis å vise meg interesse og da er veien kort til sengen. Hvorfor skal jeg si nei? Jeg er jo glad i sex som alle andre og syns at kvinner er noen herlige skapninger. De fleste menn vil jo ha draget på damene så hvorfor skal ikke jeg det?. Når er det jo sånn at damene har draget på meg. Føler ikke jeg gir menn et dårlig rykte. Hvordan skal jeg klare det ? Jeg behandler alle damer som dronninger og sørger for at alle er 100% fornøyd etter sex. Jeg deler gjerne ut munnsex og sørger for at dama får orgasme først - alltid.

Innrømmer gjerne at det var litt uheldig å pule både mor og datteren men gjort er gjort. Kommer nok ikke til å slutte med det, det er både en litt dirty og deilig tanke når man først har ramlet oppi den situasjonen. Det skader vel ingen, de får jo akkurat det de vil. Deilig sex med en de selv har valgt ut.

Noen som har gode råd i situasjonen i stedet for å være fordømmende?

Skrevet

Hvilke råd vil du ha da ?

Du lurer på om du bør ha sex med begge og har fått litt ymse svar.

Vil du at vi skal se beundrende på deg fordi du knuller så mange deilige damer og til og med knuller mor og datter ?

Vil du vi skal spørre beundrende hvordan du er blitt en slik fantastisk sex gud ?

Dine ord lyser av dårlig skjult stolthet over at du har så draget på damer og nærmest kan velge og vrake.

Du er jo tydelig ikke ute etter råd.

Supert at du morer deg og jeg regner med at alle damene dine vet at de er en av mange, siden du skriver at du behandler dem så bra, men selvskryt er en lite tiltalende egenskap

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke råd vil du ha da ?

Du lurer på om du bør ha sex med begge og har fått litt ymse svar.

Vil du at vi skal se beundrende på deg fordi du knuller så mange deilige damer og til og med knuller mor og datter ?

Vil du vi skal spørre beundrende hvordan du er blitt en slik fantastisk sex gud ?

Dine ord lyser av dårlig skjult stolthet over at du har så draget på damer og nærmest kan velge og vrake.

Du er jo tydelig ikke ute etter råd.

Supert at du morer deg og jeg regner med at alle damene dine vet at de er en av mange, siden du skriver at du behandler dem så bra, men selvskryt er en lite tiltalende egenskap

Den ene betaler for tjenester i hjemmet med sex (moren) og den andre sjekket han opp for sex på treningssenteret (datteren). Med mindre de er meget lite intelligente damer så vet de jo selvsagt at ts har flere på si - det er jo mettopp derfor han får så mange tilbud: han er bygdas gratis giggolo. Og så lenge alle er fornøyde og ingen har noe smittsomt så er det flott.

Men, ts: bruk for all del kondom med datteren. Noen damer er slurvne med prevensjonen, og det vil bli skikkelig (skikkelig) krise om du må forklare en av dine sexkompiser at hun skal bli bestemor. Til ditt barn.

Anonymous poster hash: 13486...16b

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, Ts?

Anonymous poster hash: 6ae0a...10e
Skrevet

Det som er ille her er at du bytter sex mot jobbing

• Liker 1
Skrevet

Hilsen ts.

Hun fikk en flott kveld og var veldig fornøyd? LOL! Du er ikke litt vel høy på deg selv?

Og til spørsmålet, si til henne at du også puler mora som belønning. Vet ikke hvem hun kommer til å synes er eklest av dere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Det pleier egentlig ikke være meg som sjekker opp damer. Mitt inntrykk er at damene oppsøker meg. Jeg blir som regel kontaktet eller får telefonnummer slengt etter meg. Jenter pleier vanligvis å vise meg interesse og da er veien kort til sengen. Hvorfor skal jeg si nei? Jeg er jo glad i sex som alle andre og syns at kvinner er noen herlige skapninger. De fleste menn vil jo ha draget på damene så hvorfor skal ikke jeg det?. Når er det jo sånn at damene har draget på meg. Føler ikke jeg gir menn et dårlig rykte. Hvordan skal jeg klare det ? Jeg behandler alle damer som dronninger og sørger for at alle er 100% fornøyd etter sex. Jeg deler gjerne ut munnsex og sørger for at dama får orgasme først - alltid.

Innrømmer gjerne at det var litt uheldig å pule både mor og datteren men gjort er gjort. Kommer nok ikke til å slutte med det, det er både en litt dirty og deilig tanke når man først har ramlet oppi den situasjonen. Det skader vel ingen, de får jo akkurat det de vil. Deilig sex med en de selv har valgt ut.

Noen som har gode råd i situasjonen i stedet for å være fordømmende?

Pul begge damene på tjukka....he he

Og begge damene bestemmer seg for å beholde det...hi hi

Hadde vært til pass for deg : )

Anonymous poster hash: c7220...d92

AnonymBruker
Skrevet

Nå er dere vel ganske slemme, eller misunnelige. Det er altså ikke jeg som sjekker opp damer. Det er som regel de som kommer til meg og tar kontakt. Jeg går ikke på byen og sjekker opp damer, men tror jeg er en åpen person som mennesker kommer godt overens med. Av utseende så er jeg flink til å ta vare på meg selv og helsen min. Alt i alt er jeg vant med at kvinner tar kontakt og flørter. Er absolutt ingen Don Juan. Og jeg er alltid åpen og ærlig om mitt sexliv, slik at de vet at det ikke blir noe mer, og at de forstår at jeg har regelmessig sex med ulike kvinner. Jenten på gymmet (datteren) sjekket meg opp, ikke omvendt. Jeg praktiserer alltid trygg og sikker sex. Når det gjelder å hjelpe moren i huset med praktiske ting så er dette noe jeg ble spurt om gjennom felles bekjente. Jeg har bakgrunn innenfor håndtverker fag og ble tilbudt betaling for ulike ting. Jeg tjener veldig godt i min nåværende jobb og ønsket ikke å ta penger fra en nyskilt alenemor selv om jeg ble tilbudt penger lenger før vi hadde sex. Igjen var det hun som forførte meg. Både mor og datter vet gjennom felles bekjente at jeg har sex med enkelt av deres venninner og bekjente. Føler jeg er ærlig om alt, bortsett fra at jeg uheldigvis kom til å ha sex med datteren.

Hun fikk en flott kveld og var veldig fornøyd? LOL! Du er ikke litt vel høy på deg selv?

Og til spørsmålet, si til henne at du også puler mora som belønning. Vet ikke hvem hun kommer til å synes er eklest av dere.

Jeg da vel ikke høy på meg selv fordi jeg passer på at sexpartnere får god sex som de ønsker i sengen ? Er ikke det hva alle jenter ønsker ?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, Ts?

Anonymous poster hash: 6ae0a...10e

29 :)

Det som er ille her er at du bytter sex mot jobbing

Hvem kvinner tenner ikke på fantasien om en kjekk håndverker som man kan sprite opp hverdagen litt ? Og så liker jeg ikke svart arbeid heller.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...