Gå til innhold

Glutenfri lunsj


DysterPytten

Anbefalte innlegg

Gjest Solsmil

Jeg skjønner ikke helt behovet for å kritisere andres svar når det ikke finnes noen fasit.

Så lenge ingen kommer med glutenholdige forslag finnes det ingen riktige og gale svar her, og da synes jeg folk kan komme med egne konkrete forslag framfor å kritisere andres.

Jeg har spist glutenfritt i snart 20 år, og tro meg, variasjon er tingen.

Brød, knekkebrød, suppe, salat, middagsrester, wraps - alt som er foreslått her er gode forslag. :)

Og glutenfritt brør behøver ikke være tørt.

Bruk fryser og brødrister aktivt, og prøv deg fram på ulike typer brød, så har du ferskt brød hver eneste dag.

Anonymous poster hash: e351c...0ac

Wow snakk om å ta seg nær av ting. Jeg påpekte bare at jeg syntes glutenfri pasta er tørr når den ikke nettop er kokt, og dermed ikke egner seg i matpakker. Det er ikke det samme som å kritisere andres svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Når man skal lage matpakke med brød er det best å riste brødskivene først? Jeg har ikke spist matpakke med brød på over ti år og husker ikke hva som er lurt når det gjelder glutenfritt, men må smøre matpakke til i morgen.

Anonymous poster hash: aa4b6...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal lage matpakke med brød er det best å riste brødskivene først? Jeg har ikke spist matpakke med brød på over ti år og husker ikke hva som er lurt når det gjelder glutenfritt, men må smøre matpakke til i morgen.

Anonymous poster hash: aa4b6...752

Jeg synes det er best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...